Kirjoittaja Aihe: GT Rata-autoilu  (Luettu 916094 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1380 : 07.09.09 - klo: 03.41 »
Sorry, vaan, mutta tämä on ihan puhdasta skeidaa ja oman mielipiteen jankkaamista. Sä voit Hoke lopettaa tuon, asia on ymmärretty.

Hei... Mielipiteen jankkaamista on, koska jatkuvasti ymmärretään enemmän tai vähemmän väärin.
Skeidaa se ei kyllä todellakaan ole.
Tai jos on niin vois itse lopettaa täysin turhan kommentoinnin ja heittää sitten vasta PERUSTELUT...
Sorry vaan mutta tuo on jo todella typerää väittää että minä heitän puhdasta skeidaa.
Jo ehti tturku toteemaan väliin että totta... ei siis skeidaa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1381 : 07.09.09 - klo: 03.50 »
Jiri... En ole hetkeäkään väittänyt että et tiedä mitään... Miksi edes sanot noin???
Tai näytä missä niin sanoin.

Ja hei... sanoinhan kokoajan että niistä ylimääräsistä tehoista ei olis ne ekakertalaiset hyötyneet yhtään mitään... Se auto kun ei pysy räpylässä ylimääräisillä tehoilla.
Kokenut sitävastoin hyötyy... totta... kokenut myös pärjää sillä rtr pannulla paremmin kuin alottelija/ei niin kokenut, viripannulla.
En todellakaan ole väittänytkään etteikö kokenut kisakuski hyötyisi lisätehosta...
Jatkuvasti olen sanonut että rtr kuski ei hyödy, vaan jopa päinvastoin, joten en kyllä nää mitään oikeaa syytä miks olis jättäny osallistumatta jos muut koneet olis kanssa sallittu.

Ihan oikeesti.
Jankkaan jatkuvasti, koska näen kokoajan hyökkäystä minun suuntaan ilman että siihen on mitään tarvetta... varsinkin jos lukee tekstini ja ymmärtää mitä siinä suomeksi lukee.

Ihan käsittämätöntä että KAVERIT hyökkii näin foorumilla kimppuun...
Eli olkaapas hyvä ja selittäkääpäs vähän edes tuota hyökkäävää käytöstänne minuun päin... Muuten jankkaan kun ette todellakaan tajua mitä sanon, vaan hyökkäätte minua vastaan kuin puhuisin jotain aivan muuta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1382 : 07.09.09 - klo: 03.55 »
TTKoo...
Kun jaksoit tuollaiset tekstit kaivaa niin jaksatko kaivella syvemmin että oliko tuo ainoa kisa missä jose on maininnut millä kalustolla ajoi...

Ja joo... voihan se olla että muistan hieman ristiin... Ajoiko ari sitten vielä lusmummalla koneella vai miten lie...
Jokatapauksessa... POINTTI varmaan käsitetty...
Vähemmän tehoa jokatapauksessa verrattuna muihin.

Vähemmän kokeneilla olis vähempi teho varmasti auttanut radalla pysymiseen...
Kuten auttaa missä tahansa luokassa.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1383 : 07.09.09 - klo: 08.36 »
No nyt kun hoke myönsit että kisapannut ei auta aloittelijaa mutta nopeuttavat "kisakuskeja" niin miten sen tasaväkisyyden ja mielekkyyden olisi käynyt?

Ei täällä kukaan sua vastaan ole käynyt tai hyökännyt. Porukkaa vain kyllästyttää ainainen vääntö ja jankkaaminen, jossa sä olet yleensä mukana. Se ei vaan onnistu tällä foorumilla se keskustelu samalla tavalla kun kasvotusten. Vaikka miten kirjoittaisit ja lukisit tekstiä niin jokainen tulkitsee tekstit omalla tavallaan.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1384 : 07.09.09 - klo: 08.53 »
HOKE, tää sun jankuttaminen siitä mitä olisi pitänyt tehdä viime kaudella on sitä skeidaa. Samaten se, että sä oot aina NIIIN oikeessa joka ainoassa asiassa, mitä täällä esität. Sun keskustelu- ja kompromissintekotaidot on lähinnä tätä niin-kuin-mä-jo-aiemmin-sanoin- tyyliä, toisekseen et ajanut GT-autolla viime kesänä metriäkään, et tullut mukaan kokouksiin, kun asioista oli tarkoitus keskustella, et ole millään tavalla edistänyt asiaa, vaan ainoa asia on tämä jumalaton piipitys siitä, miten asiat menee päin seiniä, kun viime vuonna tehtiin eri tavalla, kuin sinun näkökannan mukaan olisi ollut parasta.

