Kirjoittaja Aihe: Myyty resua tavaraa toimivana?  (Luettu 3985 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Myyty resua tavaraa toimivana?
« : 03.11.08 - klo: 14.55 »
Onkos muille käynyt näin hienosti että eipä ollu toimiva vaikka piti olla.
Ostin auoton minkä mukana PITI tulla toimivat sähköt, myös nopeudensäädin. Noh, pistin akun kiinni nopariin niin ei mitään tapahtunut, ei edes merkkivalot välähtäneet. Omistin samalaisen noparin vajaa vuosi takaperin että ei pitäisi ola osaamisesta kiinni.
Otimpa myyjään yhteyttä hän sanoi että toimi silloin kun itse testasi, itse toi kamat tänne joten tuskin kuljetuksessakaan rikki mennyt. Hetken kinastelimme netissä ja hän sanoi että ei ole ollut puhetta että on toimiva, busted! Sillä varmasti kysyin että sähköt toimivat ja kuuluvat auton mukaan ja myyjä vastasi myönteisesti, erikoista myös ettei myyjä suostunut lähettämään kuvia autosta. Nyt myyjä sanoo että hän ei ole velvollinen korvaamaan ja nopeudensäädin on 2e arvoinen eikä suostu hyvittämään mitenkään. (myin juuri samanlaisen aikaisemmin tänä vuonna 30e hintaan) Myyjä 15v tyyppi.. Kyrsii tälläinen toiminta, pitääköhän ottaa vanhempiinsa yhteyttä.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Myyty resua tavaraa toimivana?
« Vastaus #1 : 03.11.08 - klo: 19.52 »
Ilman muuta yhteyttä vanhempiin ja nimimerkki ilmi tänne jos sutta myy. Täytyyhän sitä rehellisesti kauppaa käydä. No ei varmaan kovin pitkä matka oo soittamaan ovikelloa ja juttelemaan vanhempien kanssa jos kerta itse oli tuonut auton sinne ja 15V ikää.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myyty resua tavaraa toimivana?
« Vastaus #2 : 04.11.08 - klo: 19.31 »
Ilmottaudun ite, mutta saan kai puolustautuakkin?
Nopari siis todellakin toimi meillä vielä. Koko osaläjälle ja autolle oli lähtöhinta 250e(aika alihintanen tavaraan nähden), mutta myin sen 20e halvemmalla jeejeelle ja toin auton heille. Sitten herra tulee vauhkoomaan mesessä ja kerjään 40e korvausta 3v vanhasta noparista, joka uutena maksaa 30e ja rapiat. Noh en suostunut maksaan hänelle ja hän uhkasi vetää nenän poskelle. Nyt ehdotin että ostan hänelle jonkun halvan 5e noparin, ei hän halusi 30e rahaa. Sitten sanoin että puretaan kaupat ja rahat takasin - ei kelvannut sekään. Nyt siis hakusessa Herralle halpa nopari, en nimittäin jaksa tuollaista terveilyä jokapäivä mesessä ja muualla.
E: ja kuvista vielä sen verran, en niitä nähnyt tarpeelliseksi koska kaikki kuvat mitä mulla on löytyy rc-offi foorumilta.
Ja vielä lisätäkseni, ostaja ei itsekkään ole täysi-ikäinen.
« Viimeksi muokattu: 04.11.08 - klo: 20.12 kirjoittanut JupeR »
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myyty resua tavaraa toimivana?
« Vastaus #3 : 04.11.08 - klo: 20.38 »
Asia sovittu sillä kun saat hommattua toimivan noparin, annan sinulle tuon rikkinäisen. 230e olin tarjonnut ja sinä myönnyit siihen ennenkuin edes laitoit nettiin myyntiin. En ole mistään vielä saanut posteineen alta 30e elektronista nopeudensäädintä, en edes 5e:llä, mutta jospa sinä saat. Sanoin että otan yhteyttä vanhempiisi ja vastaukseksi tuli "ei niitä kiinnosta, annoin jo alennusta"..?? Ja joo, ei en ole vielä täysi-ikäinen, muutama kuukausi puuttuu vielä. Jokapäivä on aika suhteellinen käsite, ilmoitin heti kun sain auton hyppysiini ja kinasin että en minä romua ostanut ja toisena päivänä "muistutin" että joko on päättänyt.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myyty resua tavaraa toimivana?
