Kirjoittaja Aihe: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet  (Luettu 20595 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« : 29.07.08 - klo: 21.10 »
Moro!

Omistaako muut täällä lennokkeja? Itseltäni löytyy kaksikin kappaletta, muttei kumpikaan tällä hetkellä lentokelpoisia. Toisessa vähemmän hommaa, toisessa enemmän. Molemmat samanlaisia. Pistetääs speksejä kehiin:

GWS E-Starter #1

Taustaa: Lentänyt kunnon lentoja vain yhden, räpisteltyä on tullut kyllä. Oli vakiomoottorilla aluksi, jolla ei noussut kovin häävisti. Eka lennolla puuhun ( :mrgreen: ) ja toinen taisi päätyä sakkauksen kautta kenttään.

Moottori: Aluksi vakio, mutta myöhemmin Towerpro 2409-18T halppisharjaton, siirretty uuteen
Nopari: Ensin GWS ICS400Li, mutta jälkeen harjattoman mukana tullut, siirretty uuteen
Akku: Dualsky 1300mAh 11.1v
Servot: Hitec HS-55, siirretty uuteen.
Vastaanotin: Hitec joku,
Radio: Hitec Optic 6
Muutokset: Ei juuri mitään

GWS E-Starter #2

Taustaa: 5 lentoa takana, runko katkennut kerran keskeltä, korjattu, takarunko katki vielä. Lentää hyvin.

Moottori: Towerpro 2409-18T halppisharjaton
Nopari: Harjattoman mukana tullut
Akku: Dualsky 1300mAh 11.1v
Servot: Hitec HS-55
Vastaanotin: Hitec joku
Radio: Hitec Optic 6
Muutokset: Koko kone vahvistettu hiilarilla, ja lentää paremmin sen ansiosta. Ländärit hiilikuidusta, moottoripukki itse tehty. Siiven etureunan kiinnityshampaat jätetty pois. Kannus vahvistettu, foami-renkaat. Siivekkeiden saranapaperit vaihdettu oikeisiin saranoihin.





Sellaista. Stooria ja kuvaa tulee myöhemmin lisää  :wink:


Poissa Äijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #1 : 31.07.08 - klo: 11.57 »
Onhan nuita lennokkeja jokunen...

Tällä hetkellä lentokuntosia SIG Fazer ja Multiplex Acromaster. Kasausta odottelee Svenson Pinto ja Hacker Zoom 4U. Torppauksien jäljiltä korjaamatta nurkissa lojuu HET-RC Reno Mustang, Seagull Boomerang ja Thunder Tiger Champion-30L. GWS E-Startterikin oli, mut myin sen melko vasta pois kun sillä oli liika helppo (=tylsä) lentää.

Enemmänkin koneita on ollut, mutta useimmat on lennetty senverta päreiksi ettei ole ollut tarvis säilöä mahdollista korjausta varten.  :grin:
"Power is nothing, without control."

Poissa Lapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #2 : 31.07.08 - klo: 15.54 »
Lennokkeja tullut harrastettua enemmän ja vähemmän aktiivisesti noin 6,5 vuotta.

GWS:n koneita kertynyt aikamoinen kokoelma, mm. Zero, Spitfire, Mustang, Mersu, Beaver(kellukekäyttöön), ja 2x Tiger Moth. Depronista olen rakennellut myös paljon 3D koneita sekä pari hävittäjää. Löytyy myös mm. Hyperion Cap 232 sekä J. Perkins Albatross. Ikuisuusprojektina mulla on Junior 60 oldtimer joka on enää rungon päällystystä ja radio/moottoriasennuksia vailla.

Tässä mun lennätystä GWS Spitfirellä: http://www.youtube.com/watch?v=agnza1o4pRY. Huomaatte miksi ei kannata kuvata kännykällä samaan aikaan kun lennättää :D

Ja parit kuvat perään:
Traxxas Stampede + Sidewinder 5700KV

Poissa Nappe

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.power-racing.net
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #3 : 05.08.08 - klo: 17.07 »
Jeps, onhan noilla harrastettu jo yli 20v vähän on/off tyyliin, mutta viimeiset kesät taas enemmän.