Mun puolesta asia saa toistaiseksi olla tässä. Palaan seuraavan kerran aiheeseen, kun on uudet säännöt pöydällä, joita voi haukkua.
Flying Calacucco

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1385 : 07.09.09 - klo: 09.29 »
huoh..

-A-

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1386 : 07.09.09 - klo: 09.29 »
Minä en sen enempää sano mutta tämän kauden GT-8 luokka oli ihan aivan muuta kuin viimvuonna joten todella iso harppaus on menty eteenpäin. Mitäköhän se on ensi vuonna :huh:
Tuskin huonompaan suuntaan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1387 : 07.09.09 - klo: 10.02 »
TTKoo...
Kun jaksoit tuollaiset tekstit kaivaa niin jaksatko kaivella syvemmin että oliko tuo ainoa kisa missä jose on maininnut millä kalustolla ajoi...

Ei tästä nyt tarvii sen enempää vääntää, mutta laitoin viestiini linkin, josta käy ilmi kisa, missä Ari oli toinen Josen voittaessa http://rc10.fi/index.php?topic=32812.0

Enemmän Josen viestistä kiinnitti huomiota se, että oliko sitten joillakin vieläkin kireempiä koneita, kuin 5.5
Se vain jäi jo silloin mieleen Josen viestistä, siksi muistui nytkin mieleen.
Eiköhän jatketa polttiksilla....

Edit: Yritin kaivaa kaikki sisäcrossikisat viime talvelta.
Jotenkin on jäänyt mieleen jonkin kisan yhteydestä, että Arilla olisi ollut 8.5 kone.
Kummankaan (Jose , Ari) ajotaitoa ei ole tarvinnut kyseenalaistaa.
Kun nyt luin vielä tarkemmin muiden viestejä ketjuista, niin näköjään on ollut 3.5 koneitakin (ajanut C-finaalissa) ja kuten Jose kehottikin vaihtamaan koneen miedommaksi, niin pääsee pois c:stä.

« Viimeksi muokattu: 07.09.09 - klo: 10.15 kirjoittanut TTKoo »
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1388 : 07.09.09 - klo: 15.21 »
Toi rengasasia on ilmeisesti sivuutettu aika voimakkaasti kun siitä ei jauheta... Laitan tässä oman ja nyt ehdotukseni ja sille perustelut/näkemykset sääntöjenvääntäjille.
Sit voi toki sarjaa kiertävät toki ottaa kantaa.

Sääntö esimerkki 1.
Rajataan rengas määrä neljään(4)renkaaseen.
-Joutuisi miettimään millä kumilla ajaa...
-Ei olisi ns. aika-ajorenkaita erikseen.

Sääntö esimerkki 2.
Rajataan rengas määrä kuuteen(6)renkaaseen.
-Ehkä realistisempi määrä

Perusteluna miksi rajata rengasmäärää:
-Rengaskustannukset pienemmiksi, okei joutuu hommaa joka kisaan uudet.
Kilpailu kun kovenee niin renkaat nousevat suurempaan osaan sirkusta. Jos kilpailuun tarvitsee olla 5paria(22€/pari) per kisa että voi edes yrittää ajaa sinne 5parhaan joukkoon, ei mielestäni ole enään niinkään halpaa. Sehän on kaudessa aika paljon 15-20x 22€ = 350€-->.
Alkaa kilpailukohtaset kustannukset olemaan jo nyt aika suuria.

Mä tiedän et oon joskus sanonut et ELÄMÄ ON mutta...
Mä tiedän et joku sanoo koht et no älä aja niin tosissas... WTF

Mitä muut on mieltä?
Racers Group Finland Team

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1389 : 07.09.09 - klo: 15.34 »
Oman kannatusäänen saa yksirengastyyppi, joka on hyvä kompromissi pidon ja kestävyyden suhteen.

Tähän voi päälle tietysti miettiä, tarvitaanko max renkaiden määrää rajoittaa.

