Kirjoittaja Aihe: Laskettelu ja Lumilautailu  (Luettu 3889 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Laskettelu ja Lumilautailu
« : 06.01.08 - klo: 23.20 »
Ketkä on käynyt avaamassa kauden? Itsellä tuli tänään käytyä Tornimäellä laskemassa.
Tähän topikkiin voi laittaa muutakin aiheeseen liittyvää.
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #1 : 07.01.08 - klo: 14.47 »
Viime viikolla himoksessa vuokralaudalla. Oma lauta on joku boycotin 158cm pitkä halpasetti..
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #2 : 07.01.08 - klo: 15.25 »
Kausi avattu (jos laskettelukautta tarkoitetaan) jo joulukuussa ja kahteenkin otteeseen. Lumilaudalla lasken, Crazy Creekin setti on, taitaapa olla jo viidettä vuotta. Paljakassa lasken, ollut jo kausikorttikin pitemmän aikaa siellä.

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #3 : 07.01.08 - klo: 17.59 »
Ei oikeen ole ollut tänä talvena mitään paikkoja misä lautailla.. Hiihtolomalla ylläkselle ja pääsiäisenä leville. Settinä toimii headin lauta, flowin siteet ja burtonin monot.
Onkos kellään muuten kokemuksia semmosista rannesuojista? Viime kaudella käsi väänty kun boxista pamautin sen päälle, ja ajattelin että jos vaikka semmosesta olisi apua.

Poissa herbu_91

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #4 : 07.01.08 - klo: 19.12 »
Täältä löytyy yksi suksilla laskija. Kokoonpanona Elanin carving-sukset, Headin monot ja Scottin perussauvat. Tänä talvena ei ole kyllä tullut käytyä vielä kertaakaan rinteessä, vaikka lähin laskettelukeskus (Vihti Ski) sijaitsee n. 3 km päässä.
Hiihtolomalla sitten perheen kanssa Iso-Syötteelle kuluttamaan rinteitä. :afro:
Traxxas Slash Brushless
Firelap Nano Dragon II

Poissa make xd

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #5 : 07.01.08 - klo: 19.38 »
Hiihtolomalla olisi tarkotus mennä Pyhälle laskettelee  :grin: Toivottavasti keli sallii sillon.

Poissa Pakastemelba

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #6 : 17.03.08 - klo: 14.47 »
Tän talven lumitilanne on kyllä ollut niin heikko, etten ole kuin kerran päässyt rinteeseen :( Mutta siis suksilla mennään :)
"The hovikuvaajaneito isoilla vehkeillä" ;)

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #7 : 17.03.08 - klo: 15.02 »
Itelläni on jotku Rossignolin twinit, salomonin monot ja techno pro:n sauvat. Ääpättömällä oukulla laskettelen :grin:

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #8 : 17.03.08 - klo: 16.31 »
Mä menen Tahkolle 4 päiväksi laskemaan. Vuokrakamoilla vielä mennään, mutta syksyllä ostan Twinit..... :cool:
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #9 : 17.03.08 - klo: 18.03 »
Huomenna lautailemaan Syötteelle...  :wink:

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #10 : 17.03.08 - klo: 19.03 »
Itelläni on jotku Rossignolin twinit, salomonin monot ja techno pro:n sauvat. Ääpättömällä oukulla laskettelen :grin:
oukku=ounasvaara.joka sijaitsee rovaniemellä.

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #11 : 17.03.08 - klo: 21.01 »
Mul ei oikeestaa omia suksia oo, mut salomonin monot ja jtn 7-8v harrastettu laskettelemista. Löytyy pitkiä suksia, pätkiä suksia sekä lumilauta :D
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa HPI FatPipe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Formula Offroad
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #12 : 26.03.08 - klo: 20.49 »
Kolmatta kuukautta jo Ellivuoressa rinteitä tahkonnu. Suksilla mennään. Ja vappuna pyhälle!
Spektrum l Tamiya l Castle Creations

