Kirjoittaja Aihe: Mini-Z cup 2009  (Luettu 48753 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #30 : 28.08.08 - klo: 17.15 »
Vähän kuvia eiliseltä...

Kohta valmiina ajoon..



Poseeraus


I-S-K-Ä-!-! N-O-S-T-A-!


Yleisökin jännittää..


Ruuhkaa


Starting Grid


Ajoa ajoa..


Markkanen :)

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #31 : 28.08.08 - klo: 22.27 »
Tänään tuli kokeiltua ekaa kertaa noita tuolla ja se ilmeni heti minulle että se kalliimpi mr-02 jossa on jarru on todella hyvä ajettava, se halvempi malli vaatii oman aikansa ja veihän Pieto hänen I seriestä mallikkaasti radalla.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #32 : 28.08.08 - klo: 23.51 »
Tänään tuli kokeiltua ekaa kertaa noita tuolla ja se ilmeni heti minulle että se kalliimpi mr-02 jossa on jarru on todella hyvä ajettava, se halvempi malli vaatii oman aikansa ja veihän Pieto hänen I seriestä mallikkaasti radalla.
Jerzi

Täng juu, täng juu. Onhan tuota rataa tullut veivattua jo sen verran että pakko on ajon sujua. Alussa kanssa teki mieli jarrua mutta pienen totuttelun jälkeen niin i:llä pystyy aika hyvin jarruttamaan pakkia käyttämällä.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #33 : 29.08.08 - klo: 06.16 »
Sammaa mieltä.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #34 : 29.08.08 - klo: 07.51 »
Tänään tuli kokeiltua ekaa kertaa noita tuolla ja se ilmeni heti minulle että se kalliimpi mr-02 jossa on jarru on todella hyvä ajettava, se halvempi malli vaatii oman aikansa ja veihän Pieto hänen I seriestä mallikkaasti radalla.
Jerzi

Täng juu, täng juu. Onhan tuota rataa tullut veivattua jo sen verran että pakko on ajon sujua. Alussa kanssa teki mieli jarrua mutta pienen totuttelun jälkeen niin i:llä pystyy aika hyvin jarruttamaan pakkia käyttämällä.

Näin voi vissiin olla mutta kuin on vaan tottunut tuota jarrua käyttää niin tuo kalliimpi mallin jarru se vain toimi niin hyvin toisin kuin tuon halvan mallin jarru (ei siinä mitään jarrua ole lainkaan), auto pyöri ympyrää kuin näytti einiinkään paljookaan jarrua mutta kaipa se on tottumis kysymys myös.
Jerzi

PS Se mikä minun mielestä on tässä homma tärkein juttu on se että itse Kokkonen on kiinnostunut myös tästä hommasta niin sekin antaa lisää potuka tähän homman, mietitään homma toistenpäin jos ei olis kiinnostunut lainkaan, miten olis asiat sitten :huh:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Jarski

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #35 : 29.08.08 - klo: 10.20 »
Kyllä minua kiinnostaa lähes kaikki mikä alaan liittyy. Siimalennokkia en ole vielä ns. sisäistänyt..

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #36 : 29.08.08 - klo: 11.03 »
Kyllä minua kiinnostaa lähes kaikki mikä alaan liittyy. Siimalennokkia en ole vielä ns. sisäistänyt..

Muistaakseni tuijottelit tiistai iltana Tattarisuon taivaanrantaa aika tiiviisti, siimalennokkihan se siellä pörräsi...
Flying Calacucco

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #37 : 29.08.08 - klo: 13.26 »
quote author=jerzirccar1 link=topic=29447.msg274465#msg274465 date=1219985515]
Tänään tuli kokeiltua ekaa kertaa noita tuolla ja se ilmeni heti minulle että se kalliimpi mr-02 jossa on jarru on todella hyvä ajettava, se halvempi malli vaatii oman aikansa ja veihän Pieto hänen I seriestä mallikkaasti radalla.
Jerzi

Täng juu, täng juu. Onhan tuota rataa tullut veivattua jo sen verran että pakko on ajon sujua. Alussa kanssa teki mieli jarrua mutta pienen totuttelun jälkeen niin i:llä pystyy aika hyvin jarruttamaan pakkia käyttämällä.

