Kirjoittaja Aihe: Fs Racing 1/5 4wd Monster!  (Luettu 16475 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jaakkooh

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #30 : 13.01.09 - klo: 22.36 »
Tulikohan muuten ACq 28 yv perille?

Poissa ACq 28

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #31 : 14.01.09 - klo: 19.02 »
Tulikohan muuten ACq 28 yv perille?

Tuli.

Poissa jakariko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #32 : 02.02.09 - klo: 23.33 »
Tuli hommattua talliin vielä kyseinen auto.

Noita takavetoisia en kyllä osta enään yhtään,neliveto todella positiivinen yllätys!
(Tuo ihminen joka meillä asuu sai taas jonkun ihme kohtauksen :mrgreen:)
Kyosho 1/6 Arc buggy,Kyosho 1/5 Lancia,1/6 sähköHummer

Poissa fg

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #33 : 07.02.09 - klo: 18.56 »
Onkos muilla ollu samaa vikaa ettei käänny tarpeeksi eturenkaat ja ottaa pohjalevyyn ja sivusuojiin kiinni? Taitaa olla ainut konsti sirkkelöidä pohjasta pikku palat pois, että mahtuu kääntymään tarpeeksi.

Poissa jakariko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #34 : 08.02.09 - klo: 00.39 »
ööö ei mulla ainakaan ota mihinkään kiinni.


http://www.youtube.com/watch?v=1Mdu_QMGaIk     :mrgreen:
Kyosho 1/6 Arc buggy,Kyosho 1/5 Lancia,1/6 sähköHummer

Poissa fg

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #35 : 08.02.09 - klo: 10.09 »
Oletteko ottanut ne mustat rautaholkit sieltä renkaan vierestä pois. Autohan ei etes käänny jos ne on paikoillaan. Tästä syystä renkaat ottavat kiinni pohjalevyyn tai sitte on alkuviikon kappale tämäkin auto. Toinen eturengas vipottaa n.2cm vanteen sivusta.

Poissa jakariko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #36 : 12.03.09 - klo: 22.05 »
Onkohan kellään vielä tuota 1/4:sta?

Boystoys ainakin sivuillaan mainostaa että löytyisi varastosta.

Hmmm... 35cc koneella.

http://www.boystoys.fi/autot/bensa/fs14hummer.htm
Kyosho 1/6 Arc buggy,Kyosho 1/5 Lancia,1/6 sähköHummer

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #37 : 12.03.09 - klo: 22.16 »
Aika heikko ulosanti myyjän sivuilla....mitähän ne paljon muuta tarkottaa..... :huh:

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #38 : 12.03.09 - klo: 23.55 »
Joo, mulla tökkii tuo hinta. Ei oikeen sen arvoselta näytä.
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #39 : 13.03.09 - klo: 00.15 »
Kasvatettu mittoja ja lyöty hirveä hintalappu päälle.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa fg

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #40 : 26.03.09 - klo: 12.59 »
Kaveri laitto hpi:n bajan vakio teharin paikoilleen. Kierrokset nousi ainakin puolella samoin vääntö yläpäässä, tosin alapään vääntö katosi ja saattanee johtua tuosta vakio kytkin jousesta joka on aika löysä. Uusi jousi siis tilauksessa jos paranis tuosta.
« Viimeksi muokattu: 26.03.09 - klo: 13.13 kirjoittanut fg »

Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #41 : 28.03.09 - klo: 08.20 »
eikö noita "tehoputkia" tee kukaan itte? noihan on ihan perus mopon tehareita. mittasuhteet hiukan eri? tehareitahan on joka jannulla varastossa muistona mopoajoilta?
Ja jos joku nyt alkaa mussuttaan et tehdasputki on parempi niin saman kaavan mukaan ne pakovastuksen laskee kun sinäkin, toteutus vaan voi olla kotioloissa hiukan karumpi :afro:
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Poissa Jolle23

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #42 : 30.03.09 - klo: 23.09 »
Onko tähän autoon helposti osia saatavilla suomesta. Ollaan täs kaverin kans etsitty 4WD monsteria ja täs näyttä olevan aiva OK peli.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #43 : 30.03.09 - klo: 23.48 »
Tätä en oikein suosittelisi sinulle, jos hyppiä haluat.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa jakariko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #44 : 31.03.09 - klo: 11.17 »
Tätä en oikein suosittelisi sinulle, jos hyppiä haluat.

