Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 713810 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2160 : 20.07.10 - klo: 15.39 »
Hah... toi oli hyvä.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2161 : 22.07.10 - klo: 09.48 »
Jotku kyselly tupla korikiinnikkeistä takana, korille tukeva ja suojaavat iskareitakin takaa tulevilta iskuilta. Menee "heittämällä" paikalleen.

Kuva GT1 :stä, alempi GT2:sta jossa takapuhalteinen IGW007 pakari

"Junk in da trunk"  :grin:



Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2162 : 22.07.10 - klo: 10.07 »
onko tietoa että pystyykö igt 1 vakio kytkin kelloon vaihtamaan hammas pyöriä. vai onko se 'prässättyä' mallia. kiitän jo etukäteen jos joku asiasta tietävä viitsii minua valaista.
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2163 : 22.07.10 - klo: 11.00 »
Muistelen että 15/19 kelloon Ferrari GT1 pystyy vaihtaa rattaat.

Tässä ote Subarun GT1 manuaalista, joka "todistaa" samaa.

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2164 : 22.07.10 - klo: 13.01 »
joo kiitos tuosta.. meinasi vaan usko loppua kun oli niin tiukassa. no sain kuitenkin auki. laitoin 14/20 pinjonit ja ajattelin lähteä tattarisuolle kokeilee. lähdetkö Mika kaveriksi?
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2165 : 22.07.10 - klo: 14.45 »
hienoa! ilman muuta Riku. meinaan olla illan radalla. toivottavasti muitakin GT autoilijoita tulee mukaan niin pääsen merkkaamaan oman hitauteni
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2166 : 22.07.10 - klo: 23.52 »
Posti toi igw004-8022 jouset ja eipä ole iso ero vakioihin. Vaa'alla ja vastakkai yritin painella yms. mutta hyvin ovat samaa kaliiperia kuin vakiot. 9022:t ehkä vielä hankittava...
Liikaa Kyoshoja

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2167 : 23.07.10 - klo: 08.22 »
OK. 9022 odotan itse saapuvaksi
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2168 : 24.07.10 - klo: 16.29 »
Just rakensin etupään TRW optioiskarit. Hitto mikä parannus alkuperäisiin. Enpä muistanut kuinka hienot ne ovatkaan. Ton täytyy tuntua radalla.

Kokeilen myös hieman keventää välitystä 1-2 hammasta. Vähän jäi sellainen tunne viimeksi että kevyemmällä välityksellä voi päästä parempaan kierrosaikaan tuolla Novarossi "specci" moottorilla vaikka pääsuoralla vähän jäisikin.

Laitan vaihdan diffien pinjonit ja lautaspyörät joka lyhentää välitystä 3 hammasta. Sitten pinjonissa löytyy 16/20 ja 17/21 nykyisen 15/19 lisäksi, jolla saa kokonaisvälityksen 1-2 hammasta lyhyemmäksi. Sen tiedän ettei välityksen pidentäminen on ole ratkaisu mutta entä hieman lyhyempi?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2169 : 01.08.10 - klo: 23.56 »
Tänään tuli ajettua kisapäivä läpi tolla IGW007 takapuhalteisella. Voi olla pieni "performance hitti" mutta toisaalta auto on vaan niin mukavan puhdas.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2170 : 02.08.10 - klo: 22.49 »
Hieman juttua brushless GT2 Aston Martin:sta täällä http://rc10.fi/index.php?topic=42456.msg459233#msg459233



Testit myöh. tällä viikolla. Tuntui "aika" maukkaalta tossa lähistöllä.
« Viimeksi muokattu: 02.08.10 - klo: 23.01 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Joukahainen

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2171 : 02.08.10 - klo: 23.09 »
Tervehdys porukalle!

Tässä taas hetken muun touhujen ohella olen starttaillut kyoshon inferno gt:tä käyntiin ja tuntuu tuo kone jotenkin yskivän "alkuperäinen kone" Ajattelin jos viisaammilla olisi antaa vinkkiä/linkkiä kun tekisi mieli hommata uusi moottori muuten ehjään autoon, että mitä suosittelisitte?
Itse en aja radoilla eli lähinnä sora ja asfaltti alueilla on tullut ryökytettyä menopeliä.
Niin eli hakusessa olisi jokin perus moottori mikä jaksaa vääntää kyseistä peliä ja autoni on ensimmäisiä inferno gt malleja.