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #13 : 26.03.08 - klo: 22.36 »
Löytyy n. kuukausi sitten ostetut Blizzardin Z07 (vai onko tuo nyt ZO7 tuo suksien tyyppi, noh joka tapauksessa) Carver-tyyppiset sukset Blizzardin omilla siteillä ja Dalbellon monot.
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa ukki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #14 : 01.04.08 - klo: 20.50 »
kausi vielä korkkaamatta,,mutta tilanne korjaantuu vappuna kun ylläs kutsuu :evil:
TEKNO EB410.2.    Xray xb4c 23

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #15 : 02.04.08 - klo: 14.41 »
Olen käynyt Laajavuorilla ja Messilässä. Itseltäni löytyy CC:een lauta, K2 siteet ja Stuffin monot Sekä kypärä ja lasit. Olen kyllä pari kertaa vuokrannu suksetkin.

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #16 : 02.04.08 - klo: 18.52 »
Känin pyhällä täs hiihtolomalla eikä se kovin kovalta näyttäny, ei ainakaan street.   Oukku parempi. ja tänään(2.4.) käytiin koulun kaa luostolla ja siel oli kyl tosi hyvät boxit. 

Poissa INFERNO ST US

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #17 : 02.04.08 - klo: 19.55 »
Mä lasken ekaa kautta ja oon ihan ok (omasta mielestä). Lasken Paavonrinteillä ja Äänemäessä, kummatkin on aika pienii paikkoi.
Lykkyä pyttyy!

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #18 : 02.04.08 - klo: 20.35 »
Mulla jäi ylläkselle munuainen, muisti ja harrastus. Oon aatellu, että tänä keväänä voisin käydä karkottamassa haamut ja hakemassa ainakin harrastuksen takaisin.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #19 : 03.04.08 - klo: 15.03 »
En ole kovin pahasti kaatunut. Kerran Rukalla hyppyristä nurin, onnneks ei tapahtunu mitää. Missäs olette laskenut? Miä olen käynyt: Rukalla 2 kertaa, Häkärinteillä 4 kertaa, Tornimäellä 2 kertaa ja 1 kerran joskus 4 vuotta sitten, en muista paikan nimeä, nurin se on menny.
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #20 : 03.04.08 - klo: 22.39 »
Kaikki lapin keskukset ja Oulun seudun jokitörmät on tullu koluttua.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #21 : 08.04.08 - klo: 11.41 »
Oottekos te saanu ikinä mittään vammoja kun on pari hallitsematonta kuperkeikkaa lähteny mäen reunasta? Itse olen ollu suht onnekas kun mitään ei ole tullut vaikka 5 vuotta oon laskenu. keikkein kipeintä on käyny kylä kun olin nuori ja villi nii päätin sitten tyhmyyttäni vetää kolmosen laudalla (eli 360 asteen kieppi ilmassa) seuraavasta kummusta. noo ihan hyvin se alko mut jotenki ilmassa lentäessäni käännyin mahalleni ja suoraan seuraavaan kumpuun joka oli jäässä. auts!

Poissa HPI FatPipe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Formula Offroad
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #22 : 08.04.08 - klo: 22.38 »
Juu on vedelly Levillä, Ellivuoressa, Mustassavuoressa, Hervannassa, Sappeessa ja Itävallassa on tullut kans käytyä. Ja vappuna meen tosiaan Pyhälle. Itteltä on jalka murtunu pahimmillaan laskiessa.
Spektrum l Tamiya l Castle Creations

Poissa HPI FatPipe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Formula Offroad
Vs: Laskettelu ja Lumilautailu
« Vastaus #23 : 05.05.08 - klo: 22.01 »
http://s203.photobucket.com/albums/aa29/Foffari/?action=view&current=Vettenpll.flv
http://s203.photobucket.com/albums/aa29/Foffari/?action=view&current=Vettenplltoivoaei.flv

Oltiin velipojan kanssa pyhällä vetelemässä kauden viimesiä ja tuli kokeiltua tota veden päällä laskemista. Ihan mahtavaa hommaa! Ja sen jälkeen toki After Ski!
Spektrum l Tamiya l Castle Creations