Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno ST-RR  (Luettu 28117 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #30 : 12.03.09 - klo: 21.54 »
Nyt itsekkin ostan/tin tuon auton (kaupat sovittu mutta vasta ensviikolla maksut sun muut)
Ilen ST-RR on siis piakkoin minun. (:
Koneena siinä on OS:n VSPEC:ki.
Kuumeisesti jo autoa odotan.
Tuola tampereen motocrosshallissa vois koittaa käydä ajaa jos sinne vaikka junal meniski.

-Antti


EDIT: Saako tohon malliin mistään taakse tuommoisia kuraläppiä? kuin Ko. autossa?http://www.hobbylinna.com/hbd8-kit-p-13047.html
« Viimeksi muokattu: 24.03.09 - klo: 16.05 kirjoittanut _^andy^_ »
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #31 : 26.03.09 - klo: 17.39 »
NYT SE TULI  :laugh:
Huomenna pääsen testailee.
Ossin V-SPECillä varustettuna
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa _magu_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #32 : 26.03.09 - klo: 20.33 »
moro! on kyl piru nätti peli ja muutenki toi sun paketti kunnos :azn: itekkö maalasit kopa?

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #33 : 26.03.09 - klo: 21.14 »
moro! on kyl piru nätti peli ja muutenki toi sun paketti kunnos :azn: itekkö maalasit kopan?

Nimimerkki Vesa maalasi sen, itteltäni seuraavaks tuleva koppa taitaa olla se perus musta josta menee vauhtiraita kun en muuta osaa :embarrassed:
Nyt vaa huomist oottelee, on muuten aivan törkeenpaljon puristuksii tos konees :shocked:


-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #34 : 26.03.09 - klo: 23.56 »
Korihan passas hyvin ST-RR:än päälle vaikka oli 25milliä lyhyemmästä autosta :wink:
Sitten kun tulee sulat kelit, niin kytkinkellon voit vaihtaa 13t:ksi(nyt 14T paikallaan).

V-Specci kulettaa truggyä kyllä pois tiehensä. Itse en uskonut ennenku 28XZ:n jälkeen kokeilin v-specciä tuohon ST-RR:ää ja totesin että erittäin mainio kone raskaampaanki autoon, mutta tottakai myös buggyynki.
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa tepiii1@gmail.com

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #35 : 28.03.09 - klo: 19.41 »
NYT SE TULI  :laugh:
Huomenna pääsen testailee.
Ossin V-SPECillä varustettuna

Hiano peli :wink: sain juuri käytettyä/ajettua oman ST-RR:n uuden Orionin .28 pannun sisään...
joskopa pääsis jo parin viikon päästä ajelemaan muuallakin kuin kotipihalla ja motocross hallilla :grin:
TLR

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #36 : 11.04.09 - klo: 12.32 »
Nyt oon ajellu jo jonkinverran, makee  peli.
Miun tarvis vaa enää uskaltautua radalle ajamaa  :cheesy:
Tuo V-SPECi vie autoo kyllä tosi hyvin, ongelmana on siinä että kun painaa kaasun pohjaa paikaltee lähtiessä, niin kone sanoo boo, taitaa olla liian rikkaalla, täytyy tesmata säätää.
Ja edelleen kysyn että saako tohon malliin mistään taakse tuommoisia kuraläppiä? kuin Ko. autossa? http://www.hobbylinna.com/hbd8-kit-p-13047.html ja onhan tuos uues mp9 semmoiset, vois myös ite tehä muovist tommoiset.

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #37 : 12.05.09 - klo: 17.35 »
Mitens on tepii kestäny vai oletko kurvaillut pelkällä mp9:llä? (:
Mul on kohta alla puol gallonaa ja hyvin on toiminu.
Moottorin säätöjä on vaa joutunu vähän hakee kuin menin ruuvvailee vähän liikaa ruuvveja :lol:
Harmi kun en pääse ajamaan radalle vielä tässä kuussa kun ei ole kyytiä vesivehmaalle.