Koneita on 130g Depron-sisälennokista aina 6,5kg Tatiolennokkiin, kaikki sähköllä ja ulkoilutetaan kelin mukaan :)







Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #4 : 05.08.08 - klo: 17.37 »
Vau, siistejä koneita!

Nyt en itse pääse lennättelemään, kun akusta pimeni yksi kenno. Mikäs tuo mopu on malliltaan/merkiltään?

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #5 : 05.08.08 - klo: 18.05 »
Kyllähän näitäkin on, lähinnä noita styrsapaakkuja ...
Kuvasssa oleva Formosa nyt enempi ollut aktiivikäytössä, tallissa on myös yksi E-startteri mutta se on kovin tylsä ... Paketissa odottelee Ultrafly:n Extra 300S mutta ei ole siihen vielä ostettua voimalähdettä, styropaakku siis tämäkin. Talven aikana olisi tarkoitus nysvätä vähän vakavemmin otettavia vempaimia, luokkaa paljon siipi ja lappupintaa.

| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Nappe

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.power-racing.net
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #6 : 05.08.08 - klo: 18.20 »
Vau, siistejä koneita!

Nyt en itse pääse lennättelemään, kun akusta pimeni yksi kenno. Mikäs tuo mopu on malliltaan/merkiltään?

Akkuja saa kaupasta :wink:

MoPu on Super Dimona 2,4m kärkiväliltään, en tiedä kenen valmistama lennokki oikein on, hobby lobbysta kuitenkin tilattu.

Poissa Snagge

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #7 : 10.08.08 - klo: 18.57 »
Niin itselläni on työn alla tuollainen  Great Planesin Pt-40 Polttiskone. Onneksi on lentokenttä ihan lähellä niin helppo lennättää, kun ei riitä oikeen tilaa missään tollaiselle koneelle, kun melkein kaikkialla muualla on sähkölinjoja tai muita tolppia tai rakennuksia tiellä tai sitten tilaa ei ole tarpeeksi laskeutumiseen ja nousemiseen. Muuten minkä kokoista tankkia suosittelette. Ei kuitenkaan sellaista että tarvitsee koko ajan tulla alas tankkaamaan. 4-tahti koneen ajattelin kuitenkin ottaa. Enpä jaksa nyt kuvaa liittää niin jos joku haluaa tietää millaisesta koneesta on kyse niin googlettaa vaikka rc-saben sivun ylälaidassa olevaan hakukohtaan pt-40. Muuten tuo on sitten ihan älyttömän hyvä kone aloittelevalle polttislentäjälle joka haluaa koota itse lennokkinsa. Rc-sabesta löytyy myös Pt-60. Kummatkin ovat ylä-taso trainereita. :afro:

Os, Kyosho, gws ja great planes

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #8 : 16.08.08 - klo: 15.15 »
Mulla on kyoshon Piper J-Cup, johon olen tyytyväinen. :cool:
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa Snagge

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #9 : 17.08.08 - klo: 21.29 »
Jep  itse ostin saman masiinan puoliksi kaverini kanssa ja hyvin on toiminut. :mrgreen:
Os, Kyosho, gws ja great planes

Poissa kanavaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #10 : 10.12.08 - klo: 07.23 »
Nyt aloitellaan kokoilemaan qws:n E-Startteria,kellä onkaan moisesta koneesta kokemuksia niin kertokaa millaisia
parannuksia ja vahvistuksia kannattaa tehdä.Lennokkinetissä kestää näemmä kirjautuminen useamman päivän,siellähän
olisi kuvien kera selvitetty kaikki parantelut mutta eipäs näy vielä,josko täällä..

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #11 : 10.12.08 - klo: 11.15 »
Myönnän että minulla on 1kpl laatikossa oleva acoms merkkinen jostain -80 luvulta jota niin haluan rakentaa mutta ohjeet on kadonnut.
Malli on joku http://www.pilottimes.com/wp-content/uploads/2008/04/piper-warrior-ii-n3066h.jpg  tämän näköinen.
Sopis niin hienosti tuohon meidän seinään :p kärkiväli joku 1,50m
Jerzi

