Kirjoittaja Aihe: Kyosho DBX / DST  (Luettu 322201 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa P.R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #870 : 21.05.12 - klo: 22.29 »
Osta suosiolla kokonaan uudet radiolaitteet. Se kyoshon oma radio on oikeasti huono. Muutamalla kympillä saat gigahertsitaajuuksilla toimivat laitteet ja kiteet voi unohtaa sitten.

http://www.rcjkl.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=4033&nav=6002009
onko tämä nyt sitten pätevä setti kyseiseen autoon?

Ihan hyvältä näyttää verrattuna kyoshon radiolaitteisiin verrattuna ja varmasti toimii luotettavammin.

Kyoshon radiohan tuokin on...ainakin siinä niin lukee :grin:
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #871 : 21.05.12 - klo: 22.54 »
Tuohan on tuo kyoshon uusi radio jota on nykyään tuossa uudessa dbx mallissa.
http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.31098&familj=FamGXR18&BildLopNr=01
En kyllä itse lähtisi satasta tuohon radioon laittamaan vaikka ei oma kohtaista kokemusta olekaan. Ymmärtääkseni vaikken väitäkkään, että tuo radio olisi surkea niin kumminkin tuohon suunnilleen samaan rahaan saattaa saada myös joitain muita hyväksi ja laadukkaaksi todettua radioita. En osaa tähän likkiä laittaa mutta futabaa on muistaakseni kehuttu.
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #872 : 22.05.12 - klo: 12.39 »
Kyllä halvemmallakin saa hyvän radion mutta sehän on sen oma päätös mutta toi on kyllä tosi hyvä!!!
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Joel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #873 : 22.05.12 - klo: 17.22 »
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #874 : 23.05.12 - klo: 19.09 »
Sylinterissä pari reikää ni maksaskohan paljon siihen uusi osa

Poissa Joel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #875 : 23.05.12 - klo: 21.02 »
Sylinterissä pari reikää ni maksaskohan paljon siihen uusi osa

 :shocked: kai sielä nyt muutama reikä on imu- ja poistokanavia varten..
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #876 : 23.05.12 - klo: 21.24 »
Eivaan siiä on reikiä mitkä on peräsi ruukkarista

Lähetetty Kännykällä Tapatalk2 kautta

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #877 : 24.05.12 - klo: 08.15 »
mikäv mahtaa olla tää ruukkari? ei senttään runkkari?
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #878 : 24.05.12 - klo: 14.58 »
Olisiko ruuvimeisseli?

Lähetetty Kännykällä Tapatalk2 kautta

Poissa FMF

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #879 : 24.05.12 - klo: 16.27 »
Kannattaa selventää noita omia epävirallisia sanastoja muillekin, eikä olettaa, että kaikki tietävät että ruukkari on meisseli. Tai sitten ihan vaan puhua asioista käyttäen niiden oikeita nimityksiä. Miten olet muka saanut sylinteriin ruuvimeisselillä reikiä?
« Viimeksi muokattu: 24.05.12 - klo: 16.48 kirjoittanut FMF »

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #880 : 24.05.12 - klo: 16.56 »
Kannattaa selventää noita omia epävirallisia sanastoja muillekin, eikä olettaa, että kaikki tietävät että ruukkari on meisseli. Tai sitten ihan vaan puhua asioista käyttäen niiden oikeita nimityksiä. Miten olet muka saanut sylinteriin ruuvimeisselillä reikiä?

Jos se on joku kössin speciaalimotti mihin voi vaihtaa öljyt  :grin:
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #881 : 24.05.12 - klo: 19.51 »
Gxr18

Lähetetty Kännykällä Tapatalk2 kautta

Poissa FMF

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #882 : 24.05.12 - klo: 20.06 »
Aivan, aivan. Kyseinen moottori löytyy kyseisestä autosta. Miten olet saanut reikiä aikaiseksi sylinteriin ruuvimeisselillä? Laittaisitko kuvan ja selittäisitkö vähän?

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #883 : 24.05.12 - klo: 20.30 »
Männässähä noi reiät on ::d kuvaa tulossa kohta

Lähetetty Kännykällä Tapatalk2 kautta

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #884 : 24.05.12 - klo: 20.38 »


Lähetetty Kännykällä Tapatalk2 kautta

Poissa FMF

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #885 : 24.05.12 - klo: 20.47 »
Mitä yritit saada aikaiseksi, että sait tuollaista aikaan ruuvimeisselillä?
« Viimeksi muokattu: 24.05.12 - klo: 20.53 kirjoittanut FMF »

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #886 : 24.05.12 - klo: 20.58 »
 Kaverini "korjasi" sitä hieman

Lähetetty Kännykällä Tapatalk2 kautta

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #887 : 24.05.12 - klo: 21.10 »
Sano kaverilles et alkaa vaikka puutarhuriks ja jättää noi nitrokoneet muille. En ymmärrä mitä tuossa on yritetty edes.