Haluaisin tarkennusta mielipiteeseesi??

Itsellä kyseinen auto jolla olen nyt ajellut n. 20 litraa(edellinen omistaja pari tankillista)
ja jokainen ajokerta ollut kunnon rääkkiä autoa kohtaan, välillä tekee oikein pahaa.
Tällä autolla olen vain saanut ajaa, hyppyyttely kuuluu joka kertaiseen ajeluun.
Autoon olen joutunut tekemään vain normaalia ruuvien kiristelyä,autossa edelleen kaikki alkuperäiset muoviosat.
Viimeiset 10 tankillista autossa ollut Samban tehoputki kiinni,ja hei oikeasti kaikki paikat ehjinä edelleen!


Ps:Allekirjoituksessasi ei ole kyseistä autoa!
Kyosho 1/6 Arc buggy,Kyosho 1/5 Lancia,1/6 sähköHummer

Poissa Jolle23

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #45 : 31.03.09 - klo: 11.34 »
Tätä en oikein suosittelisi sinulle, jos hyppiä haluat.

Haluaisin tarkennusta mielipiteeseesi??

Itsellä kyseinen auto jolla olen nyt ajellut n. 20 litraa(edellinen omistaja pari tankillista)
ja jokainen ajokerta ollut kunnon rääkkiä autoa kohtaan, välillä tekee oikein pahaa.
Tällä autolla olen vain saanut ajaa, hyppyyttely kuuluu joka kertaiseen ajeluun.
Autoon olen joutunut tekemään vain normaalia ruuvien kiristelyä,autossa edelleen kaikki alkuperäiset muoviosat.
Viimeiset 10 tankillista autossa ollut Samban tehoputki kiinni,ja hei oikeasti kaikki paikat ehjinä edelleen!


Ps:Allekirjoituksessasi ei ole kyseistä autoa!
Hän takoittikin minulle sopivaa autoa johon on helposti osia saatavilla ja että auto on pitkä joustoinen....

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #46 : 31.03.09 - klo: 16.23 »
Tätä en oikein suosittelisi sinulle, jos hyppiä haluat.

Haluaisin tarkennusta mielipiteeseesi??

Itsellä kyseinen auto jolla olen nyt ajellut n. 20 litraa(edellinen omistaja pari tankillista)
ja jokainen ajokerta ollut kunnon rääkkiä autoa kohtaan, välillä tekee oikein pahaa.
Tällä autolla olen vain saanut ajaa, hyppyyttely kuuluu joka kertaiseen ajeluun.
Autoon olen joutunut tekemään vain normaalia ruuvien kiristelyä,autossa edelleen kaikki alkuperäiset muoviosat.
Viimeiset 10 tankillista autossa ollut Samban tehoputki kiinni,ja hei oikeasti kaikki paikat ehjinä edelleen!


Ps:Allekirjoituksessasi ei ole kyseistä autoa!
Hän takoittikin minulle sopivaa autoa johon on helposti osia saatavilla ja että auto on pitkä joustoinen....

Jeps, Jolle23 antoikin vastauksen jota haluan hieman vielä täydentää. Eli, kyseinen FS kisa monsu ei omaa mitenkään oleellisesti suurempia joustovaroja tms. kuin esim. FG:n tai Carsonin 4wd:t. Ja mm. tuo ominaisuus on hänelle tärkeä asia. Eli, vaikka jariko arvelit kirjoitukseni olleen arvostelu FS kilpamonsteria kohtaan, voit huokaista helpotuksesta, siitä ei ollut kyse.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa jakariko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #47 : 31.03.09 - klo: 18.10 »
Onko tähän autoon helposti osia saatavilla suomesta. Ollaan täs kaverin kans etsitty 4WD monsteria ja täs näyttä olevan aiva OK peli.

Tätä en oikein suosittelisi sinulle, jos hyppiä haluat.