PS Jos joku tietää mistä voisin löytää nuo ohjeet niin olisin tyytyväinen. Merkki oli siis ACOMS ja mallin voin katsoa illaksi.
« Viimeksi muokattu: 10.12.08 - klo: 11.18 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #12 : 10.12.08 - klo: 14.25 »
Ohjeista ei hajuakaan mutta tällainenko Jerziltä löytyy..
http://koti.phnet.fi/konte/Kotisivut/Sirocco.htm
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa vwaltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Youtube - vwaltsu
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #13 : 10.12.08 - klo: 14.48 »
Kyllähän näitä lentäviäkin harrastellaan, tosin lähinnä kesällä ja talvella jos nätti tuuleton päivä sattuun. Tällä hetkellä löytyy tosin vain pari kappaletta lentäviä laitteita, Hacker Super Zoom 4d + itse kyhätty depron delta. Loput myyty pois kun homma on niin sanotusti nähty tai säilytystila loppunut.

Kuvaustakin on joskus kokeiltu ilmasta käsin. Täältä löytyy jokunen otos: http://picasaweb.google.com/vwaltsu/Ilmakuvaus2 ja http://www.youtube.com/profile?user=vwaltsu&view=videos
HPI Savage FLUX & X  | HPI E-Firestorm 10T/MM5700 | XRay XB8 | F u t a b a  2.4 FASST

Poissa Mikko S

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #14 : 10.12.08 - klo: 15.27 »
Joulupukille on esitetty toive, että e-starter pitäisi saada.... Luotan pukkiin sen verran, että akku, servot, moottori+säädin ja kasa potkureita on jo hankittu.
Radioita olen vielä vailla, meinasin tilata englannista Spectrumin DX6i:n, mutta jos nyt joltain löytyy nurkista edullista lennokkiradiota, niin saa laittaa viestiä.

Tuon lennokit.net topikin lueskelin läpi ja meinasin laittaa hiilikuitutangon siiven tueksi ja toisen perää jotenkin tukemaan.


Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #15 : 10.12.08 - klo: 16.05 »
Mulla kun oli e-startteri niin en tehnyt siihen mitään parannuksia ts. se mitä paketista tuli niin tehtiin. Hiilikuitutangot vahvistava konetta kyllä mutta pahemmassa kaputtitilanteessa tangot repivät koneen vielä pahemmin puruksi kuin ilman tankoja. Lento-ominaisuuksiin vaikutus noilla on marginaalinen. Laskutelineiden kiinnittämisessä voi käyttää paketin kamaa tai sitten vahvistella sopivasti lentovanerilla. Pohjassa olevaan akkukoloon tulee paketin mukana sellainen muoviluukku jonka ainakin minun mielestäni jättää suosilla pois. Akun saa paremmin pysymään kolosessaan kun työntää akun sopivan vaahtomuovikappalan kanssa, tai ainakin itse toimin näin. Lopuksi sanoisin että ne mukana tulevat leluvauvarattaan renkaat voi samantien korvata asianmukaisilla "foam" renkailla kunnon vanteella ja pidätin holkeilla. Mikään ei ole turhauttavampaa kuin laskeutuessa renkaat taipuvat alle tai putoaa ilmassa...

Paketin mukana tullutta liimaa voi käyttää jos jaksaa odotella kuivumista "yhden elämän verran", liimaksi 5-10min epoxia niin ei tartte turhaan kattoo kattoo...

Lento-ominaisuuksiin vaikuttaa se että siiven kärjistä viiltää sen alaspäin käännetyt osan pois, ainakin kallistelee ketterämmin sitten, toki aloittelevan lentäjän kannattaa jättää viiltely myöhemmäksi.

E-startterin jälkeen mulla oli Formosa(1) ja nyt on sitten sekin päivitetty vielä nopeampiin ja rajumpiin, tulis vaan kelit vielä...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #16 : 10.12.08 - klo: 17.49 »
Just tuo on se kone Arska.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa vwaltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Youtube - vwaltsu
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #17 : 11.12.08 - klo: 10.13 »

Uskoisin että ohjeet saat varmasti kysymällä kaverilta jonka sivuilta kuva oli lainattu. S-posti osoite näytti löytyvän sivuston etusivulta.