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa tepiii1@gmail.com

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #38 : 12.05.09 - klo: 20.27 »
Hyvinhän tuo on kestäny vaikkakin aika on menny MP9:n kimpussa pääasiassa... tarkoitus olis kylläkin nyt hela torstaina tähdätä saloon kisoihin!! juurikin pitäis ilmo laitella menemään!! ainoo et pannuks joutuu varmaankin laittaa näillä näkymin ossin .21 speedin ellei työkaveri tuo mun  ossi .28zx:ää ruotsista mukanaan vk-loppuna!!
TLR

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #39 : 12.05.09 - klo: 21.10 »
Hyvinhän tuo on kestäny vaikkakin aika on menny MP9:n kimpussa pääasiassa... tarkoitus olis kylläkin nyt hela torstaina tähdätä saloon kisoihin!! juurikin pitäis ilmo laitella menemään!! ainoo et pannuks joutuu varmaankin laittaa näillä näkymin ossin .21 speedin ellei työkaveri tuo mun  ossi .28zx:ää ruotsista mukanaan vk-loppuna!!

Ootkos ajannu ST-RR tol ossi speedil, onko mitä eroja .28 koneisii?
Ittelläni ei ole kokemuksi 28 pannuista muuta kuin rtr pannu ja se oli kyl aika tehoton jos sitä vertaa tohon V-SPECii.
Varmasti speedi vie ST-RR tosi hyvin :wink:

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa tepiii1@gmail.com

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #40 : 12.05.09 - klo: 21.51 »
Hyvinhän tuo on kestäny vaikkakin aika on menny MP9:n kimpussa pääasiassa... tarkoitus olis kylläkin nyt hela torstaina tähdätä saloon kisoihin!! juurikin pitäis ilmo laitella menemään!! ainoo et pannuks joutuu varmaankin laittaa näillä näkymin ossin .21 speedin ellei työkaveri tuo mun  ossi .28zx:ää ruotsista mukanaan vk-loppuna!!

Ootkos ajannu ST-RR tol ossi speedil, onko mitä eroja .28 koneisii?
Ittelläni ei ole kokemuksi 28 pannuista muuta kuin rtr pannu ja se oli kyl aika tehoton jos sitä vertaa tohon V-SPECii.
Varmasti speedi vie ST-RR tosi hyvin :wink:

-Antti

itse asiassa just pulttasin ensimmäistä kertaa speedin ST-RR:ään kiinni joten aikas paha on viel sanoo... jos huamenna pääsis kokeileen radalle ku MP9:iin ei o osia tullu eikä tietoa millo tuloo, mut siin onkin sit tän viikon ajot kun lauantaina pitäis mennä naimisiin ni pitää kuulema vähä rauhotella täs ennen vk-loppua.. heh :grin:
TLR

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #41 : 12.05.09 - klo: 22.00 »
Speedi kuljettaa sitä kutakuinkin samallalailla kuin V-Speccikin eli kovaa ja varmasti.

OS:n 28XZ:lla se "lentää"
Viime kesänä ajoin pari gallonaa isolla ossilla ST-RR:ssä.

Niinku täältä foorumilta lukiessa käykin selväksi - olen myös itse sitä mieltä (siitä huolimatta etten ole itse ikinä rataa nähnytkään) että se 28 ossi ei sovi rata ajoon mitenkään liian suuren tehonsa takia muuten kuin reilusti kuristettuna(pieni kurkku, epa...) Pihasuttailuun ja montuille mainiosti


PS. tästä eteenpäin kaikki opettelee kirjoittaan ison ossin oikein, joohan  :wink: : 28XZ  eikä 28ZX

http://www.osengines.com/engines/osmg2074.html
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa tepiii1@gmail.com

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #42 : 12.05.09 - klo: 22.05 »
Speedi kuljettaa sitä kutakuinkin samallalailla kuin V-Speccikin eli kovaa ja varmasti.

