Kirjoittaja Aihe: Mielipiteitä  (Luettu 1447 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rc-Kriitikko

  • Jäsen
    • Profiili
Mielipiteitä
« : 18.05.03 - klo: 18.04 »
Niin oon täs viikon lopun aikana miettiny kumman ostaisin ja päädyin polttikseen.Elikkä aiheeseen löysin hobbymanista Thunder Tiger DT-10,se olisi sopivan hintainen ja siinä tulisi kaikki mukaan.Eli onko jollain kokemuksia autosta jne.
Kaikissa meissä asuu Hyvä Sielu

Poissa rc-boy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mielipiteitä
« Vastaus #1 : 18.05.03 - klo: 18.11 »
Itselläni ei ole kokemusta autosta, mutta kaverilla on se. Se ei ole todellakaan toiminut hyvin (ei saa käymään) ja vetonaru meni heti poikki :lol: Ja ohjaukseen kannattaa varmaan ostaa voimaservo, koska se mikä tulee mukana on erittäin hidas. Jos mun kaveri ois tiennyt, että auto on tollanen niin se ei olis ostanut sitä, mutta muilla on varmaan positiivisempia kokemuksia...

Poissa Rc-Kriitikko

  • Jäsen
    • Profiili
Mielipiteitä
« Vastaus #2 : 18.05.03 - klo: 19.55 »
No jos toi edellinen auto oli iham p... niin olisko traxxas nitro rustler?
Kaikissa meissä asuu Hyvä Sielu

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Mielipiteitä
« Vastaus #3 : 18.05.03 - klo: 20.25 »
Joo, laittakaa mielipiteitä rustlerista, koska mäkin oon siitä kiinnostunu :mrgreen:

Rc-Kriitikko: Eikös Nitro stampede olis aika hyvä kans? Valittu vuoden autoksi ja kaikkee. On muuten myös saman hintanen ku rusty.

Nii ja sit vielä että jos ostat jommankumman noista Traxxas autoista nii kannattaa ostaa se täältä:  
http://www.rccarinternational.com
Koska tuolta saa rustyn tai stampeden postikuluineen 410e!  Kun esim. Hobbypeoplessa rusty maksaa 482 ja stampede 485e.

Poissa Rc-Kriitikko

  • Jäsen
    • Profiili
Mielipiteitä
« Vastaus #4 : 18.05.03 - klo: 20.43 »
Juuh ihan halpoja missäs päin maailmaa toi kauppa sijaitsee entäs takuut jne. jos luin oikein siinä oli postikulut 0e! juu kattelin vähä vielä tarkemmin noita hintoja kyllä tilaan sieltä jos ostan.
Kaikissa meissä asuu Hyvä Sielu