No niin.. Nyt on blitzardilla hurutettu 6 tankkia. Annoin käydä tyhjäkäynnillä 3,5tankkia ja loput ajelin rauhallisesti,sain lämmöt ylös,kun kietaisin foliota kanteen ja otin sen "puhaltimen" pois käytöstä. Tietenkin lämmitin ensin kuumailmapuhaltimella. Vaikuttaa oikein kiwalta laitteelta. :) Sain sen telan asettumaan,kun viimeisessä telassa on ns. Säätö,jolla telaa saa joko ylös tai alas. Kaasuttimeen piti tehdä palautin (mustekynän jousi kaasuvipuun ja rungon väliin) koska ilman koria ajellessa se kaasun vipusysteemi tuppasi jäätymään.. Pitänee heittää jotkut rasvat sinne jos saisi sen toimimaan. Tamppari myös kulkee hieman vinoon. Asian saa korjattua trimmaamalla,mutta ei taida olla parhain ratkaisu,koska sitten jarrupinnoitteet kuluu nopeasti.. Tutkimaan siis. :P Myös QRC:tä pitää tutkiskella enemmän.. Ei oikein vakuuta,melkein olisi parempi ottaa pakki pois kokonaan ja tehdä siitä "1-vaihteinen.." Pitää kokeilla jotenkin värkätä jos sen saisi toimimaan paremmin.. Vastarille pitää myös tehdä jokin suoja,ettei se kastu. Ei taida olla kyöstin pojat oikein ajatellu loppuun,kun takalevyyn on tehty aukot mistä pöllyäwä lumi pääsee suorastaan TULWIMAAN sisään. ---> Sekin tukkoon! :) Sain wiime yönä korin maalattua ja tänään lätkin tarrat siihen. Eka testejä ajeltuani piti tietenkin kolata kauhea jyrkänne ja sehän nousi! Loisto vehje,suosittelen. 8)