OS:n 28XZ:lla se "lentää"
Viime kesänä ajoin pari gallonaa isolla ossilla ST-RR:ssä.

Niinku täältä foorumilta lukiessa käykin selväksi - olen myös itse sitä mieltä (siitä huolimatta etten ole itse ikinä rataa nähnytkään) että se 28 ossi ei sovi rata ajoon mitenkään liian suuren tehonsa takia muuten kuin reilusti kuristettuna(pieni kurkku, epa...) Pihasuttailuun ja montuille mainiosti


PS. tästä eteenpäin kaikki opettelee kirjoittaan ison ossin oikein, joohan  :wink: : 28XZ  eikä 28ZX

http://www.osengines.com/engines/osmg2074.html

Mitä tuossa pääsin kuukausi sitten kokeilemaan radalla ST-RR:ää isolla ossilla ja 15 kytkin kellolla niin hyvin toimi ainoo että suorilla pikkusen hölläs ettei etu tassut nouse heti ilmaan!! :wink:
TLR

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #43 : 12.05.09 - klo: 22.14 »
Siinä se nähdään :grin:
Mulla ei ollu kuin 14T kytkinkello ja pihalle sekä hiekkamontulle oli silläki huippuja "liikaa".

Varmasti jaksais kulkea 16T kellollaki vielä jos kytkin vaan pitää, mutta kellään ei varmaan ole tarvetta päästä offroad vehkeellä niin kovaa :roll:

Offtopic viestittelyn jälkeen vaihteeksi itse aiheeseen:

Mitä tuossa pääsin kuukausi sitten kokeilemaan radalla ST-RR:ää isolla ossilla ja 15 kytkin kellolla niin hyvin toimi ainoo että suorilla pikkusen hölläs ettei etu tassut nouse heti ilmaan!! :wink:

Ootko laittanu jäykemmät öljyt keskidiffiin vai onko sielä vielä mun laittamat 10000-öljyt sisässä?
Ajattelin vaan kun meinaa keulaa nostaa...
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa tepiii1@gmail.com

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #44 : 12.05.09 - klo: 22.23 »
Jeps samat liemet on viel sisässä... joka kulmassa 50 iskari öljät ja siniset jouset... jos huamenna hierois muutenkin pikusen kohilleen kun ei o tullu koskettua hetkeen koko vermeeseen!!!  :roll: mutta jos työ kaveri saa ison ossin tuotua lauantaina mulle ni sen sit pulttaan kiinni hela torstain kisoihin...  :wink:
TLR

Poissa tepiii1@gmail.com

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #45 : 13.05.09 - klo: 16.44 »
Hianosti Ossin speed:i kyytii ST-RR:ää, ainoo et meni siipiteline poikki eli ny orotellaan sitä ens viiikolle!! :wink:
Muutenkin kaikin puolin toimi mainiosti!! :grin:
TLR

Poissa tepiii1@gmail.com

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #46 : 13.05.09 - klo: 20.55 »
Solis taas kuosissa Salon kisoi varten... :cool:
TLR

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #47 : 24.05.09 - klo: 21.30 »
Jaahas, se on meikäläiselläkin taas tukki, tosin ilman tuota toista R:ää.

Mutta kokeillaan tätäkin taas vähästä aikaa, sopii GT auton kanssa samaan syssyyn kun osat on pitkälle samoja (tämä ST-R nimittäin ST US pohjalta rakennettu tai ainakin kohta).
« Viimeksi muokattu: 24.05.09 - klo: 21.34 kirjoittanut Mika R »

Poissa _magu_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #48 : 24.05.09 - klo: 21.58 »
vai on mika hommannu truki :grin:

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #49 : 24.05.09 - klo: 22.11 »
Joo  :grin: tuttu kärry?  :cool:  :grin:
Ja pitihän se team orionille renkaat saada, juniorikin vei slässin.
« Viimeksi muokattu: 24.05.09 - klo: 22.29 kirjoittanut Mika R »