« Vastaus #4 : 04.11.08 - klo: 20.50 »
...ja toisena päivänä "muistutin" että joko on päättänyt.
Sinänsä ihan mielenkiintonen käsite tuo muistutus kun "muistutit" että jos en anna sulle rahaa tai uutta noparia nii vedät multa nenän poskelle. Sitäpaitsi, muistaakseni myönnyin vasta kun olin laittanut nettiin myyntiin ja aloit tinkaamaan hinnasta 250e alemmas. Ne on kaikki lokitiedostoissa ylhäällä. Ja sekin on että olet lähes jokapäivä(monta päivää peräkkäin, monta kertaa päivässä) uhonnut että "nopari tai tuntiturpaan". Tuosta vanhemmille kertomisesta, olin kyllä kertonut että nopari oli kuulemma rikki ja että se ei todellakaan ole 40e arvoinen, kerroin heille että lähtöhintana oli 250e ja että myin alle sen ja vielä toin sen teille. Hassua vain että se todellakin toimi meillä se nopari kun testasin. Minun puolesta tässä asiassa ei mitään epäselvää ja en tajua mitä haet sillä että "mustamaalaat" minua foorumilla, jossa en ole käynyt varmaan puoleen vuoteen kohta?
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myyty resua tavaraa toimivana?
« Vastaus #5 : 04.11.08 - klo: 20.52 »
kamat kasaan ja omaisuuden jako, mitä sitä turhaa voivotella. kerta kun ette muuten järkeä saa.
/ Jere Siirilä

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myyty resua tavaraa toimivana?
« Vastaus #6 : 04.11.08 - klo: 21.13 »
Jees, vaara ohi, sovimme että ostamme uuden noparin fifti fifti.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Myyty resua tavaraa toimivana?
« Vastaus #7 : 12.03.09 - klo: 15.37 »
Nimimerkki X kaupitteli joulu/tammikuussa minulle mini inferno gp:n jossa oli takadiffissä jotain vikaa.
Nimimerkki X oli kulma vienyt auton sabeen korjattavaksi ja että olisi ehjä.
Minä kun sain paketin ja lähdin testaamaan niin auto ei toiminnut edes puolta minuuttia.
Katsoin mikä oli vikana niin huomasin että diffin metalliset rattaat sileenä ja tuskin uudet diffin rattaat puoles minuutis kuluu sileiks.No minä yritin ottaa yhteyttä eka Y/V:nä niin tuli viesti ``tuolt topikilt löytyy ohjeita``.
Yritin etsiä ohjeita ja niitä ei löytynyt ja yritin ottaa häneen yhteyttä puhelimitse mutta puhelin piippasi varattua aina, X:n mukaan puhelin oli rikki ja ei voinut vastata. Sitten loppui häneltä Y/V:eeseen vastailu kun huomasin että hän oli ottanut 10e suuremman summan kun oli luvannu. Sitten taas alkoi vastailee risu & ruusut palstalle laitettuani miinusta hänestä.
Yritin tehdä monenlaisia ehdotukisa jotta jäisi minulle edes jotai hyväämakua kaupasta, mutta vastaus oli aina ei.
Edelleen omasta milestäni hänen olisi kuulunut kustanataa uudet diffin rattaat minulle ja maksaa se 10e mutta en jaksa edes yrittää tehdä mitään kun henkilö X ei kuitenkaan maksa vaan kun sanoo vastaan.
Jouduin sitten kustantamaan uudet diffinrattaat sitten omasta pussistani että pääsisin taas ajamaa.
EDIT: Nimimerkki julkaistu pyynnöstä
-Antti
« Viimeksi muokattu: 12.03.09 - klo: 21.05 kirjoittanut _^andy^_ »
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Myyty resua tavaraa toimivana?
« Vastaus #8 : 12.03.09 - klo: 20.54 »
Eikös olis reilu homma että lyöt kaverin nikin tänne.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Myyty resua tavaraa toimivana?
« Vastaus #9 : 12.03.09 - klo: 21.04 »
No jos kerran pyydät niin henkilön nimimerkki on  zimi81.

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myyty resua tavaraa toimivana?
« Vastaus #10 : 12.03.09 - klo: 21.11 »
*yllättyy*
/ Jere Siirilä