Just tuo on se kone Arska.
Jerzi
HPI Savage FLUX & X  | HPI E-Firestorm 10T/MM5700 | XRay XB8 | F u t a b a  2.4 FASST

Poissa r-o-u-t-i-l-a

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #18 : 25.12.08 - klo: 10.05 »
mulle tuli pukin paketista clipped wing m4 ja se tuolla olohuoneessa odottaa vielä täysin avaamattomassa paketissa!
näin sen pitäisi toimia...:D

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #19 : 10.09.10 - klo: 22.21 »
En löytäny parempaa topiccia enkä viitsiny tehdä uutta. Porukalla näyttää joitain lennokkeja oleva. Mulla on autojen liisäks yks Delta siipi, 2m liidokki, Extra 260 depronia ja vkloppuna on tulossa Eratix 3D. sillä mennään toistaseks. Maanantaina alotan hävittäjän teon. lentotunteja takana ohjaimen mukaan n. 10h

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #20 : 10.09.10 - klo: 22.46 »
Katos on täälläkin tällänen triidi ettei tartte lennokki foorumille mennä tunkeksimaan.

Olen tässä jo pitemmän aikaa kattonun hk:n lentokone valikoimia sillä silmällä ;) Mutta eihän tällänen viimeksi 15v sitten nikko lentokoneella (ei omannut kuin servon peräsimessä eli nousu ja lasku tuulen ja tuurin mukaan :) ) lentänyt osaa noista mitään sanoa. Aina kun luulen löytäneeni helpon lennettävän ja halvan niin kommenteissa lukee kuinka kilop*ska tekele se on. Koneen kun pitäisi olla mallia ilman säätöä lentävä. Korkeintaan jotain painoa lisää, mutta ei mitään hc modauksia vaativa, kun nuo hk:n tuotteet tuntuu vähän aina olevan puolivillasia. Toki siellä jotain loppuunasti suuniteltuakkin joskus eksyy väliin.

Tarkotus olis löytää joku edullinen n.100$ postien kanssa. Kun ei tiedä yhtään kiinnostaako homma vai ei. HK:n 6ch tikku veivain on jo tulossa kun niitä sinne vaan tulee.

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #21 : 10.09.10 - klo: 23.17 »
Älä sieltä osta, mulla on ylimääräisenä 9kpl tällä hetkellä. Tuut käymään radalla niin käydään kurkkaamassa mimmosen haluut.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa SH.

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #22 : 11.09.10 - klo: 15.09 »
Onhan noita pari ollut, 2kpl piper j-cuppia ja yks jonka nimeä en kirveelläkään muista,balsasta se oli rakennettu(en tosin itse)
Nyt kyllä harmittaa kun ei muista nimeä...hmm... joku storm tai semmoinen se oli,jollakin GWS:ssän ikivanhalla polttismotilla oli ja kärkiväliä jotain reilu metri.

Lensin sillä yhden ainoan kerran ja sitten hurahdin näihin bensa pirsseihin,joten sai kaikki lentävät lähteä :grin:

Tosin taas rupesi kiinnostamaan,josko sitä hommais jonku pikku härpäkkeen,että vois pihalla pyöritellä.
« Viimeksi muokattu: 11.09.10 - klo: 15.14 kirjoittanut SH. »
Nutech TB2/35cc Tuned+Fluid Putki.Carson 1/4 gokart.

Poissa Tomy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #23 : 11.09.10 - klo: 18.59 »
Tarkotus olis löytää joku edullinen n.100$ postien kanssa. Kun ei tiedä yhtään kiinnostaako homma vai ei. HK:n 6ch tikku veivain on jo tulossa kun niitä sinne vaan tulee.

Itse olen todennut Multiplexin tuotteet aloittelijaystävällisiksi. Laatu on erittäin hyvä. Aloitin viime vuoden elokuussa lennokkiharrastuksen MPX EasyStarilla, reilun kuukauden jälkeen hankin siivekekoneen, MPX MiniMagin ja sen jälkeen hiukan ketterämmän MPX Parkmasterin. Moottorit, nopeudensäätimet ja akut on hankittu HobbyCitystä.

Itse olen hankkinut koneeni osoitteesta www.lindinger.at Muistelen, että postikulut olivat alle 10e joka tilauksessa. Hinnoitteluun on toki voinut tulla muutoksia. Multiplexin koneita saa kyllä aika hyvin Suomestakin.
 