Mulla on tohon myllyyn muute uus mäntä ja sylinteriputki...
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa tonni666

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #888 : 24.05.12 - klo: 22.14 »
Tänään ilmeni ensimmäistä kertaa omassa DBX:ssä uusi "vika": Ajelin tankillisen ihan kiltisti löpön loppumiseen saakka. Täytin tankin ja käynnistin auton ja kaikki toimi tähän asti hyvin kunnes tuli aika ottaa hehkulaite irti. Heti irroittamisen jälkeen auto hyytyi ja sammui eikä seuraavilla yrityksillä pysynyt päällä edes kaasuttamalla samalla kun hehkulaitetta irroitin. Koitin säädellä tyhjäkäyntiruuvit ja muut mutta tuloksetta. Kenelläkään neuvoja?

Poissa Masadist

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #889 : 25.05.12 - klo: 08.04 »
Tänään ilmeni ensimmäistä kertaa omassa DBX:ssä uusi "vika": Ajelin tankillisen ihan kiltisti löpön loppumiseen saakka. Täytin tankin ja käynnistin auton ja kaikki toimi tähän asti hyvin kunnes tuli aika ottaa hehkulaite irti. Heti irroittamisen jälkeen auto hyytyi ja sammui eikä seuraavilla yrityksillä pysynyt päällä edes kaasuttamalla samalla kun hehkulaitetta irroitin. Koitin säädellä tyhjäkäyntiruuvit ja muut mutta tuloksetta. Kenelläkään neuvoja?
Vaihda uus tulppa ja kovaa ajoa :)
HPI Savage 3,5 | Kyosho DRT 0.18 | Kyosho Trueten Fazer 0.15

Poissa tonni666

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #890 : 25.05.12 - klo: 09.01 »
Tänään ilmeni ensimmäistä kertaa omassa DBX:ssä uusi "vika": Ajelin tankillisen ihan kiltisti löpön loppumiseen saakka. Täytin tankin ja käynnistin auton ja kaikki toimi tähän asti hyvin kunnes tuli aika ottaa hehkulaite irti. Heti irroittamisen jälkeen auto hyytyi ja sammui eikä seuraavilla yrityksillä pysynyt päällä edes kaasuttamalla samalla kun hehkulaitetta irroitin. Koitin säädellä tyhjäkäyntiruuvit ja muut mutta tuloksetta. Kenelläkään neuvoja?
Vaihda uus tulppa ja kovaa ajoa :)

Sitä en tullut edes ajatelleeksi koska tulppa on ihan uusi (kerran tai pari kertaa ajettu)

Poissa P.R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #891 : 25.05.12 - klo: 14.00 »
Jos motti on pelannut moitteitta,ja alkaa temppuilla yhtäkkiä ei mennä heti säätämään jotain ruuvia.
Vika on yleensä muualla just esim.tulpassa tai kytkimessä...
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #892 : 25.05.12 - klo: 14.18 »
Jos motti on pelannut moitteitta,ja alkaa temppuilla yhtäkkiä ei mennä heti säätämään jotain ruuvia.
Vika on yleensä muualla just esim.tulpassa tai kytkimessä...

Juuri tästä syystä käytän starttiboksia. Itellä kans ollu joskus samaa ongelmaa ettei lähe tankillisen jälkee kovin hyvin käymään. Syy voi olla huonoissa säädöissä ettei tykkää lähtee sit lämpösenä käymään, emmä mikää ammattilainen oo. Tää oli vaan mun ratkasu tohon pirun nykimiseen.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #893 : 27.05.12 - klo: 16.54 »
Auto lämpesi heti hirveän  kuumaksi ja hyytyi koko ajan. Johtuuko lämpö pihalla olevasta lämmöstä

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #894 : 27.05.12 - klo: 17.02 »
Auto lämpesi heti hirveän  kuumaksi ja hyytyi koko ajan. Johtuuko lämpö pihalla olevasta lämmöstä


Taisit jo vastata itselles.....
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa FMF

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #895 : 27.05.12 - klo: 18.03 »
Auto lämpesi heti hirveän  kuumaksi ja hyytyi koko ajan. Johtuuko lämpö pihalla olevasta lämmöstä
Onko sulla lämpömittaria? Muistan kanssa että oma dst kävi helposti turhan kuumana. Asiaa auttais kun tekis kopan tuulilasiin moottorin puolelle sopivan reiän, jotta ilma pääsis virtaamaan.

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #896 : 27.05.12 - klo: 18.17 »
Auto lämpesi heti hirveän  kuumaksi ja hyytyi koko ajan. Johtuuko lämpö pihalla olevasta lämmöstä
Onko sulla lämpömittaria? Muistan kanssa että oma dst kävi helposti turhan kuumana. Asiaa auttais kun tekis kopan tuulilasiin moottorin puolelle sopivan reiän, jotta ilma pääsis virtaamaan.

Täytyy kokeille... Kiitos vinkistä

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #897 : 27.05.12 - klo: 18.47 »
No toinen vaihtoehto on säätää kone käymään viileempänä.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #898 : 27.05.12 - klo: 19.14 »
Nyt se sammuu heti kun laittaa kaasun pohjaa  :evil: :evil:

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #899 : 27.05.12 - klo: 19.30 »
iskärit on ihan löysät ni pitääkö sinne laittaa jotain mälliä vai ostaa uuet