Totaalista Off Topiccia:
Oma pointtini ei ollut erityisesti tämä topicci. Se, että toin mielipiteeni avoimesti esille, johtui lähinnä tyhjästä vatsasta.
Kuten sanoin, vastaavia, välttämättömyydeltään kyseenalaisia topicceja on todella paljon tullut viimeaikoina. Samalla kirjoittajakunta uusiutuu hurjaa vauhtia, asiakeskustelu vähenee, mielestäni.
Se, miksi foorumin "kohtalo" minua kiinnostaa, johtuu siitä, että foorumista on ollut minulle paljon hyötyä harrastuksen aloittamisessa.
--------------------------
Sitten asiaan:
Kovin vankkoja perusteluita on turha odottaa, mielipidekysymys kun on. Itse kuitenkin olen ostanut lähes kaikki rc-vehkeeni käytettynä ja hyviä ovat kokemukset olleet. Tietysti kannattaa ottaa asioista selvää, mahdollisesti myös myyjästä, eikä varsinkaan kannata hätäillä! Sitten vain toivoo parasta, käytetyn osto on aina riski, etenkin jos ei pääse näkemään/testaamaan ostostaan ennen ostoa.
Monet taas ovat vannoutuneita uuden ostajia, he eivät halua mitään mikä on jonkun toisen vanhaa. Itsekin mielellään ostaisin uutena kaikenlaista, mutta raha useimmin ratkaisee.
Siihen tulokseen olen kuitenkin tullut, että "järkeviä" käytettyjen tavaroiden ostoksia kun tekee, niin saa paremmin vastinetta rahalleen kuin uuden tavaran kohdalla, etenkin jos joskus päätyy tavaraa myymään eteenpäin.