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2172 : 02.08.10 - klo: 23.34 »
Laita uudet laakerit ja tulppa, niin alkaa kone taas pelaan, jos ei ole hirveästi ajettu ja puristuksia kuitenki löytyy.
Alpha kuuluu olevan hyvä ja halpa kone GT autoihinkin. Sitä myy ainakin RacingFactory, sekä moottoreiden maahantuoja EA-Import
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2173 : 03.08.10 - klo: 09.41 »
Tuossa vähän BL videota..

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oChPyQ-jREw[/youtube]

(sori tuo naapurista kuuluva paukutus työmaalta..)

Videolta näkyy "instant acceleration" ja lopussa pientä driftiä josta havainneen tehon.. aika ketterä keskidiffillä. Nopeus ei oikein tule esille kun en kuvaa sivultapäin ja baana on "aika" lyhyt

Olisko kiinnostusta pitää kerhokisat harjattomille GT autoille?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Joukahainen

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2174 : 04.08.10 - klo: 09.03 »
Kiitoksia Ilelle vastauksesta. auto nyt muuten kunnossa mutta startti boksini alko pelleileen ja johdotus menee siinä uusiksi kun jokunen juotoskin oli höllällä. Onkos kyseiseen autoon mitään uutta roto starttia saatavilla vaan vai ihan veto ja boksi startti edelleen? Itse olen aikanaan poistanut tuon veto käynnistyksen kun kyseessä oli ihka ekoja koneita jossa oli kuulemieni mukaan suunnittelu vikaa "auton ensimmäinen kone lähti ruotsin tehtaille hajotessaan" ja veto käynnistyksessä ilmeni myös ongelmia joten oisko siihen jo joku suositeltava veto käynnistys jollain liikkeellä myynnissä?

Kiitos vastauksista etukäteen ja utelen näin taas kun harrastus kiinnostaa ja siitä viime kunnon ajelusta on vierähtänyt hetki  :roll:
« Viimeksi muokattu: 04.08.10 - klo: 09.07 kirjoittanut Joukahainen »

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2175 : 04.08.10 - klo: 09.09 »
Starttiboksi on nyt ja tulevaisuudessakin se ainoa oikea vaihtoehto.
Starttiboksista kannattaa tosiaa poistaa ainakin ne "Tamiya-liittimet" eli ne valkoiset, mulla on yhdestä boksista sulanu kerran ne liittimet, kun ei niistä kulje virta kunnolla läpi...
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa Joukahainen

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2176 : 04.08.10 - klo: 09.18 »
Ahaa, kiitoksia tiedosta tuosta liitin hommasta, täytyy asia tarkistaa. Akku on juuri parhaillaan latingissa ja ehtoolla kun on aikaa niin täytyy koittaa uudelleen starttiboksia. Luovun siis kerta heitolla vetokäynnistyksen unelmoinnista  :wink:
Voisin kaupungilla kulkiessani vaikkapa motonetin hyllyltä hakea varmuudeksi vuoksi uuden lyijyakun kun nuo eivät ole euroilla pilattu.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2177 : 04.08.10 - klo: 10.17 »
Rata-autossa ei nopeus ole pahitteeksi.. siispä heitin vielä vaihteen ja jarruservon paikoilleen tuo BL version ennen testejä.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2178 : 04.08.10 - klo: 14.34 »
..josta lisää kuvia tuolla sähkispuolella
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2179 : 06.08.10 - klo: 10.45 »
"Astonit" loppukaudeksi .. Nitro ja BL


Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2180 : 06.08.10 - klo: 18.34 »
Huomenna ajattelin mennä tattikselle testailee harjatonta ja sitten tuota alla ("I wanna go fast"). Pieto lupaili kanssa tulla heti kun baana aukee, niin itsekin.

