Kirjoittaja Aihe: HPI Savage Flux HP  (Luettu 954981 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa hpi racing

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1860 : 12.01.11 - klo: 23.33 »
Savagessa ja bulletissa on niin iso ero että sen huomaa jo hinnassakin, Tilaa vaan se sava flux täältä kotimaasta hobbylinnasta tulee halvemmaksi ja takuu asiat hoituu paremmin. :cool:
| HPI RACING | FUTABA | PRO-LINE | SCHUMACHER | TURNIGY | ULTIMATE RACING | SPEED PASSION | MUCHMORE | TEAM ASSOCIATED
   | HUDY | NOSRAM | ZiPPY |

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1861 : 13.01.11 - klo: 00.55 »
Eihän niissä ole muuta yhteistä kuin HPI merkki.

Bulletin woimanlähteenä on 380 sisuksinen moottori ja 60A esc. Harva uskaltaa moista comboa (tai lähinnä mottia) laittaa edes takaveto offroad autoon. Autona varmaan ihan jees, mutta toi combo on kyllä niin sieltä jostain että ei voi kun ihmetellä miten ne kehtaa myydä noita tolla combolla. Noiden sähköjen takia suomi hinta on ainakin jotain aivan järjettömän ja uskomattoman väliltä. Tai siis, koska autossa on nuo sähköt niin hinta tuntuu aivan poskettoman kalliilta. Sähköjen arvo kun on jotain 70e ja auto maksaa 400e... Niin tulee siinä tekniikalle hintaa.

Poissa Falconi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1862 : 13.01.11 - klo: 07.25 »
Joo mie omistan tuon bulletin ja seuraava auto on sitten savage flux, en ole vain päättänyt kumpi malli se hp vai 2350.

Tuo bullet on hyvä auto ja kestänyt hyvin (kunhan et aja kaasu pohjassa umpijäiseen lohkareeseen). Mutta tosiaan tehot loppuvat nopeasti, mulle tämä oli eka auto ja aluksi ihastelin kuinka "äkäinen" se on. Lopulta ei tuo todellakaan mikään tykki ole, siksipä modasinkin noparin tuulettimen valmiiksi 3s akkuja varten. Saa nähdä miten se niillä 3s akuilla liikkuu.

Ja aiheeseen takaisin: Mietin, että varmaan kuitenkin järkevämpi olisi hommata tuo flux hp, kun kerran vauhtia haluan. Se on hyvä puoli että nykyiset bulletin akut ja tulevat 3s käyvät molemmat siihen kun taas tuohon 2350 taitaa mennä vain 4s setuppi? silloin ne 3s akut jäisivät vain bulletille..

No katotaan kevväämmällä kun on rahaa hommata edes autoa, jos on sittenkään  :laugh:
TAMIYA TT-01 -budget drifter?-
TorchE

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1863 : 13.01.11 - klo: 14.14 »
Osaatko vielä sanoa mikä tuon hintaeron tekee Savagen ja Bulletin välille? Jos Savage 2350 maksaa 400 puntaa ja Bullet ST 250 puntaa (@modelsport) niin jossain lienee iso ero mikä selittää hinnat?

Toi Bulletti on 1/10 kokoluokan auto ja Savage Flux on 1/8 kokoa, eiköhän sekin jo selitä tota hintaeroa.

Bullet Fluxilla ei ole mitään tekemistä Savage Fluxin kanssa.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa miikkaj

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1864 : 13.01.11 - klo: 15.21 »
Noniin ihan hyvä että tuli sitten kyseltyä. Saitte ainakin yhden Savagemiehen lisää. Kunhan pääsen TT-01:stä eroon niin täytyy laittaa Savage tilaukseen :) Ainoa mikä Bulletista jää harmittamaan, on tuo matalahko ulkonäkö, joka on kyllä paremman näkönen. Täytyy etsiskellä onko Savagelle olemassa sarjoja joilla autoa voisi vähän tiputtaa alas. Rungonpidennyssettejä varmasti löytyy joilla tuota maavaraa saa suhteessa pienemmäksi. Tiukka alusta, katurenkaat ja kohtuullinen maavara olisi aika namuyhdistelmä.

Mutta nyt kun auto on jo näin lähelle päätetty niin vielä tulee muutamia kysymyksiä ja tässä pari.

- Myydäänkö Savagea ollenkaan itse kasattavana? Kaikki näyttää olevan RTR:ää mitä vastaan on tullut. Tyhmää maksaa siitä, että auto on kasattu, kun haluan kuitenkin ennen ekaa ajoa sen purkaa ja kasata ruuvilukitteen kanssa uudelleen. Ja laittaa muutaman hop-upin :)

- Mitkä ovat oleellisimmat erot HP:n ja 2350:n välillä? HP näyttää olevan ainakin parissa nettikaupassa kalliimpi. :azn:

Edit: typo.
« Viimeksi muokattu: 13.01.11 - klo: 21.57 kirjoittanut miikkaj »
TT-01 1:10
Muutama auto mittasuhteessa 1:1...