Juu heippa vaan Katiska!

Erikoista keskustelua teillä?

Ilmeisesti keskustelette yv:llä mitkä eivät täällä näy?

Ja terveisiä vaan sun kilpakarsonille!

Ps: Älä polta telaa
Kyosho 1/6 Arc buggy,Kyosho 1/5 Lancia,1/6 sähköHummer

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #48 : 31.03.09 - klo: 19.59 »
Ongelma keskustelussa on se, että siitä alku käytiin tuolla bensa-autojen topicissa.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Jolle23

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #49 : 31.03.09 - klo: 21.10 »
Onko tähän autoon helposti osia saatavilla suomesta. Ollaan täs kaverin kans etsitty 4WD monsteria ja täs näyttä olevan aiva OK peli.

Tätä en oikein suosittelisi sinulle, jos hyppiä haluat.

Juu heippa vaan Katiska!

Erikoista keskustelua teillä?

Ilmeisesti keskustelette yv:llä mitkä eivät täällä näy?

Ja terveisiä vaan sun kilpakarsonille!

Ps: Älä polta telaa
Jos ei tiedä mistä puhutaan niin on parempi pitää se naama kiinni...   :roll: :roll:

Poissa jakariko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #50 : 31.03.09 - klo: 21.56 »
Onko tähän autoon helposti osia saatavilla suomesta. Ollaan täs kaverin kans etsitty 4WD monsteria ja täs näyttä olevan aiva OK peli.

Tätä en oikein suosittelisi sinulle, jos hyppiä haluat.

Juu heippa vaan Katiska!

Erikoista keskustelua teillä?

Ilmeisesti keskustelette yv:llä mitkä eivät täällä näy?

Ja terveisiä vaan sun kilpakarsonille!

Ps: Älä polta telaa
Jos ei tiedä mistä puhutaan niin on parempi pitää se naama kiinni...   :roll: :roll:

Ongelma keskustelussa on se, että siitä alku käytiin tuolla bensa-autojen topicissa.

Koittakaa ratkaista ongelmanne,lepo vaan!
Kyosho 1/6 Arc buggy,Kyosho 1/5 Lancia,1/6 sähköHummer

Poissa jaakkooh

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #51 : 01.04.09 - klo: 19.42 »
Onkos muilla ollu samaa vikaa ettei käänny tarpeeksi eturenkaat ja ottaa pohjalevyyn ja sivusuojiin kiinni? Taitaa olla ainut konsti sirkkelöidä pohjasta pikku palat pois, että mahtuu kääntymään tarpeeksi.
Itselläni auton kääntösäde on aika iso. Renkaat kääntyy kyllä aivan tappiin (pohjalevyyn n.1cm väliä).Toki tuota kääntymistä pystyy säätämään auraus/haritus säädöillä. Itse olen tyytyväinen omien muutosten jälkeen.

Poissa fg

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #52 : 01.04.09 - klo: 19.56 »
Onkos muilla ollu samaa vikaa ettei käänny tarpeeksi eturenkaat ja ottaa pohjalevyyn ja sivusuojiin kiinni? Taitaa olla ainut konsti sirkkelöidä pohjasta pikku palat pois, että mahtuu kääntymään tarpeeksi.
Itselläni auton kääntösäde on aika iso. Renkaat kääntyy kyllä aivan tappiin (pohjalevyyn n.1cm väliä).Toki tuota kääntymistä pystyy säätämään auraus/haritus säädöillä. Itse olen tyytyväinen omien muutosten jälkeen.
Auto alkoi kääntymään pienemmässä tilassa kun tosiaan pohjalevystä otettiin palat pois radiolevyn etutappia myöten. Työkaluna rälläkkä(kulmahiomakone).

Poissa jaakkooh

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Fs Racing 1/5 4wd Monster!
« Vastaus #53 : 01.04.09 - klo: 22.17 »
Haa... Pitääpä ottaa toi dremeli isoon käteen ja antaa laikan soida. Itselläni kun on 2kpl noita autoja (toisessa ei moottoria) niin on varaa tehdä kokeiluja. :evil: