Kirjoittaja Aihe: HPI Savage Flux HP  (Luettu 954968 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Ricce

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1710 : 22.10.10 - klo: 11.01 »
Sama juttu, XL -kasvatukset haaveena :)
Xray T3 2011 - Yokomo MR4TC - Sanwa MX-3 FG

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: 22.10.10 - klo: 11.27 kirjoittanut cjakyto »
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa Ricce

  • Jäsen
    • Profiili
Xray T3 2011 - Yokomo MR4TC - Sanwa MX-3 FG

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1713 : 22.10.10 - klo: 12.16 »
Vai tulisiko markkinoille Savage XL Flux piakkoin? Toki samahan tuo on rakentaa..
Ja tiedä minkälainen hintalappu olisi,jos tulisi.
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1714 : 22.10.10 - klo: 12.19 »
Heh, toi 5t konversio on kyllä aivan kauhean näköinen fluxissa imo. :lipsrsealed:

FLM XL setti olis ihan hyvännäköinen:


HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Ricce

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1715 : 22.10.10 - klo: 12.43 »

FLM XL setti olis ihan hyvännäköinen:

...eikä pahan hintainen, vaan ei taida tuolta suoraan myydä, olisi saattanut lähteä heti tilaukseen :D
Xray T3 2011 - Yokomo MR4TC - Sanwa MX-3 FG

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1716 : 22.10.10 - klo: 14.45 »
Heh, toi 5t konversio on kyllä aivan kauhean näköinen fluxissa imo. :lipsrsealed:

FLM XL setti olis ihan hyvännäköinen:



http://www.fastlanemachine.net/proddetail.php?prod=FLM41510&cat=29
Älä unohda näitä  :roll:
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa Ricce

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1717 : 22.10.10 - klo: 15.33 »
85 taalaa jäisi lähetyskuluineen tuolle Fastlanen levyille hintaa... nuo on vaan ihan liian blingbling kun ottaa huomioon missä rapakuorrutuksessa tuo vehjes on aina :D
Xray T3 2011 - Yokomo MR4TC - Sanwa MX-3 FG

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1718 : 22.10.10 - klo: 15.38 »
Kieltämättä tuo olis järki hintanen. Tukivarsien päivitys kohtuu suolanen...

Eli tätä tarkotit: http://www.fastlanemachine.net/proddetail.php?prod=FLM45400&cat=29

Poissa Ricce

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1719 : 22.10.10 - klo: 17.57 »
Kieltämättä tuo olis järki hintanen. Tukivarsien päivitys kohtuu suolanen...

Eli tätä tarkotit: http://www.fastlanemachine.net/proddetail.php?prod=FLM45400&cat=29

Juuri tuo, mutta muoviset tukivarret saa riittää...

Tuokin olisi ihan rouhea, mutta joo, itse kaipaan vaan sitä pituutta, en koreilua :)
http://www.fastlanemachine.net/proddetail.php?prod=FLM49000&cat=29
« Viimeksi muokattu: 22.10.10 - klo: 19.05 kirjoittanut Ricce »
Xray T3 2011 - Yokomo MR4TC - Sanwa MX-3 FG

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1720 : 22.10.10 - klo: 18.46 »
Jep kurassa se kuitenkin on :D. Eikä joka välissä nyt jaksa osia kiillotella.

Poissa Vilz

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1721 : 23.10.10 - klo: 08.40 »
Päädyin itsekkin tälläiseen autoon ja tilasin towerhobbiesista :) Mukaan tilasin 2kpl Zippy Flightmax 3s 5000mah 25s hobbykingistä :) Koko topicin lähes luin ja päädyin myös tilaamaan mukaan hd drivegearin? Tiedä sitten onko näissä uusissa se jo mukana, mutta..   :p
En myöskään tower hobbiesin sivuilta löytänyt sisältääkö heidän myymänsä savage flux bullet proof diffejä, jpten kysyin asiaa HPI:ltä ja lupasivat laittaa ne minulle maksutta jos auto ei niitä sisällä :) Minkälaisia virityksiä porukka siinä noparin päällä pitänyt? Josatin luin että lakan takia olisi niitä kärähdellyt? Jonkinlainen kupu?
It's not what u know.
It's what u can prove.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1722 : 28.10.10 - klo: 16.55 »
paljonko tuli kuluineen hintaa fluxille? Otitko sen tehokkaamman 2200kV mallin?

Itse tilasin modelsportista, 675€ / kpl, niitä tuli kerralla kaksi.

EDIT:
itekkin olen miettiny tulevaa talvea ja vesikelejä, miten ja mistä autoa suojata? Nopari lienee ainut suojattava kohde? Harjakatto sen päälle?     :mrgreen:
Kyosho Inferno MP9e

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1723 : 28.10.10 - klo: 17.48 »
Purkillinen elektroniikkalakkaa ja vielä toinen niin hyvä tulee.

Ties kuinka monta miljoonaa kertaa tämänkin jo laittanut. Pelkkää lakkaa sisäänsä saanut mamba max: http://www.youtube.com/watch?v=QILepWGLKMs

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1724 : 28.10.10 - klo: 18.48 »
itekkin olen miettiny tulevaa talvea ja vesikelejä, miten ja mistä autoa suojata? Nopari lienee ainut suojattava kohde? Harjakatto sen päälle?     :mrgreen:
Täällä taas tuo suojaus on toteutettu niin että ennen vesikelejä ostaa pari rullaa elmukelmua ja siitä sitten pyöräyttää aina ennen ajoa muutaman kierroksen auton ympäri(ennen korin laittoa) ja hyvin toimii.
Ei tuo MMM v3 2200kv combo ole kovin herkkä lämpiämään eli ei tule kelmun myötä niitäkään ongelmia,ainakaan talvella.
Ei toki toimi jos meinaa autolla sukellusvenettä leikkiä mutta yleisesti lumi/vesiroiskeita vastaan menettelee.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa soulost

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1725 : 29.10.10 - klo: 12.22 »

Minulla on ollut kumma päähänpinttymä telaketjuista (muovi, kumi, ketju) fluxiin.

Olen miettinyt erilaisia ratkaisuja niin, että saisi kääntyvyyden säilytettyä.

erilaisia ratkaisutyyppejä:
jatkamalla autoa ja lisäämällä akselin http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/642/642,1110420975,8/stock-photo-old-caterpillar-tracked-tractor-201378.jpg
+ saisi kääntyvyyden säilytettyä

Tai sama ratkaisu niin, että apuakseli olisi etupuolella. Tuolloin tulee tosin akkukotelot eteen.

renkaiden yli telat http://hornsbycrawler.org/uploads/Main/old_photo_01.jpg
- auton kääntyvyys

Herääkö kellään ajatuksia/ideoita em.?
** HPI SAVAGE FLUX 1/8 ** TRAXXAS E-REVO VXL 1/16 ** ACOMS 2.4GHZ ** 3X2S, 3X3S **

Poissa teemx

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1726 : 30.10.10 - klo: 20.29 »
Mitä 4-6 s:sän lipo akkuja suosittelette fluxiin ja mistä niitä saa?

Poissa Vilz

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1727 : 30.10.10 - klo: 23.49 »
Ville Vainio: otin sen tehokkaamman ja hintaa tuli 550€ autolle, mukaan tuossa luettuna tullit/postikulut ja akut oli 100€

Teemx: Zippy Flightmax 3s 5000mah 25s lipoja olen itse käyttänyt savagen kanssa, toimivat hyvin ja tehoa löytyy. Hintaakaan ei ole paljoa... http://hobbyking.com/hobbyking/store/lithium_polymer_battery_configuration.asp?cap=4&con=3&location=INT
« Viimeksi muokattu: 31.10.10 - klo: 01.54 kirjoittanut Vilz »
It's not what u know.
It's what u can prove.

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1728 : 31.10.10 - klo: 00.44 »
ja lisättäköön että kytkemällä kaksi 3s lipoa sarjaan ne vastaa yhtä 6s lipoa.
pöö

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1729 : 04.11.10 - klo: 22.11 »
lisättäköön että auto ei ole vakio välityksillä ja vakiorenkailla kovinkaan ajettavissa 6S:llä, kaverin ajoa kattelin ja kommentti oli että yli puolenkaasun ei voi kaasua painaa. Ja kun huippuja kerää tarpeeksi auto lähtee totaalisen käsistä, renkaiden turpoamisen takia vaikka ajaisi suoraan.

Täys lähtö 6S:llä asfaltilta, komeet voltit ja ja takaperän sisäänmeno yoke, halkesia, ja väänsi lukitus tappinsa solmuun. Ei tahdo kestää, takahubin suorassa pitävä varren korvake halkesi ja takapyörä siis pääsee kääntyilemään valtoimenaan.

Itse olen ajellut vain 2S akuilla, ja aion niissä todentotta pysyäkkin. Tietty noparia ohjelmoimalla ja pidemmillä väleillä ja asfalttirenkailla vois olla lystiä. JOS auton saapi pysymään pystyssä. Slässiiin teki ihmeitä jo pelkkä etukallistuksen vaimennin. Näkyis noita vaimentimia tähänkin saavan. TÄ

Tänään tuli icharger, 20A lataava malli... ja 2kpl 2S 6000mah turnigyn nano-techejä. Katotaan kauan noilla kestää ajella.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1730 : 04.11.10 - klo: 23.40 »
Ihtellä on myös pari noita 6Ah nanoja. Sanottakoon, että ei mitään uutta auringon alla, en ite ainakaan huomaa eroa perus akkuihin. Muuta kuin, että kukkaro keveni vähäce enempi.

