Kirjoittaja Aihe: Kyosho DBX / DST  (Luettu 322608 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #240 : 07.03.10 - klo: 20.19 »
Oma DBX ei tänään toiminu. Laitoin auton käymään ja ajoin n. 50 metriä ja lämmöt oli ainakin yli 130 ja sen jälkeen sammui. Mitä moottorille pitäisi tehdä kun lämmöt nousee heti yli 130 ja sen jälkeen sammuu? Moottorilla on ajettu gallona

Laittaa näin ens alkuu rikkaammalle ja kattoo lämmöt sen jälkeen..?
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #241 : 07.03.10 - klo: 20.23 »
Juu, seuraavalla kerralla pitää kokeilla.
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa Mikko260

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #242 : 08.03.10 - klo: 17.52 »
Miten olet sähköjä suojaillut? Toi näyttää jus semmoselta paikalta, missä ittellä kastu sähköt ja lakkas toimimasta.

Ns. Varusteteipiä ja pahvia sekä normaaleja tiskirättejä. Pahvi suojaa ajon aikana ja rätti imee veden joka sattuu sulamaan ajon aikana tai sen jälkeen
Kyosho DBX G3 1/10 Racing buggy, Kyosho Alpha 3 1/10 EP touring car

Poissa jokunimi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #243 : 12.03.10 - klo: 11.28 »
Täälläpäin ajetaan kahdella dst:eellä kestohangessa  :mrgreen:
onko kukaan laittanut autoon viri pako putkea?

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #244 : 12.03.10 - klo: 11.47 »
Täälläpäin ajetaan kahdella dst:eellä kestohangessa  :mrgreen:
onko kukaan laittanut autoon viri pako putkea?
Tuossa näyttää olevan vakiona jo viripilli, mutta lienee myös jotain parempia, en sitten tiedä muista DBX:ään käyvistä.

E: Nyt kun tarkistin Kyoshon sivuilta tuon, niin on Orionilla näemmä jokin.
Voimaa ja valtaa.

Poissa tentti

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #245 : 03.04.10 - klo: 07.39 »
Niin että mitä eroa on tolla DBX ja DBX T2?

Poissa Äpärä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #246 : 03.04.10 - klo: 11.45 »
Niin että mitä eroa on tolla DBX ja DBX T2?
Sähköt tais ainakin olla laadukkaampaa mallia. Ei kai kuitenkaan mitään mullistavaa eroa. kato ite Kyoshon sivuilta.

Poissa tentti

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #247 : 03.04.10 - klo: 17.34 »
Eli DBX T2 on parempi? Ok entä kumpi on helpompi ekaks autoks?

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #248 : 03.04.10 - klo: 17.48 »
Kyosho DBX ja Kyosho DBX T2 on samoja autoja, mutta T2:ssa on vain uusi kori ja uusi ilmansuodatin...  :wink:
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #249 : 03.04.10 - klo: 20.04 »
Sitä pitää säätää. ootko kuullu?

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #250 : 03.04.10 - klo: 20.19 »
Mitä pitää säätää ?
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #251 : 03.04.10 - klo: 20.52 »
Moottoria ylä ja ala ruuvia kato manuskasta alkup. säädöt ja laita ne testaa ja säädä vielä mitä pitää.

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #252 : 03.04.10 - klo: 21.05 »
No tietenkin pitää säätää!  :cheesy:
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa tibulin7

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #253 : 03.04.10 - klo: 21.52 »
DBX kulkee 75km/h,semmonen kohtuu kokonen buggy.
Mitä mä luin jollain tyypillä oli ongelmana,että kiviä voi mennä vanteen sisälle ja  sitten pyörä ei pyöri. Sisään ajo kannattaa tehdä huolella niin ei tule mottorin kanssa ongelmia.

terv tibulin7
 

Poissa Tuge

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #254 : 03.04.10 - klo: 22.04 »
DBX kulkee 75km/h

terv tibulin7
 

Tuota ei kyllä usko kukaan. Millä mitattu tuo nopeus?
-Cen Racing Matrix TR Arena
-Team Magic M1B

Poissa Hpi_savage

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #255 : 04.04.10 - klo: 12.18 »
Joo ei kyllä varmana kulje 75kmh jos savage kulkee vakiona 70kmh ja .18 moottori ei voi ottaa niin paljoa kierroksia että yltäis tuonne asti :lol:
Minä oon jonkin verran mitannu savagen ja dst:n nopeuksia niin menee suunnilleen 30% hitaampaa mitä savage eli kulkee noin 50kmh max
HPI Savage X/Kyosho DST   Nosram/HPI/Kyosho

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #256 : 04.04.10 - klo: 12.31 »
Mielenkiintosia nopeuksia heitellään.

M8 krossari on kulkenu kisatilanteessa tutkalla mittaillen karvan yli 70 kilsaa tunnissa.
Ja kasikrossari menee lentäen ohi savagesta... saati sitten kössön DBX
Savage voi olla korkeintaan asvaltilla samoissa nopeuksissa krossarin kanssa... krossarin välitykset kun on toki aika lyhyet ratojen luonteen takia.

Ota tibulin 20 pois tosta sun heittämästä vitsistä niin aletaan olemaan oikeilla jäljillä.

Poissa Matheus

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #257 : 04.04.10 - klo: 13.16 »
Ainakaan minun dbx ei menny 50km/h max 40-45km/h
Ja oli säädetty melkeen piikille..