Yksirengastyyppi ja renkaiden määrä rajoittavat tehokkaasti kustannuksia, yksirengastyypillä saatettaisiin saada halvemmalla kierrokset, jos jokainen sitoutuu ostamaan tietyn setin renkaita.

Kummatkin ihan tervetulleita ratkaisuja.

GRP ainakin toimi tosi hyvin extrasoft seoksella ja näytti kestävänkin hyvin. Itse ajoin yhdellä setillä noin 2 tuntia, ja vielä jäi pintaa vähän jäljelle.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1390 : 07.09.09 - klo: 15.47 »
Oliko tästäkin nyt tulossa pienimunaisten miesten sarja?

Jotenkin kuulostaa säästämiseltä väärässä paikassa, jos joutuu joka kisaan vaihtamaan uudet renkaat vain siksi, että käytössä olevien rengassarjojen määrä on niin pieni, ettei puolikuntoisilla voi käytännössä ajaa.

Itsellä on vasta 2 tankkia päristelty parkkiksella DM-Onella, mutta jo tässä vaiheessa tuntuu, että renkaita suurempi tekijä olisi tuo kone, joka on sekä äänekäs että janoinen.

Kai se pointti oli jossain siellä, että kalusto olisi kohtuuhintaista ja tasaväkistä, mutta se kohtuuhinta nyt kyllä väkisinkin pitäisi miettiä sitäkin kautta, että paljonko kauden aikana koneisiin joutuu polttoaineita kaatamaan ja montako rengassarjaa koko kauden aikana menee.

Yksityyppisillä tai rajatuilla, fiksuiksi ja toimiviksi todetuilla palikoilla jos mennään, niin mutuilisin olevan parempi kuin se, että joka kisan yhteydessä kytätään monesko kone menossa tai monesko rengassarja jos siis kappaleraja on tiukka, jolloin tämän foorumin perusteella tarvitaan pakasta vedettyä tavaraa.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1391 : 07.09.09 - klo: 16.00 »
Yksityyppisillä tai rajatuilla, fiksuiksi ja toimiviksi todetuilla palikoilla jos mennään, niin mutuilisin olevan parempi kuin se, että joka kisan yhteydessä kytätään monesko kone menossa tai monesko rengassarja jos siis kappaleraja on tiukka, jolloin tämän foorumin perusteella tarvitaan pakasta vedettyä tavaraa.

Tuo työelämästä tuttu... "Säästetään kustannuksista piittaamatta.."

Noei, asiaa tuossa kyllä on. Kysymys on siitä mihin säästämisen painopiste kohdistetaan. Jos kaikki on vapaata, niin harrastamínen ja mukana oleminen on edullista, mutta voittaminen kallista ja vaikeaa. Jos taas kaikki on tarkoin säänneltyä ja rajattua, on mukanaolemisen ja harrastelun kustannus varmasti korkeampi, mutta kisat saatetaan voittaa näennäisesti edullisemmin kustannuksin. (huhu kertoo suomalaisesta sankarista, joka halusi pärjätä Miniluokassa ja hankki itselleen 50kpl niitä halpoja moottoreita, joilla kaikkien oli pakko ajaa. En tiedä oliko kaverilla kisojen nopein moottori, mutta kokonaiskustannus ei kuitenkaan tainnut olla halpa.)

Lisäksi mielenkiintoinen asia on se että porukka tulee pääsääntöisesti kilpalaitteesta riippumatta samassa järjestyksessä maaliin. Ensimmäisen ison minikilpailun voittajakaksikko oli kuitenkin C.Andersson/T.Raikas, vaikka kaikilla oli samanlainen kalusto..
 
-A-

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1392 : 07.09.09 - klo: 17.55 »
Minikisoissahan hand-out moottoreilla (jotka arvotaan ennen alkueriä ja ennen finaaleja) käsittääkseni haluttiin poistaa moottorivilpin mahdollisuus. Näin kenelläkään ei ole dynossa ajettuja "huippumoottoreita" vaan se joka arvalla sattuu tulemaan... Ehkä näissäkin pitäisi harkita vastaavaa...  :wink:
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1393 : 07.09.09 - klo: 18.25 »
tturku...
En ole peräänkuuluttanut sitä tasaväkisyyttä kovinkaan paljoa...
En oikeastaan ollenkaan.
Mutta... olen peräänkuuluttanut jo toissavuonna moottori asiaa.
Eli... kun tämän pysty näkemään jo toissavuonna että niillä rtr koneilla ei erinäisistä syistä jakseta pitkään ajaa, vaan jokin hyvä perus "halpa" kone olisi hyvä sallia.
Sen hintainen että kustannukset eivät nouse kattoon, koska jokainen haluaa saada sen uusimman kireimmän kalleimman koneen... Ei tietenkään... missään nimessä.
Vaan joku hyvän hintatason kone joka on todettu luotettavaksi jne.
Tehoja ei liikaa yms.