Näin voi vissiin olla mutta kuin on vaan tottunut tuota jarrua käyttää niin tuo kalliimpi mallin jarru se vain toimi niin hyvin toisin kuin tuon halvan mallin jarru (ei siinä mitään jarrua ole lainkaan), auto pyöri ympyrää kuin näytti einiinkään paljookaan jarrua mutta kaipa se on tottumis kysymys myös.
Jerzi



Alussa minulla kanssa pyörähteli tuo auto joka "jarrutuksessa" mutta ajan myötä sen oppii kyllä käyttämään. En kummiskaan väitä että tuolla tyylillä saisi yhtä tehokkaan jarrutuksen aikaan kun HS-mallilla. Loppupeleissä ei sitä jarrua Suutarilan radalla vakioautolla juuri tarvi ollenkaan.
« Viimeksi muokattu: 29.08.08 - klo: 13.29 kirjoittanut pieto »
Kyosho GT Racing Art

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #38 : 29.08.08 - klo: 13.59 »
Näin voi vissiin olla mutta kuin on vaan tottunut tuota jarrua käyttää niin tuo kalliimpi mallin jarru se vain toimi niin hyvin toisin kuin tuon halvan mallin jarru (ei siinä mitään jarrua ole lainkaan), auto pyöri ympyrää kuin näytti einiinkään paljookaan jarrua mutta kaipa se on tottumis kysymys myös.
Jerzi
Tuo jarrullinen MR02 ei ole sallittu vakio KHC-luokassa - vain MR02i. MR02 ilman iitä joutuu siis siihen exhibition-luokkaan.

Itellä oli kanssa kiikarissa tuo MR02 ja olin todella lähellä ostaakin, mutta onneksi en sitten ostanut. Pitääpä tässä päivänä jonain hommata tuo MR02i ja tulla mukaan karkeloihin...
Old fart

Poissa Jarski

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #39 : 29.08.08 - klo: 16.47 »
Kyllä minua kiinnostaa lähes kaikki mikä alaan liittyy. Siimalennokkia en ole vielä ns. sisäistänyt..

Muistaakseni tuijottelit tiistai iltana Tattarisuon taivaanrantaa aika tiiviisti, siimalennokkihan se siellä pörräsi...


Siellä unelma elää..

Mika R

  • Vieras
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #40 : 29.08.08 - klo: 18.03 »
:laugh:


Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #41 : 29.08.08 - klo: 18.15 »
Erna johtaa, Markkanen saavuttaa  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #42 : 29.08.08 - klo: 20.54 »
Erna johtaa, Markkanen saavuttaa  :lol:
On muuten hieno otos...
Old fart

Mika R

  • Vieras
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #43 : 29.08.08 - klo: 21.41 »
On! Ai markkasella on sama kuin mulla, hyvä hyvä.. se toimii.. paitsi et mulla on F430 kansi

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #44 : 29.08.08 - klo: 22.26 »
On! Ai markkasella on sama kuin mulla, hyvä hyvä.. se toimii.. paitsi et mulla on F430 kansi

Markkasella on HS malli, minulla taas i malli. Siis sama kuin sinulla.
Kyosho GT Racing Art

Poissa _magu_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #45 : 29.08.08 - klo: 23.14 »
hyvä kyl toi pietun ottama kuva! mullaki viel siin kori ehjänä :azn: kokkis tuhos sitä tänää iha urakal tol mini-z monsteril!

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #46 : 29.08.08 - klo: 23.16 »
Tuolla radalla olisi varmaan hyvä kuvata tuolla 400mm:n putkella....  :grin:
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #47 : 29.08.08 - klo: 23.38 »
Tuolla radalla olisi varmaan hyvä kuvata tuolla 400mm:n putkella....  :grin:

Meinaatko seisoa ulkona ottamassa niitä kuvia. Yritä Mikko joskus päästä mestoille niin saadaan laadukkaita kuvia.
Kyosho GT Racing Art

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #48 : 29.08.08 - klo: 23.43 »
Joo, meen siihen viereisen kylmäaseman pihalle kuvaa... :grin:

Täytyy tulla joku ilta kattelee.
Sieltä voi varmaan samalla ostaa tuollaisen kirpun?
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #49 : 29.08.08 - klo: 23.47 »
Eiköhän sieltä sinulle kanssa auto löydy  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Poissa Ulf N

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #50 : 01.09.08 - klo: 15.22 »
Onko Ajoa tällä viikolla??