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #50 : 24.05.09 - klo: 23.55 »
Mainio yhdistelmä on juu trukki ja gt :grin:
Käsittämättömän vahva vehje on tää ST-R(R), kun kaksi kisaa menty ilman rikkoutuneita osia mun ajotavalla ja taidolla...
Liikaa Kyoshoja

Poissa tepiii1@gmail.com

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #51 : 25.05.09 - klo: 12.04 »
Hyvä valinta... :wink: itellä napsu salossa alatukivarsi edestä muuten kesti hianosti... :grin:
TLR

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #52 : 30.05.09 - klo: 23.28 »
Muuten mitens meni kisoissa tepi ??

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa tepiii1@gmail.com

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #53 : 31.05.09 - klo: 17.07 »
4. sija tuli...
TLR

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #54 : 02.06.09 - klo: 22.05 »
Veivasin tänään 3h tuntia tai jotain tuota R:ää, oli kyllä hauskaa sen jälkeen kun sai Orion .21 sellaisiin säätöihin että jaksoi liikuttaa trukkia GT auton jäljiltä ja sitten kyllä liikuttikin mukavasti iltaan asti, jopa pienimmällä kuristimella joten ajoaika oli varmaan vähintään 10min per tankki. Toinen kova sana oli AKA cityblockit, toimii eikä kulu. Olispa hauska joskus kokeilla myös autoa jossa on tuo toinen ärrä, omanihan on sellainen puoliverinen STUS - ST-R mutta sellaisenakin ihan hauska peli!

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #55 : 02.06.09 - klo: 22.34 »
Pistäs Mika kuvaa :wink:

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa tepiii1@gmail.com

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #56 : 03.06.09 - klo: 00.58 »
Veivasin tänään 3h tuntia tai jotain tuota R:ää, oli kyllä hauskaa sen jälkeen kun sai Orion .21 sellaisiin säätöihin että jaksoi liikuttaa trukkia GT auton jäljiltä ja sitten kyllä liikuttikin mukavasti iltaan asti, jopa pienimmällä kuristimella joten ajoaika oli varmaan vähintään 10min per tankki. Toinen kova sana oli AKA cityblockit, toimii eikä kulu. Olispa hauska joskus kokeilla myös autoa jossa on tuo toinen ärrä, omanihan on sellainen puoliverinen STUS - ST-R mutta sellaisenakin ihan hauska peli!


juuh mul oli Salossa kans alla nuo AKA:n cityblockit ja kesti koko päivän kisat ja vois melekeen vetää samoilla renkailla vielä toisetkin kapinat...  :grin:
TLR

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #57 : 03.06.09 - klo: 10.12 »
Et kuitenkaan sunnuntaina Vantaalla?

Poissa tepiii1@gmail.com

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #58 : 03.06.09 - klo: 13.10 »
Ei pääse millään ku työreissulla tääl länsi naapurin puolella... :undecided:
TLR

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« Vastaus #59 : 08.06.09 - klo: 22.27 »
Ei pääse millään ku työreissulla tääl länsi naapurin puolella... :undecided:

Harmi ettet päässyt mukaan, oli hyvät skabat. No Turun FO:ssa sitten vai mitä.
Hyvin toimi tuo lyhyempikin trukki, varsin helppo ajettava. Hyvin meni kisat yhden treenin pohjalta, AKA renkaat oli se mikä teki paljon. Olis tietty kiva verrata tohon pidempään RR:ään, luulen että se olis vielä parempi, kuten tuo pidempi GT autokin on. Mulla oli .21 moottori eikä ollu tehosta kiinni missä vaiheessa. En tiedä oliko kenelläkään muulla, taisi olla .28 melkein kaikki muut. Kytkimen olisin vaihtanut finaaliin, mutta ei ollu osia pakissa ja sehän sitten leipo kiinni, heh.. ens kerralla viisaampia taas.