Olenhan jo moneen kertaan sanonut että tämän luokan säännöistä jne eniten päättävät jampat ovat tehneet hyvää työtä.
No mutta ei tarvitse kuin heittää että moottoritesti kuvio olis menny huomattavasti helpommin ja omalla painollaan kun heti olis sallittu kaikki koneet ja siitä lähdetty karsimaan...
Esim jo toissavuonna kun kyseisessä luokassa ei ollut virallista luokkaa...
No mutta kun ei... ei käynyt.
No kuluneelle kaudelle, kun homma oli edelleen hyvin tuore... mietittiin moottorivaihtoehtoja jne...
No silti tehtiin heti tiukka sääntö.
Joo... todellakin totta on että jos kaikki koneet olis ollu sallittuja niin ekana kautena ainakin, oikein tasaväkinen kisaaminen samalla kalustolla olis ollu aika kaukaa haettua... No... uuden luokan synnytysvaikeuksia joista olis päässy nopeesti ohi.
Toisaalta... Ennen kauden alkua oli edelleen monenlaista kalustoa porukalla.
Oli ne ekat HN GTB autot.... kyosho IGT... HN DM-1... sitten tulikin talvitauon aikana IGT2... HN DM-1 Spec...
No kalustohan on jo hyvinkin eri tasoa välittömästi.
Miten paljon tämän sotkun keskellä olis haitannu vapaa 21 moottori sääntö???
Ei paljoakaan.
No... eniveis se olis helpottanu sen verran että ensikaudelle oltais oltu jo reilusti fiksumpia eri moottoreista.
Ei siitä sen enempää.

Mutta mitä sainkaan vastaukseksi...
"ei aleta eipäs juupas väittelyä... tää nettijauhaminen on turhaa... jne jne..."
Ja siihen vielä päälle että puheeni on skeidaa... Ilman sen parempaa tarkennusta... Tarkoittaen siis puhtaasti että kaikki kirjoittamiseni oli skeidaa, tai ainakin koko lainattu viesti.

Jaha just...

Ja mikäs tämä yhtäkkinen hermoilu on... "sä oot aina niin oikeessa"
Siis ihan oikeesti... WTF???
No mikä tossa sitten on VÄÄRIN????
Ai sallimalla kaikki koneet ekalle kaudelle, ei oikeesti oltaiskaan saatu yhtään kokemusta muista koneista???
Jos näin on niin toki myönnän olleeni väärässä...
Ja keskustelun perus lähtökohtahan on nimenomaan tuoda omat näkemykset esiin perustellen jne... Jotta jokainen voi miettiä olisiko asia noin vai näin.
En ole hetkeäkään tuonut esiin että minä olen ainoana oikeassa ja muut on väärässä... Toisaalta... kun ei pahemmin muilta ole tullut mitään perusteltua minun mielipidettäni vastaan olevaa viestiä niin en ymmärrä vieläkään mikä tässä nyt näin kiristää.
Ainoat vastaukset jotka ovat olleet kuin eriäviä vastauksia mielipiteisiini, on keskittynyt jälleen pointteihin joita en ole edes sanonut.
Siksi nimenomaan olen toistanut itseäni hieman eri tavoin, jotta olisi ymmärrety se mitä minä kirjotin... eikä jälleen kerran sitä rivejen välistä tekstiä jota niin moni tuntuu lukevan...
Ainoa toinen kenen perusteltua mielipidettä olen saanut lukea, on ollut tturku...
Hyvä... Osataan keskustella, eikä vastaukset olleet hetkeäkään tämän suuntaisia mitä yhtäkkiä alkoi tulla moukarin ja peitsamon suunnalta...
Kaikkein eniten ihmettelen että kun molemmat jampat luokittelen kavereiksi...
Molemmat kyllä tuntee mut sen verran että ei enää pitäis tulla näitä ihme tulkintoja teksteistäni.