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1865 : 13.01.11 - klo: 15.51 »
Mitkä ovat oleellisimmat erot HP:n ja 3250:n välillä? HP näyttää olevan ainakin parissa nettikaupassa kalliimpi. :azn:
Erot ovat:
HP:ssä gigaradiot,huomattavasti paremmat/autoon sopivammat nopari+moottori sekä eri värinen kori.Siinäpä tärkeimmät.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa miikkaj

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1866 : 13.01.11 - klo: 16.45 »
Mitkä ovat oleellisimmat erot HP:n ja 3250:n välillä? HP näyttää olevan ainakin parissa nettikaupassa kalliimpi. :azn:
Erot ovat:
HP:ssä gigaradiot,huomattavasti paremmat/autoon sopivammat nopari+moottori sekä eri värinen kori.Siinäpä tärkeimmät.

Perhana, tuokin vielä kun olisi vasta viime kesänä hankittu Acomsin radio+vastari, meinasin ettei tarvisi niistä maksaa sitten uuden auton ohessa enää. Eli 3250 voisi olla siinä suhteessa fiksumpi vaihtoehto, vaihtaa sitten vastaanottimen vain tuohon jo olemassa olevaan.
TT-01 1:10
Muutama auto mittasuhteessa 1:1...

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1867 : 13.01.11 - klo: 16.55 »
Herää kysymys, että jos ulkoasultaan matalampaa on hakusessa, Traxxas E-Revo Brushless Edition voisi olla paremmin huutoon vastaava kuin Savage Flux HP...
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1868 : 13.01.11 - klo: 21.46 »
Savagessa ja bulletissa on niin iso ero että sen huomaa jo hinnassakin, Tilaa vaan se sava flux täältä kotimaasta hobbylinnasta tulee halvemmaksi ja takuu asiat hoituu paremmin. :cool:
En sanoisi että halvemmaksi tulee Suomesta.. HP malli samoja hintoja kuin Englannista kotiin tuotuna mutta toimitusaika Suomesta "kyllähän niitä jossain vaiheessa tulee" ei oikein miellyttänyt.Ja taas 2350 malli tuleekin jo huomattavasti halvemmalla Englannista.
Sitä en sitten tiedä onko muilla parempia etuja Hobbylinnaan mutta noilla ehdoilla itse olisin saanut.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1869 : 13.01.11 - klo: 22.26 »
Heh keppanaa nyt tuo auto on etuvetonen. Pitihän tuokin päivä nyt nähdä, että autoon joutuu tekemään muutakin kuin vaihtelemaan renkaita ja akkuja.

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1870 : 13.01.11 - klo: 23.03 »
Heh keppanaa nyt tuo auto on etuvetonen. Pitihän tuokin päivä nyt nähdä, että autoon joutuu tekemään muutakin kuin vaihtelemaan renkaita ja akkuja.
Kyllä se hyväkin joskus hajoaa..
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1871 : 14.01.11 - klo: 15.00 »
Ei se nopari ja moottori nyt ihan huonoja ole siinä 2350 mallissa? Tilasin jo auton joten enään ei voi perua (enkä peruisikaan vaikka voisin) ja nyt mietityttää jos kerran kuumenee paljon :shocked:.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1872 : 14.01.11 - klo: 15.35 »
Ei se nopari ja moottori nyt ihan huonoja ole siinä 2350 mallissa? Tilasin jo auton joten enään ei voi perua (enkä peruisikaan vaikka voisin) ja nyt mietityttää jos kerran kuumenee paljon :shocked:.
No en huonosta tiedä mutta vähän rajoilla se Mamba Max Pro on Savage Fluxiin.Tajuton möykkyhän tuo Fluxi on liikutella mut kai sillä just pärjää.
Ei vaan pääse kunnon sikaa antamaan kun ei oo 6 ässille speksattu!  :evil:
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1873 : 14.01.11 - klo: 15.59 »
Noh, spedekin liikkuu tarpeeksi nopeaa 2s lipolla niin eikö sitten 4s riitä savaan. Aikaisemmilta sivuilta luin että 4s on vielä ajettava mutta 6s:ällä kokoajan "selällään" ja kori täynnä reikiä. Tämän takia valitsin 2350 mallin enkä hp:ta.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa fergu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1874 : 14.01.11 - klo: 16.06 »
Ei se hp:kaan koko ajan katollaan ole se riippuu ihan kuule siitä kaasu sormesta :wink:
Hpi Savage Flux HP|Kyosho DBX|Hong Nor  scrt10

