Kirjoittaja Aihe: keskustelua yokomoisto  (Luettu 13943 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aleksi

  • Vieras
keskustelua yokomoisto
« Vastaus #60 : 29.04.04 - klo: 15.20 »
Lainaus käyttäjältä: "mik90"
suositten yokomon ostoa. :wink:  
oma mielipide
+kaikki ei kuluvat osat ovat kestäviä esim:ripustukset...
-diffit,vetarit...

joo.. :)
ite oon ostamassa yokomon sähköautoo..
Onhan nekin laadukkaita. :)

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
keskustelua yokomoisto
« Vastaus #61 : 29.04.04 - klo: 16.48 »
Lainaus käyttäjältä: "Aleksi"
Lainaus käyttäjältä: "mik90"
suositten yokomon ostoa. :wink:  
oma mielipide
+kaikki ei kuluvat osat ovat kestäviä esim:ripustukset...
-diffit,vetarit...

joo.. :)
ite oon ostamassa yokomon sähköautoo..
Onhan nekin laadukkaita. :)



Itse olen saanut yhden vetarin ja 2 onewayta rikki, toinen oli puhdas käyttövirhe/huolimattomuus ja toinen kun pudotin lattialle ja vääntyi killiksi.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
keskustelua yokomoisto
« Vastaus #62 : 20.05.04 - klo: 16.22 »

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
keskustelua yokomoisto
« Vastaus #63 : 02.07.04 - klo: 22.45 »
Yokomon autot tällä hetkellä suomessa.

..

Ylläpito: Foorumissa mainostaminen on kielletty. Säännöt löytyvät täältä.

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
keskustelua yokomoisto
« Vastaus #64 : 17.08.04 - klo: 17.33 »
Kevyen näköinen yokomon pohja.

Pohja on rayspeed valmistama.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
keskustelua yokomoisto
« Vastaus #65 : 17.08.04 - klo: 19.55 »
No toi on SD malliin...
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
keskustelua yokomoisto
« Vastaus #66 : 18.08.04 - klo: 16.22 »
Onko jokomon mr-4tc hyvä? Vanha ainakin mutta onko ko. autolla mitää asiaan kisoihin?

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
keskustelua yokomoisto
« Vastaus #67 : 18.08.04 - klo: 16.26 »
Kyllä se on hyvä  :P
Taas kehissä.. ;)

Poissa mza2

  • Tiim Lahti
    • Profiili
yokomo
« Vastaus #68 : 23.08.04 - klo: 18.44 »
ei kellään olisi sd ssg:hen hyvää set uppia sisälle?
TAMIYA TRF416X Racing Factory

Poissa Nappe

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.power-racing.net
keskustelua yokomoisto
« Vastaus #69 : 25.08.04 - klo: 13.48 »
Jotain koitan ulkomuistista laittaa viimekauden säädöistä...
Tavoitteena minulla oli suhteellisen rauhallinen auto.

Tulkki: E=eteen T=taakse

Iskareihin öljyt: E:40wt T:30wt (#3 männät)
Jouset: E:Oranssi tai vihreä T:pink tai kelt. Pidosta ja moottorista riippuen. Vakiolla voit jopa koittaa E:keltaiset, T:siniset.
Iskarit yläpäässä niin ulos kun vakiotukiin saa.
Alapäässä E:toisiksi uloin, T:uloimpaan reikään

Etulinkki sisimpään, toisiksi alimpaan reikään, takana alempaan riviin keskelle.

Kääntyvyyttä voit muuttaa vaihtamalla paikkaa ohjauspalan prikalle, ohjauspala ylempänä tai alempana. Aloita prikka ohjauspalan alla.

Ulosjoustot, edessä vähän takana enemmän. Kokeille vaikutusta!

Aurausta takana 2-3ast. pidosta riippuen (yleensä 3ast), alatukivarret suhteellisen keskellä säätövaraa (ohjekirjan mukaan).
Maavara n.4,5-5mm edessä ja takana.

Ohjekirjan löydät http://www.yokomousa.com/manuals/mrtc-sd1_manual_e.pdf
jos sellaista ei ole, yokomousa:ssa on myös joitain setuppeja jos haluat kokeilla.

Uutta setuppia todennäköisesti tulee heti kun aloitetaan sisäkautta.