Heti alusta asti yritin toitottaa että haen jälleen kerran vain rakentavaa keskustelua, jossa jokainen vois heittää oman mielipiteensä ja keskustella asioista.

Minun silti pitäisi olla hiljaa...

No kerrotaan nyt jälleen oma mielipide.

Mielestäni jokaisen jolla ei ole asiaan mitään oikeasti rakentavaa kommentoitavaa tai hyvässä hengessä mielipiteidensä esiin tuomista, voisivat pysytellä pois...
Jos pinnaa kiristää... voi pysyä pois.
Tai ainakin jos jokin asia kiristää pinnaa niin kannattaisko lukea se teksti toiseen kertaan, tai kysyä tarkennusta johonkin asiaan.... Ettei tartte väärin ymmärtäneenä puolipalko nenässä kirjoittaa vastaavia hyökkäyksiä joita nytkin on nähty.

No... Nyt en kyllä enää vastaa viesteihin jotka suuntautuvat vain suoraan minuun, eikä itse aiheeseen.

Ps: TTKoo... jep... moni käytti kireitä koneita, jopa nimenomaan niitä 3.5T koneita.
Melkein uskaltaisin sanoa että jos lippulaivassa ajelleiden koneiden keskiarvo heitettäisiin, olisi se aikalailla siinä 5.5 lähellä tai ehkä lähellä 6T.
Eli ari ja jose ajoi aika selkeesti sieltä lussuimmasta päästä olevilla seteillä.

Pps: kun nyt näköjään olen sen verran väärässä siitä kummalla perus jamppa ajais kovempaa... rtr koneella, vai kisakoneella... jopa sen verran näköjään väärässä että siitä on ihan hermoja näköjään kiristelty, niin ratkastaan homma.
Sovitaan joku testi päivä...
Hommataan perus kusku paikalle suorittamaan testi. (minä voin hommata kaverin jos ei muuten löydy)
Pistetään hänet ajamaan rataa ympäri minkä tahansa polttishärvelin kanssa...
Säädetään vaikka neulaa sen verran rikkaammalle että kulkupuoli vähenee selvästi.
Katsotaan sekkarista lopputulos...

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1394 : 07.09.09 - klo: 20.47 »
Aika makeesti ne duunaa Japanissa noi baanat parkkiksille
http://www.youtube.com/watch?v=Z6J-VUbnu9g

Kuvissa vilahtelee myös tuo uusi Aston Martin

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1395 : 07.09.09 - klo: 20.58 »
Aika makeesti ne duunaa Japanissa noi baanat parkkiksille
http://www.youtube.com/watch?v=Z6J-VUbnu9g

Kuvissa vilahtelee myös tuo uusi Aston Martin

Sori MIKA, ei pahalla mutta onpas mikkihiiri rata.
No onneksi meillä on hyvät radat täällä. eihän tuossa ole minkäänlaista vauhtiakaan tiedossakaan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1396 : 07.09.09 - klo: 22.19 »
on joo.. Enpä ajatellut tuolta kantilta. Lähinnä vaan radan viemistä sinne missä muuten ei ehkä ajettaisi (tai olis kuivaa) mut hidashan tuo on. Vaan eipä esim raisiossakaan ole mahdoton gtllä ajaa, pitää vaan sovittaa välitykset, onko sekään sitten mikään lentokenttä ja muistaakseni 'joku' puhui radan lyhentämisestä vielä viime kesänä ;)

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1397 : 08.09.09 - klo: 08.45 »
Sori MIKA, ei pahalla mutta onpas mikkihiiri rata.
... eihän tuossa ole minkäänlaista vauhtiakaan tiedossakaan.
Jerzi

Onkohan tuo joku teholtaan rajoitettu luokka? ihan kun jollain "stanukoneilla" mentäisiin. Suunnilleen sama vauhti suoralla ja mutkissa.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1398 : 08.09.09 - klo: 08.52 »
On niin syherö ja kapea rata että ei tolla mitään kilpaa ajeta. autot ei taida kakkosta löytää edes videolla, kerran kerkee liipasin ehkä pohjassa käydä. Kyllä nämä GT8:t vakionakin kulkee ihan eritavalla tarvittaessa.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1399 : 08.09.09 - klo: 08.59 »
no on sil äijällä kaksataa muutakin videota..

boordille, onks rotostartti sallittu ens kaudella?