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #258 : 04.04.10 - klo: 13.57 »
Kyoshon mukaan 60kmh toi dbx.
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa duda

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #259 : 04.04.10 - klo: 16.00 »
Parhaiten saatte tietää, kun lykkätte keepeeäs laitteet Kössiin kiinni ja katottu Top speedin  :wink: Joo ei noilla Kyoshon "18" moteilla pääse mitenkään tota 60km/h. Max varmaan tuo 40-45km/h.

Poissa Hpi_savage

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #260 : 04.04.10 - klo: 16.03 »
Minähän voisin tuon testata kun kännykässä gps mutta sitten ongelma on ettei autoa saa käyntiin tai pysymään käynnissä
HPI Savage X/Kyosho DST   Nosram/HPI/Kyosho

Poissa Joel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #261 : 04.04.10 - klo: 17.49 »
Nopeuden voi testata esim.

Mittaa 50 metrin matkan ja autolla kestää ajaa se matka 2,5 sekunnttia. 50 metriä jaettuna 2,5 sekunttia on 20m/s eli 50m:2,5s=20m/s. Muunnetaan m/s -> km/h eli 20m/s*3,6=72km/h. Tulos 72km/h, eli 1m/s on 3,6km/h.

PS: matkan pituus ja aika on heitettyjä. :wink:
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #262 : 04.04.10 - klo: 19.08 »
Joo ei kyllä varmana kulje 75kmh jos savage kulkee vakiona 70kmh ja .18 moottori ei voi ottaa niin paljoa kierroksia että yltäis tuonne asti :lol:
Tuo moottorin koko ei kyllä määrittele sitä kuinka paljon se voi kiertää, esim. tp-10:ssä(1/10 touring) on .12 kokoluokan pannu ja ne kyllä kiertää enemmän(ainakin yleensä) kuin savagen orkkis pannu.
Mutta joo, aika hatusta heiteltyiltähän nuo joidenkin nopeudet vaikuttaa...
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #263 : 04.04.10 - klo: 20.58 »
Jep näin on, mutta ei toi kyoshon 18 moottori kyllä kierrä kovin paljoa minun mielestä. Ainakaan sen mukaan mitä olen kaverin autolla ajanut. Toisaalta ajettu vasta talvella ja konekkin rikkaalla se saattaa hiukan vaikuttaa.
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #264 : 04.04.10 - klo: 21.51 »
Näin varmaankin on juu, tuskin on kierätävimpiä koneita tuo.
Lähinnä sillä vaan kommentoin kun tuosta sai sen käsityksen että kone ei voi kiertää sen koon vuoksi.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #265 : 05.04.10 - klo: 17.07 »
Vakio moottori kiertää hyvin säädettynä ihan liikaa! Vakio renkaista loppuu pito heti, pitäs varmaan hommata 1:8 auton renkaat. Kun mennään vakio moottorilla ja AKAN renkailla radalle niin johan se liika kiertäminen sitten loppuukin...  :lol: Omasta mielestä vähän liian tehokas moottori vakio renkailla pihasuditukseen, erityisesti asfaltille...
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa Joel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #266 : 05.04.10 - klo: 20.24 »
Oon samaa mieltä TheKyoshon kanssa. :wink: Viime kesällä kun ostin DRT:n niin kyllä ihmetytti auton nopeus, kun säädot siirtyivät liian rikkaalta normaaleihin säätöihin. :mrgreen: En ollut ennen ajanut niin nopealla autolla. Tosin kisa vehkeisiin verrattuna oman auton nopeus ei ole niinkään paljon. :smiley:
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #267 : 05.04.10 - klo: 20.34 »
Kisavehkeet ovat ihan toiselta planeetalta mitä nää pihasuditusvehkeet...  :p
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa Mikko260

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #268 : 11.04.10 - klo: 16.18 »
Kyosho.de ilmoittaa DBX:lle huippunopeuden 70km/h. Kyllä tämän vehkeen saa keposesti kulkemaan sen 60 saa säädöt vain kohille ja paikkaa riittää. Laadukkaampi viripilli edistää vain asiaa.

Ite ole saanut suuntaa antavan keskinopeuden 55km/h.
Kyosho DBX G3 1/10 Racing buggy, Kyosho Alpha 3 1/10 EP touring car

Poissa bax

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #269 : 12.04.10 - klo: 01.18 »
Käyttökokemuksia DST T2 autosta.

Ostin DST T2 noin vuosi sitten.
Tähän mennessä vaihtanut etu ja taka kardaanin (iso kivi väliin ja sojoks ei tietenkää samaa aikaa).
Oikea taka veto akseli (pestessä vetoakselin "T" pää tippu lavuaariin...)
Radion kide (auto alko temppuilemaan yhtäkkiä, fail safe pelasteli).

Ja sitten kerran oikea etu tuenta, lainattua autoa kaverille...

Kokeilin huippu nopeutta. GRP Gandini On-Road renkailla.
Auto pääsi 75 km/h. (Testattu: Hieman isomman auton (Honda Accord) kyydissä ja mittarin mukaan 80km/h, mittari näyttää 5km/h liikaa.

Nappula renkailla ei testattu.

Tähän mennessä ollut erittäin kestävä lukuunottamatta joitain yllä olevia osia...
Moottori toiminut kuin unelma.

Pieni miinus:
-Vanteiden sisäpuolella olevat Rock-Shield tai mikä lie imee kiviä ja jumittaa renkaan.
-Rattaat ei suojattu, kivi väliin ja auto jumissa ja parhaimmillaa sitte kauppaa hakee uus ratas. Liikkuvat osat pitäis suojata.