Tulisin paikalle suhaamaan Maclarenilla  :grin:
TT-01D ja EA4 drifterit, IGT BMW kopalla, Mini-Zi McLaren kopalla

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #51 : 01.09.08 - klo: 18.29 »
Onko Ajoa tällä viikolla??

Tulisin paikalle suhaamaan Maclarenilla  :grin:

Maclarenilla  :lol:
Jerzi

PS Sori :wink:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Gatling

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #52 : 01.09.08 - klo: 19.55 »
Onko Ajoa tällä viikolla??

Tulisin paikalle suhaamaan Maclarenilla  :grin:

Torstaina pitäisi olla isommatkin treenaukset, mutta minä saatan olla huomenna tai keskiviikkona. Kannattaa seurata täältä niin varmistuu tuo torstai.
HPI E-Firestorm Flux | Tamiya Mini M03

Poissa Ulf N

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #53 : 01.09.08 - klo: 20.31 »
Onko Ajoa tällä viikolla??

Tulisin paikalle suhaamaan Maclarenilla  :grin:

Maclarenilla  :lol:
Jerzi

PS Sori :wink:

Yes sain sentään jonkunlaisen reaktion  :azn:

Hyvä että pääsee torstaina suhaamaan koska se taitaa olla yksi niitä iltoja jolloin työ ei haittaa harrastusta  :angel:
Pitää tuon Mclarenin koppaa pikkasen jollakin tarralla koristella niin että tietää mikä on sitten oma auto

Uffe
TT-01D ja EA4 drifterit, IGT BMW kopalla, Mini-Zi McLaren kopalla

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #54 : 01.09.08 - klo: 21.48 »
Onko Ajoa tällä viikolla??

Tulisin paikalle suhaamaan Maclarenilla  :grin:


Olen varmaan keskiviikkona heti 12 jälkeen suhailemassa.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #55 : 01.09.08 - klo: 21.57 »
Huomenna illalla jos jarski on paikalla

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #56 : 01.09.08 - klo: 23.48 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cKVpGPYmW3Y[/youtube]

Näin isossa maailmassa  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #57 : 02.09.08 - klo: 08.38 »
Hyvä meininki!

Poissa JonyMan

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #58 : 02.09.08 - klo: 20.16 »
Kiinnostaisi ostaa tälläinen Mini-Z auto, mutta aika huonosti on suomalaisia nettikauppoja, jotka näitä myy. Lähin kyosho kauppa taitaa olla 120 kilsan päässä, joten nettishoppailu olisi vähän mielekkäämpää tässä tapauksessa. Mikä olisi hyvä ulkomainen liike, jossa olisi valikoimaa?

Sitten kun näitä mini-zetoja tuntuisi olevan monia eri versioita, niin onko se mr02 joka olisi kannattavaa ostaa vai miten se meni?
Traxxas Summit, Traxxas Slash, Traxxas Slash 4wd, Tamiya DF03RA, Tamiya TT01

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mini-Z cup 2009
« Vastaus #59 : 02.09.08 - klo: 20.24 »
Kiinnostaisi ostaa tälläinen Mini-Z auto, mutta aika huonosti on suomalaisia nettikauppoja, jotka näitä myy. Lähin kyosho kauppa taitaa olla 120 kilsan päässä, joten nettishoppailu olisi vähän mielekkäämpää tässä tapauksessa. Mikä olisi hyvä ulkomainen liike, jossa olisi valikoimaa?

Sitten kun näitä mini-zetoja tuntuisi olevan monia eri versioita, niin onko se mr02 joka olisi kannattavaa ostaa vai miten se meni?

Soita Suutarilan Pro Shoppiin. Sieltä varmaan lähettää postitse. Jos rataa haluaa ajaa niin suosittelen MR-02. Siitä löytyy kaksi eri versiota. MR-02i ja MR-02HS. HS:ssä on parempi nopeudensäädin. Auto kulkee vähän kovempaa kuin i ja siinä on jarru. i-malli on taas edullinen ja siitä puuttuu jarru. I:ssä pystyy kummiskin "jarruttaa" käyttämällä kevyesti pakkia. Toivottavasti sait tästä jotain tolkkua.
Kyosho GT Racing Art