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1400 : 08.09.09 - klo: 10.07 »
Eiköhän se ole ei sillä etua saa, varmasti olisi mahtunut tähänkin kauteen jos jollain olisi ollut tarvetta.
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1401 : 08.10.09 - klo: 13.57 »
1:8 GT WC

säännöt & moottorilista spec luokkaan

http://gtworldchampionships.com/GT1ClassRules.aspx

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1402 : 12.11.09 - klo: 09.11 »
Lähes 100 kuljettajaa Floridan GT-8 "WC" kisoissa http://gtworldchampionships.com/RacerEntryList.aspx


Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1403 : 15.12.09 - klo: 15.54 »
Mites on peitsamo... kuten torpassa heiteltiin paria juttua ilmoille niin aattelin kysyy notta, pidetäänkös "kilpailija"-palaveria GT-8 luokan kuskien kesken? 
Racers Group Finland Team

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1404 : 15.12.09 - klo: 16.08 »
Palaveri on aiheellinen kyllä.

Kuten aiemmin on puhuttu, meillä on ollut pieniä muutostarpeita luokan säännöissä, lähinnä moottoripuolella, ei kuitenkaan mitään maata mullistavaa.

Kunhan saataisiin ensimmäinen drafti aikaiseksi ihan paperille saakka, niin olisi hieman kättä pidempää mistä keskustella. Jos/kun asiasta päästään yhteiseen ymmärrykseen, sääntömuutosehdotus voidaan sen jälkeen toimittaa AKK:lle hyväksyttäväksi.

Jiri on ollut kynän varressa liittyen tiettyihin muutoskohtiin, joten heitän pallon sinne?
Flying Calacucco

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1405 : 15.12.09 - klo: 16.27 »
Palaveri on aiheellinen kyllä.

Kuten aiemmin on puhuttu, meillä on ollut pieniä muutostarpeita luokan säännöissä, lähinnä moottoripuolella, ei kuitenkaan mitään maata mullistavaa.

Kunhan saataisiin ensimmäinen drafti aikaiseksi ihan paperille saakka, niin olisi hieman kättä pidempää mistä keskustella. Jos/kun asiasta päästään yhteiseen ymmärrykseen, sääntömuutosehdotus voidaan sen jälkeen toimittaa AKK:lle hyväksyttäväksi.

Jiri on ollut kynän varressa liittyen tiettyihin muutoskohtiin, joten heitän pallon sinne?

Ja jos ei muuta niin äänestetään paikallaolijoiden kesken. Kutsu on vaan tultava silloin ajoissa 3viikkoo tai jotain.
Racers Group Finland Team

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1406 : 15.12.09 - klo: 17.31 »
Jeps. Periaate on se, että GT-toimikunta on päätäntävaltainen, mitä ehdotuksiin tulee. Toki se kuulee ja kuuntelee kaikkien asiallisia mielipiteitä ja kommentteja ja koostaa yhteisen näkemyksen näistä.
Flying Calacucco

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1407 : 15.12.09 - klo: 22.53 »
Ilman sen kummempaa takajatuksia niin miksi pitää AKK sekoittaa tähän lajiin mukaan :huh: Voidaanko jo puhua siitä kone jutusta vai onko se viellä ihan hämärän peitossa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1408 : 16.12.09 - klo: 07.22 »
Ku mennään LS-5 kanssa samaan aikaan niin tarvitsee sekoittaa akk tähän, Ei oikeen löydy pelkästään kisanjärjestäjia GT-8:lle
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1409 : 16.12.09 - klo: 08.11 »
Eiköhän se AKK sekoitettu siinä vaiheessa mukaan kun kisoja alettiin ajamaan LS5 autojen kanssa. Eikä siinä mitään, konsepti on toimiva ja luokat menevät hyvin keskenään. Kaiken lisäksi kun viimevuonna tuli pienoisautoilijoille oma lisenssi, jonka hinta oli erittäin kohtuullinen, niin ei siinä mitään huonoja puolia ole, mitä itse epäilin vielä viimevuonna.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009