GT2 painaa 3550gr. Hitec High Voltage servot ja 2300 mAh lipo ajalta ennen lifejä :)

Ekassa GT kisassa tänä vuonna hajosikin toinen noista Hitecin servoista. Lähetin jenkkeihin A-mainin kuitin kanssa, ottivat yhteyttä ja pyysivät lähetyskuluihin $10 ja eilen tipahti uusi vastaava servo postilaatikkoon. Ei hullumpaa, katsotaan kauanko nyt kestää moinen ohjauksessa.



e: Pieto eikä Peito
« Viimeksi muokattu: 06.08.10 - klo: 21.55 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2181 : 07.08.10 - klo: 16.24 »
No niin, tulipa testailtua. Onpa tuo rata-autoilu nastaa näillä keleillä, Ollinmäen mittari näytti 30C - voin vaan kuvitella miltä tuntuu olla saviradalla krossiauton kanssa  :p

Kyseinen US Specci toimi oikein nätisti, alakerrassa vaan tosiaan tolla pitkällä käyrällä ja isolla kurkulla niin paljon voimaa, että teki ajamisen ajoittain hankalaksi eikä uusi auton runkokaan helpottanut asiaa (säätöjä sai hakea), saatika kuskin toimivuus.. Täytyy laittaa lyhyempää käyrää jos sais voimaa siirtymään hieman enemmän yläkertaa kohti. Pienellä kaasun hipasulla auto dyykkas ku mielipuoli  :laugh: No mutta eipä jää voimasta kiinni.

Harjatonkin osoitti ihan mukavaa kulkupuolta. Siihen vähän pidempää välitystä, nyt 15/19, mutta seuraavaksi 16/21 niin eiköhän ala pääsuoralla vauhti hirvittää  :grin:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2182 : 09.08.10 - klo: 20.58 »
Nyt on IGW004-9022 jouset kauttaaltaan, vois toimiakin radalla, jonkin verran pehmeämmät kuin vakiot.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2183 : 09.08.10 - klo: 21.02 »
Nyt on IGW004-9022 jouset kauttaaltaan, vois toimiakin radalla, jonkin verran pehmeämmät kuin vakiot.

Kuvia kiitos.
Kyosho GT Racing Art

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2184 : 09.08.10 - klo: 21.11 »
:grin:

Ei noista nyt oikeen kuvaa saa tässä iltasella, tässä joku netistä poimittu. Pidemmät ja "tiuheemmat" --> enemmän kierroksia, paksuus about sama.



Otetaan kuvat ulkona kun päivä paistaa. Tai videota.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2185 : 09.08.10 - klo: 21.13 »
Nyt kun luin asian tarkemmin huomasin että kyseessä oli vaan jouset. Luulin että oli koko iskari mennyt uusiksi  :embarrassed:
Kyosho GT Racing Art

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2186 : 09.08.10 - klo: 21.14 »
No ei sentään  :grin: Mullahan on noi TRW iskarit
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2187 : 10.08.10 - klo: 15.30 »
Oliko niin että igt2 evolvan päivitetyn version kytkinkellon vakio rattaat oli 15/19? Onko kokemuksia mitä rattaita kannattaa tarjota tilalle että saan lisää huippuja? Tattiksen radalla kerkee huutaa tuo alphan kone melko pitkään takasuoralla.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2188 : 10.08.10 - klo: 15.38 »
Kuinka pitkät ne GT tai GT2 iskarit on, jos joku viitsis mitata?
(alapäästä ruuvi irti, niin saa iskarin täys pitkäksi ja sitten mittaa kiinnitysreikien etäisyyden keskeltä keskelle...)
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2189 : 10.08.10 - klo: 15.46 »
Oliko niin että igt2 evolvan päivitetyn version kytkinkellon vakio rattaat oli 15/19? Onko kokemuksia mitä rattaita kannattaa tarjota tilalle että saan lisää huippuja? Tattiksen radalla kerkee huutaa tuo alphan kone melko pitkään takasuoralla.

luulen ettei tossa IGW008 kellossa ole vaihdettavat rattaat, vakio 15/19
vanhempaan ei tahdo löytyä oikeen pidempää
muita virityksiä toki on olemassa, Pietrolla on 16/20 (kysy häneltä lisätietoja, en jaksa taas selittää tässä kun se olis about sadas kerta)
itse olen ajellut tolla 15/19, joka vois toki olla pidempi mutta toisaalta toimii hyvin keskialueilla rataa
Kiitos 20 vuodesta!