 - Nappe

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
keskustelua yokomoisto
« Vastaus #70 : 01.09.04 - klo: 18.48 »
Löytyisköhän vastaavanlaisia mattosäätöjä myös Special Versioniin jossa on SSG kit?
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa Nappe

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.power-racing.net
keskustelua yokomoisto
« Vastaus #71 : 15.09.04 - klo: 10.01 »
Pahoittelen että en ole aikaisemmin vastannut...

SSG-kitillä en ole itse ajanut kilpaa, MR4TC-Specialilla kyllä.
Tässä jotain pientä josta voisi lähteä liikkeelle:

Edessä n. 40wt takana 25wt öljyt.
Edessä vihreät, takana keltaiset jouset. Huonolle pidolle keltaiset eteen ja siniset taakse.
Edessä alatukivarren kiinnitys runkoon ylempään reikään.
Takana iskareiden yläpää kiinni koritolpan alempaan kiinnitysreikään, vaatii poraamista, alapäässä uloimpaan reikään, muistaakseni alempaan. Käytä pitkät iskarin alapäät.
Iskarit edessä niin ulos kun saa sekä ylhäällä että alhaalla.
Taakse 2ast. aurauspalat.
Iskareiden pituuksia en nyt muista, mutta varmista että molemmin puolin on yhtä pitkät iskarit, sillä tämä vaikuttaa suoraan ulosjoustoon. Arvaisin 65mm takana ja 61mm edessä?
Jotenkin näin homma meni.

Jos vielä haluat viimeisenpäälle virittää, niin ohenna takatukivarren keskellä olevaa ristikkoa puoleen paksuuteen, saat takatukivarren jouston vastaamaan etutukivarren joustoa.

Varmaan näillä pääsee alkuun :)

 - Nappe

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
keskustelua yokomoisto
« Vastaus #72 : 26.11.04 - klo: 14.53 »
yokomolta on tullut uusi auto 1/12 MR-4TC MiNi'


http://www.yokomousa.com/index3.htm

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
keskustelua yokomoisto
« Vastaus #73 : 26.11.04 - klo: 15.01 »
Toihan on ollu ainakin puol vuotta tuol sivuilla...
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Tuukka19

  • Tulokas
    • Profiili
keskustelua yokomoisto
« Vastaus #74 : 27.11.04 - klo: 09.45 »
Onko kenelläkään tässä foorumissa yokomo MX-4 ja kertokaa jos on. Minulla ainakin on MX-4 ja yokomo on hyvä merkki.

Poissa mza2

  • Tiim Lahti
    • Profiili
yokomo
« Vastaus #75 : 13.12.04 - klo: 14.42 »
elikkä miten saisin autoon lisää kääntyvyyttä? prikka on ohjauspalan yllä ja muut säädöt:
öljyt e 40 t30
joset e vihreä t keltanen
iskarit ylhääll niin ulkona kun vakiotukeen menee
alhaalla toisiksi uloimmat edessä ja takana
droop edessä  4mm takana 2mm
camber -1 edessä ja takana
ja stanu kone.
TAMIYA TRF416X Racing Factory

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
keskustelua yokomoisto
« Vastaus #76 : 13.12.04 - klo: 18.24 »
Pehmentämällä etu jousitusta saa lisää kääntyvyyttä.......

Poissa Nappe

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.power-racing.net
Re: yokomo
« Vastaus #77 : 14.12.04 - klo: 16.51 »
Lainaus käyttäjältä: "mza2"
elikkä miten saisin autoon lisää kääntyvyyttä? prikka on ohjauspalan yllä ja muut säädöt:
öljyt e 40 t30
joset e vihreä t keltanen
iskarit ylhääll niin ulkona kun vakiotukeen menee
alhaalla toisiksi uloimmat edessä ja takana
droop edessä  4mm takana 2mm
camber -1 edessä ja takana
ja stanu kone.


Kokeile laskea etulinkin sisempää kiinnitystä (iskaritornissa) yhden pykälän alas, tai pidennä sitä yhdellä pykälällä, tietty hiukan riippuen missä se nyt on.
Itse en menis pehmentämään jousia tuosta vihreä/kelta-setupista.

Poissa mza2

  • Tiim Lahti
    • Profiili
säädöt
« Vastaus #78 : 22.06.05 - klo: 12.41 »
löytyisiköhän keneltäkään jostain jemmasta sd ssg:hen set uppeja hyvinkään ulkobaanalle?
TAMIYA TRF416X Racing Factory