Kyllähän se on ihan soremsta kiinni meinaan 6s:lläkin on ihan ajettava peli jos osaa sormi hommat. Toki 6s sopii paremmin phatline renkaille ja asfaltille, mutta pystyy tolla takapihallakin ajelemaan 6s:n kanssa ihan hyvin. Puolikkaan offsetin vanteet vakauttaa tota autoa kummasti. Varmaan muuttuis noiden xl kilkkeiden kanssa ihan eri pirssiksi. Toki ite kyllä pidän siitä, että on yksi tällänen päätön kana autona.

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1731 : 05.11.10 - klo: 00.31 »
Kyllä noilla 6s:llä ja vakiorenkailla ajelee montulla, tarkkana saa tietenkin olla kaasun kanssa.:tongue:
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1732 : 05.11.10 - klo: 07.21 »
Oletteko noparia säätäny?

Pystyttekö tosissaan ajamaan täysiä 6S:llä, ilman että auto lähtee "lentoon" ?
Tää yksilö käänty ympäri tasasella asfaltti kentällä kun rupes vauhtia tulemaan lisää.
Kiinnostaisi kyllä kokeilla aspaltti renkaita ja pidempää välitystä  :D

Itellä on kori siinä kunnossa, että oisin kiinnostunut ostamaan uuden.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Ricce

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1733 : 05.11.10 - klo: 10.45 »
Minä en koskaan päässyt 6S kokeilemaan kaasu pohjassa, nyt pääsin ensimmäisen kerran testaamaan 4S ja kyllähän se auto on nyt paljon ajettavampi. Keulii edelleen, mutta ei enää 50km/h vauhdissa :D
Omat kokemukset siis pihasudittelusta, jossain montulla tosiaan voi olla 6S -setupista enempi iloa. Luulis että tuolta noparistakin saisi autoa rauhoiteltua, mutta en  ole perehtynyt.

Myös välityksien kanssa voi tietenkin pelata.

Itselläni myös hankintalistalla Phaltlinet ja rungon pidennystä. Kuinkahan noi Phaltlinet toimii kovalla hiekalla vai onko puhtaasti asfalttikumit?
Xray T3 2011 - Yokomo MR4TC - Sanwa MX-3 FG

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1734 : 05.11.10 - klo: 11.49 »
veikkaan että pito on täysin olematon kun katsoo tuota renkaan kuviota niin ei se kovin paljoa voi pitää.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1735 : 05.11.10 - klo: 13.08 »
Itselläni myös hankintalistalla Phaltlinet ja rungon pidennystä. Kuinkahan noi Phaltlinet toimii kovalla hiekalla vai onko puhtaasti asfalttikumit?
Mulla oli aikoinaan HongNor X2CRT Pro brushlessissa truggyn vakiorenkaat, mitä käytin nurmikolla jne ja hiekalla, ja sitten nuo phatlinet, mitä käytin pääasiassa asfaltilla. Kyllähän nuo asfaltille on tarkoitettu. Kerran kokeilin ajella hiekalla phatline renkuloilla, eteni ihan kiitettävästi mutta koska noissa vanteissa on kromimaalia, ne karisee pois jos ajelee vähänkin pidempään hiekalla tai soralla.. Mun phatline renkuloiden takavanteista lähti kromimaalia irti, mikä ei ole mikään kovin kauhea asia mutta eivät näytä hienoilta enää. En suosittele käyttämään hiekalla.
- Tapsa

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1736 : 05.11.10 - klo: 13.55 »
kaikista hpi romi vanteista tuntuu irtoovan maalit, kun paineilmalla puhaltelee autoa puhtaaksi.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1737 : 05.11.10 - klo: 15.55 »
Oletteko noparia säätäny?

Pystyttekö tosissaan ajamaan täysiä 6S:llä, ilman että auto lähtee "lentoon" ?
Tää yksilö käänty ympäri tasasella asfaltti kentällä kun rupes vauhtia tulemaan lisää.
Kiinnostaisi kyllä kokeilla aspaltti renkaita ja pidempää välitystä  :D

Itellä on kori siinä kunnossa, että oisin kiinnostunut ostamaan uuden.

Eihän niillä vakiorenkailla ja 6s:llä täysillä pysty ajamaan, heittää volttia kovassakin vauhdissa ainakin asfaltilla. :laugh:

Mulla on lähes vakio asetukset noparissa, punch control taisi olla 10%.
Mä olen ajellut vakiovälityksillä aina fluxilla. Phaltlineilla välityksiä kannattaa pidentää, mutta vakiorenkailla en hirveästi pidentäis jos montulla myös ajelee.
« Viimeksi muokattu: 05.11.10 - klo: 16.02 kirjoittanut -rcmh- »
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1738 : 05.11.10 - klo: 16.05 »
kaikista hpi romi vanteista tuntuu irtoovan maalit, kun paineilmalla puhaltelee autoa puhtaaksi.

Kyllä irtoaa, ja ihan ajossakin kromit lähtee ainakin soralla/hiekalla.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1739 : 05.11.10 - klo: 17.52 »
Paljokohan tämmösestä menee tulleja?Towerilta sais 500e posteineen badlandseilla ja RPM revolver vanteilla ilman tulleja.