Easy Star
http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=71684&osCsid=9f923e7758e0e0b997653ecd81aabd80

Minimag
http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=60333

Parkmaster
http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=71909

Kaikki Multiplexin koneet ovat helppoja korjata pikaliimalla. EasyStaria liimailin usein lennätypaikallakin kasaan. Se on kyllä erittäin kestävä kone, mikäli lennättää kunnon kentällä eikä laskeudu kivikkoon, sorakuoppiin tai nokka edellä asfalttiin, kuten minä aluksi tein.  :grin: Muita koneita ei sitten olekaan kovin paljoa tarvinnut liimailla.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #24 : 11.09.10 - klo: 22.21 »
Älä sieltä osta, mulla on ylimääräisenä 9kpl tällä hetkellä. Tuut käymään radalla niin käydään kurkkaamassa mimmosen haluut.

Myy vaan joku pois... Radalle tuskin pääsen, alkaa olemaan vklp keksitty täyteen tekemistä.

Tarkotus olis löytää joku edullinen n.100$ postien kanssa. Kun ei tiedä yhtään kiinnostaako homma vai ei. HK:n 6ch tikku veivain on jo tulossa kun niitä sinne vaan tulee.

Itse olen todennut Multiplexin tuotteet aloittelijaystävällisiksi. Laatu on erittäin hyvä. Aloitin viime vuoden elokuussa lennokkiharrastuksen MPX EasyStarilla, reilun kuukauden jälkeen hankin siivekekoneen, MPX MiniMagin ja sen jälkeen hiukan ketterämmän MPX Parkmasterin. Moottorit, nopeudensäätimet ja akut on hankittu HobbyCitystä.

Itse olen hankkinut koneeni osoitteesta www.lindinger.at Muistelen, että postikulut olivat alle 10e joka tilauksessa. Hinnoitteluun on toki voinut tulla muutoksia. Multiplexin koneita saa kyllä aika hyvin Suomestakin.
 
Easy Star
http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=71684&osCsid=9f923e7758e0e0b997653ecd81aabd80

Minimag
http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=60333

Parkmaster
http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=71909

Kaikki Multiplexin koneet ovat helppoja korjata pikaliimalla. EasyStaria liimailin usein lennätypaikallakin kasaan. Se on kyllä erittäin kestävä kone, mikäli lennättää kunnon kentällä eikä laskeudu kivikkoon, sorakuoppiin tai nokka edellä asfalttiin, kuten minä aluksi tein.  :grin: Muita koneita ei sitten olekaan kovin paljoa tarvinnut liimailla.

Pitäs olla joku RTF sähköjen kera. Kokoamista ja radioita vaille lentokunnossa oleva verme. Seuraavaa sitten pitää miettiä josko ottaa sähköt muualta. Pitää katsastaa noita saksan valikoimia.

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #25 : 11.09.10 - klo: 22.46 »
Tuossa on 9kpl koneita, niin että vain akun laittaa ja ilmaan. Löytyy precision Addictionista -----> Hyperionin Piperiin. Sekä takatuubbi jettejä esim. http://www.parkjets.com/jas-39/ tuo on mun, mulla on kaikissa jeteissä Tiger teema. Noita jetin runkoja on muutamia.

« Viimeksi muokattu: 13.09.10 - klo: 21.41 kirjoittanut Rph »
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa masa69

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #26 : 10.12.11 - klo: 22.23 »
Moi mistä sais tuon joysway super cub koneenseen ropellin.??

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #27 : 10.12.11 - klo: 23.02 »
Kysy sabesta.

Poissa pudresful

  • Jäsen
    • Profiili
    • vesi raketit
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #28 : 10.12.11 - klo: 23.17 »
Omat lennokit lukee tuolla alhaalla ja tuota fpv kuvailua tullu harrasteltua  :cheesy: AXN Floater fpv flight
AXN Floater, Airum piper j-3cub, Traxxas slas brushless, HL mad truck,Kyosho Mini inferno  & Parkfun scout

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lennokit ja muut lentävät härpäkkeet
« Vastaus #29 : 15.01.12 - klo: 21.15 »
Nyt pukkaa taas uutta projektia. Eli nyt on tulossa n. 1100mm kv:llä olevaa "siipeä" ns. Delta. Sähköt on kiinasta ja koneen teho hieman liioteltu, eli 700W on moottorissa, 3s lipolla.