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1875 : 14.01.11 - klo: 16.09 »
noh, spedekin liukuu katollaan jo 2 lipolla että minun kaasusormella se sava on puolet ajoajasta katollaan. :roll:
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1876 : 14.01.11 - klo: 16.11 »
Noh, spedekin liikkuu tarpeeksi nopeaa 2s lipolla niin eikö sitten 4s riitä savaan. Aikaisemmilta sivuilta luin että 4s on vielä ajettava mutta 6s:ällä kokoajan "selällään" ja kori täynnä reikiä. Tämän takia valitsin 2350 mallin enkä hp:ta.
Ainakin omassa kaasusormessa on muitakin asentoja kuin on ja off.
Ja kyllä se aivan ajettava on 6s setilläkin kun vaan vähän harjoittelee sormen käyttöä. :wink:
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa fergu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1877 : 14.01.11 - klo: 16.16 »
Noh, spedekin liikkuu tarpeeksi nopeaa 2s lipolla niin eikö sitten 4s riitä savaan. Aikaisemmilta sivuilta luin että 4s on vielä ajettava mutta 6s:ällä kokoajan "selällään" ja kori täynnä reikiä. Tämän takia valitsin 2350 mallin enkä hp:ta.
Ainakin omassa kaasusormessa on muitakin asentoja kuin on ja off.
Ja kyllä se aivan ajettava on 6s setilläkin kun vaan vähän harjoittelee sormen käyttöä. :wink:

Samaa mieltä :azn: Jos kaasu sormessa on vain on/off niin heittää hp 6s lipoilla pelkkiä voltteja pitävällä alustalla.
Hpi Savage Flux HP|Kyosho DBX|Hong Nor  scrt10

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1878 : 14.01.11 - klo: 16.26 »
Onhan minullakin se välivaihe :grin:. No ei, pitäisi varmaan opetella vaikka tänään vähän spedellä oikeastikin ajamista, eikä vain pelkkiä speedruneja ja hyppyjä. :afro:
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa soulost

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1879 : 14.01.11 - klo: 18.53 »

Ai pitäiskö näillä tehdä muutakin kuin hyppiä  :afro: ?
** HPI SAVAGE FLUX 1/8 ** TRAXXAS E-REVO VXL 1/16 ** ACOMS 2.4GHZ ** 3X2S, 3X3S **

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1880 : 14.01.11 - klo: 18.55 »
Ei, mutta pitäs opetella osumaan hyppyriin. :mrgreen: :afro:
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1881 : 18.01.11 - klo: 21.43 »
Noniin, tulihan se auto tännekkin, vehjettää vain kun on lunta niin ei oikein kehtaa mennä ajamaan :embarrassed:.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1882 : 18.01.11 - klo: 21.47 »
No mikä este tuo lumi nyt on? :huh:
Auto(Savage Flux HP) tuli tännekkin tänään ja akullinen viskattu menemään enkä huomannut mitään ongelmaa...

edit.
Se on vähän niin kun asianmukainen pukeutuminen kelin mukaan. :wink:
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa fergu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1883 : 18.01.11 - klo: 22.13 »
Joo ei kyllä ole mikään este tuo lumi eikun vain asian mukaiset suojaukset ja ajamaan kunnon hankirallit :azn:
Hpi Savage Flux HP|Kyosho DBX|Hong Nor  scrt10

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1884 : 20.01.11 - klo: 14.48 »
No joo, itsehän olisin jo ajamassa (jos olisi toinen akku) mutta äitihän se valittaa että olen yhden noparin jo lumella tuhonnut vaikka oli elmukelmua ympärillä.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1885 : 20.01.11 - klo: 14.57 »
Ota itse vastuu noparista, jos mene rikki niin ostat uuden itse, kyllä kai niitä omia rahoja saa käyttää?
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1886 : 20.01.11 - klo: 14.59 »
Saa saa, tervettä suojeluahan se on äitiltä, kyllä minä sen ymmärrän. Lähtee varmaan kohta 2kpl lipoja saksasta/kiinasta, niin olisi edes akut valmiina. Onneksi on spede pelastamssa tylsät päivät :wink:.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1887 : 20.01.11 - klo: 21.12 »
Tulipa laitettua Fluxi taas ajokuntoon viime syksyn bashausten jäljiltä, takadiffin bevel-gearit ja laakerit, vanteiden hexit oli entisiä.

Nyt on paikalla Savage GT renkaat, nämä taisi olla vanhoissa Savage 21 malleissa vakiona.
Kuviointi näissä renkaissa näyttää paremmalta kuin vakio fluxin kumeissa.

HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1888 : 20.01.11 - klo: 21.21 »
Oliko teillä muuten sama ongelma että mukana tullut työkalu oli väärän kokoinen renkaisiin? Itsellä oli liian pieni. :shocked:
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1889 : 20.01.11 - klo: 21.25 »
Oliko teillä muuten sama ongelma että mukana tullut työkalu oli väärän kokoinen renkaisiin? Itsellä oli liian pieni. :shocked:
En edes kokeillut mutta eipä niillä mukana tulleilla edes oikein mitään tee.
Itse ainakin käytän oikeita työkaluja.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!