Kirjoittaja Aihe: Käytetty VS uusi  (Luettu 5365 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Käytetty VS uusi
« Vastaus #30 : 26.07.08 - klo: 06.09 »
Tuohon minä sanon että rtr on aina rtr :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Käytetty VS uusi
« Vastaus #31 : 26.07.08 - klo: 10.37 »
Ready to run - on ekalla ja joillekkin mukavuudenhaluisille myöhemminkin se hyvä lähtötaso!
Näkee kuinka sen vähintään kuuluisi toimia. (Ja näkee mihin omat idea siitä johtaa.)
Sitten voi kasata pikkasen karrallaan( hajonneita kohtia) tutummaksi opaskirja nokassa kii.
Uutuustuotteessa saa myös katottua ennen kalliin mallin ilmestymistä, että mitä valmistaja pitää suuuntana mallille..

Jos tekniikka ja sen näkeminen on koko vehkeen hommaamisen syy,
niin kasaaminen puhtoisilla osilla, nättiä jälkeä,  .....  :cheesy:
Monikohan pistää kokeilemattakaan "loppuneen" kasailukohteensa kiertoon ja kattoo uuden?

Joskus taas voi olla ihan
- vastustamatonta -
 ostaa poropeukalolta p***** -kommentin saanut tuote, ja kattoa missä sillä oli menny pieleen. Kun tuotteessa se ei aina ole suurin syy.

?? Pitäskö oikein pyytää ääniä per kohta, mikä on lähinnä ??
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Käytetty VS uusi
« Vastaus #32 : 26.07.08 - klo: 13.32 »
RTR:llä pääsee toki nopeammin rikkomaan sen, mutta jo hinta kertoo, että jossain on tingitty.

Kaikki tietämäni sähkö RTR:t ovat vaatineet miltei heti moottorin uusiksi, noparin aika äkkiä, ja sitten niitä halvemmaksi tehtyjä osia autossa.
Osien päivittäminen on kallista useimmiten.

Mutta ne sähköt....
Kun ne olisi heti ostettu kunnolliset, vaikka käytetytkin, niin loppujenlopuksi hinta olisi ollut halvempi kuin alkaa sitä RTR:ää päivittämään.... näin se vaan menee....
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Käytetty VS uusi
« Vastaus #33 : 26.07.08 - klo: 13.37 »
Tuohon minä sanon että rtr on aina rtr :lol:
Jerzi
Juu en siis tarkottanut suoraan sun viestiin vaikka se seuraava olikin. =)
Huehue

Vs: Käytetty VS uusi
« Vastaus #34 : 27.07.08 - klo: 07.38 »

Täälläpäin aika hyviä esimerkkejä tästä aiheesta käytetty vs. uusi. Yksi kaveri käveli kauppaan ja osti uuden Infernon (oisko ollut MP 7,5 Sports2). Sillä on ajettu baut gallona nyt, eikä mitään ole mennyt vielä rikki, ajanut vain.

Toinen kaveri osti Biltemasta tuon Smarttechin (hyper7 kopio) ja sillä on tukivarsia, vetareita paukkunut, linkistöissä ollut ongelmaa, ym. kaikenlaista kivaa, plus auto on todella nuhapumppu. Tuo toosa on ajettu n. 1,5 gallonaa. Samainen tyyppi osti myös Inferno GT:n, josta pimahti lähes samantien sähköt, onneksi siinä oli takuu. Sai odotella monta viikkoa, mutta auto oli korjattu takuuseen kuitenkin. Ohjain meni sen jälkeen samantien vaihtoon, kun kantavuus ohjaimella n. 15 metriä. Nyt se ajelee 2.4ghz:lla molempia autoja ja on oikein tyytyväinen (+ 160 euroa).

Yksi kavereista osti käytetyn Savagen,joka oli sellaiselta ihmiseltä,joka ei noille osannut tehdä oikeastaan mitään. Laatikko ei vaihda,koneen säädöt päin honkia,varaosia ei nimeksikään,ei mitään. Arvatkaa vain kaverin motivaatio koko harrastukseen,kun auto toimii noinkin hienosti..  :grin:

Itse ostin käytetyn 7.5pron, josta ei ole hajonnut kuin kytkin ja koritolppa (muistaakseni), muuten auto on pysynyt ehjänä. Varaosia sain toisen auton verran mukaan. Eri asia on sitten, että miten tuo mun auto on kasattu.. Hoke tietää, että ihan iskussa tuo ei ole/ollut, vaikka aikaisemmin ihan tekijämiehillä tuo on ollut. Itse olen sen kasannut aina samalla tavalla, kuin edelliset omistajat, lukuunottamatta iskareita. Nyt joutunut vähän miettimään, et miks helevatussa tuokin on noin laitettu.. :grin:

Käytettynä kun ostaa, niin saa hyvällä tuurilla samaan rahaan valmiiksi päivitetyn version RTR:stä, jos vaan jaksaa etsiä/odottaa oikeaa. Koskaan ei käytetystä tiedä, että mikä hajoaa. Itse sain O.S:n koneen, futaban servot ja vara-auton, paljon sinistä osaa ( :cool: ) ja päin honkia kasatun toosan suunnilleen samaan hintaan, mitä Biltemasta saa RTR-paketin.

Niinkuin on aikaisemminkin todettu, molemmissa vaihtoehdoissa on hyvät ja huonot puolensa. Itse päätin ostaa auton käytettynä ja toivon ettei ihan heti esim. paljon ajettu O.S laukea..  :wink:
-