Kirjoittaja Aihe: Onko Pietarsaarelaisia  (Luettu 6871 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Onko Pietarsaarelaisia
« Vastaus #30 : 25.05.08 - klo: 13.56 »
Mäkin tässä jo tuumailin jonkinlaista rallygame muunnosta mikä olis nopea vaihtaa.. :grin:

Poissa Austin

  • Jäsen
    • Profiili
    • Antin sivut
Vs: Onko Pietarsaarelaisia
« Vastaus #31 : 26.05.08 - klo: 19.23 »
Joo mun asfallti autot jotka tilasin ei ollukkaa niin hyvät kuin oletin eli mun kokeilut venyy pitkästi eteenpäin

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Onko Pietarsaarelaisia
« Vastaus #32 : 05.06.08 - klo: 23.53 »
lauantaina kauhavan kautta mökille joten pitää käydä kattomassa sitten illalla taikka sunnuntaina aamupäivällä että miltä se näyttää. Mikke jos oot tulossa sinne niin soittele mulle niin tuun paikalle samaan aikaan.

- Jussi

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Onko Pietarsaarelaisia
« Vastaus #33 : 10.06.08 - klo: 22.38 »
Kävin kattomassa, on vaikea juttu... Radan leveys pääsuoraa lukuunottamatta ihan ok, korokkeelle olis hyvä paikka sielä mäen päällä mutta takamutka on ihan liian kaukana eikä sitä rataa saa pienennettyä ilman uutta 10 metrin asvalttipätkää oikein mitenkään. Asvaltti on vähän turhan karkeaa (LS5 renkaat varmaan sulaa alle). Lisäksi pääsuoran loppuosassa ja sen jälkeisessä mutkassa on sisällä rautainen kaide, estää näkyvyyden tehokkaasti. Lisäksi ainakin rataa lähinnä oleva raviradan portti oli hitsattu umpeen joten Mikken asuntovaunuakaan ei sinne mäelle kovin helposti varmaan saa. Mun mielestä vaatis siis kaikkien lupien ja muun papaerisotkun lisäksi ison tukon rahaa, työtä ja enemmän kuskeja kuin yhden. Käytännössä vain hyvä paikka uudelle radalle, ei todellakaan ajovalmis rata. Sen verran kyllä tuumailin että pääsuoralle mahtuis minirata. :grin: Tosin semmoinen jo vaasassa on parhaista parhain joten pelkäämpä ettei tuolla paljon Harmeja nähdä. Harmi. :embarrassed:

- Jussi

Poissa Line630

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Onko Pietarsaarelaisia
« Vastaus #34 : 15.06.08 - klo: 15.05 »
Moi. Täällä olis kaks rc harrastajaa jotka asuu aika lähellä. me asutaan teerijärvellä joka on 10 km kaustisilta. Meidän autot on vakio Kyosho Mad Force monsteri, LRP Shark buggy 1/18 joka on viritetty ja kulkee 60+, Tamiya Baja King joka on pelkkä lelu mutta ihan kiva auto raiskata :D.
LRP Shark Brushless...

Poissa Lusha

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Onko Pietarsaarelaisia
« Vastaus #35 : 01.07.08 - klo: 08.11 »
Jep!

Täällä toimii todella vilkas lennokkikerho, ja osa meistä omistaa autojakin. Torsviken olisi mainio paikka mistä voisi saada aikaan vaikka minkälaisia ratoja mutta vaatii tietysti panostusta ja yhteistyö moottorikerhon kanssa (mikä tietysti on täysin mahdollista). Tällä hetkellä meillä on muutama paikka missä käydään ajamassa 1:5 Bajat ja pikkukrossareita mutta tarkoitus on tutkia minkälaisia mahdollisuuksia olisi elvyttää Torviken...

Mikael Lundqvist

Puheenjohtaja

JRCF/PRCL

www.rc-jakobstad.net