Jees,nyt lähti blitzardi telakalle. Edessä täydellinen laakerointi ja moottorinkorjausta/päivitystä. 1suunta laakeri sanoi sopimuksen irti ja on todella vaikea saada käyntiin,kun se nykii ns.tyhjää. Myös valot olisivat tulossa,eteen 5kirkasta ja taakse 4punaista. Lumiaura projektikin etenee,pitää vielä keksiä järkevät kiinnitykset servoille. Ainakaan polttismallissa tilaa on aika niukasti edessä. Jos tekisi 1mm alumiinista telojen päälle senlaiset suojalevyt ja kiinnittäisi niihin servot. Tiedä sitten miten ulkonäkö kärsii. Painoa pitää myös lisätä taakse varsinkin,kun lumiaura tuo keulaan vielä lisäpainoa. Heh,joku 500g lyijyakku taakse! :lol: Myös QRC pitää shimmata ja laakeroida. Muutenhan tuo on sitten soiva kampe. Onko kellään tietoa mikä moottori vastaisi kyoshon gx11r mottia? Taitaa tuohonkin mennä kampuran lakrut uusiksi. Ihme kyllä,kytkin on kuin uusi vaikka takana on jo melkeen 9litraa löböa.. Niin ja jos joku tietää telastojen laagereitten koon,niin saapi vinkata. Tällaista tällä kertaa.