Kirjoittaja Aihe: Kyosho snake bite  (Luettu 1935 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa devil

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho snake bite
« : 24.06.03 - klo: 12.34 »
Minkälainen polttis on tuo kyoshon snake bite?

Paljonko jostain 2001 mallista kannattaa maksaa?

Mistä löytyisi parhaiten käytetty polttis monsteri?

       :roll:
Kalamiehet on erikseen...

Poissa Tatti

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho snake bite
« Vastaus #1 : 24.06.03 - klo: 12.41 »
Käytettyjä autoja löyää:
-Keltaisesta pörssissä(lehdestä tai netistä)
-Huuto netistä www.huuto.net
-Rc-netin myynti palstalta
- tai jätä osto ilmoitus rc-nettiin tai keltaiseen pörssiin!

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho snake bite
« Vastaus #2 : 24.06.03 - klo: 12.52 »
Hyvä devil!

Itse omistan samanlaisen auton, mutta se on 2000 malli, eli ei mitään elektroonisia kilkkeitä. Se on tehokas, GS15R tuntuu olevan turhankin tehokas kaverilla. GS-11R:llä pärjää jo ihan hyvin, jos on aloittelija. Ja halvempihan se on ilman sähkökilkkeitä moottorissa.

Siis käytettynä? Oletamme näin. Jos auto uutena maksaa 450 euroa niin höylätään siitä 150 euroa pois. Siitä tulisi 300 euroa. Olenko vielä tähän mennessä oikeassa? Riippuen tietenkin varustelutasosta ja osien kuluneisuudesta. Jos on oikein likainen ja huonon näköinen niin enempää kuin 200 euroa. Yritä aina saada koeajo järjestetyksi, sillä siinä pääset testaamaan auton tehot ja kuluneisuuden.

Onnea ostolle!
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho snake bite
« Vastaus #3 : 24.06.03 - klo: 22.21 »
mulla on sellanen auto myytävänä, sehän on sama kuin baja beetlet ym. muut. lue mun myynti ilmotus myydään-osasta. nimellä KYOSHO BAJA BEETLE. nyt siinä ei oo koria, mutta huomenna tilaan.
Taas kehissä.. ;)

Poissa devil

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho snake bite
« Vastaus #4 : 24.06.03 - klo: 22.35 »
Hmm, miten se sitten eroaa muuten esim. snake bitestä kuin vaan koriltaan? Minkälaisia koreja siihen saa? Itselleni ei oikein passaa silmään tuo beetle kori  :shock:

Kuinka tehokas auto se loppujenlopuksi on? Voiko verrata esim. traxxasin stampedeen?
Kalamiehet on erikseen...

Poissa devil

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho snake bite
« Vastaus #5 : 24.06.03 - klo: 22.44 »
Ainiin ja minkälainen ohjain siinä on?
Kalamiehet on erikseen...

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho snake bite
« Vastaus #6 : 24.06.03 - klo: 22.48 »
Lainaus käyttäjältä: "devil"
Hmm, miten se sitten eroaa muuten esim. snake bitestä kuin vaan koriltaan? Minkälaisia koreja siihen saa? Itselleni ei oikein passaa silmään tuo beetle kori  :shock:

Kuinka tehokas auto se loppujenlopuksi on? Voiko verrata esim. traxxasin stampedeen?


Ei oo mitään muuta eroa. tuo mun kaara on 2kk vanha. sitä voi verrata tolla 2-automaatilla esim. T-maxiin. kaveril on se, ja mulla kiihtyy kovempaam mut huipuissa vähän jää, mut ei paljoo. siihen saa snakebiten, dodge ramin ja kuplan koreja. jos ostasit tuon, ni voit valita ite korin siihen, ku sitä mulla ei oo...
Taas kehissä.. ;)

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho snake bite
« Vastaus #7 : 24.06.03 - klo: 22.49 »
ainiin, ohjainta ei tuu mukaan, mut annan sen mukaan 70€ lisähintaan. se on futaba attac 2d. yhtä uusi kuin autokin.
Taas kehissä.. ;)

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho snake bite
« Vastaus #8 : 25.06.03 - klo: 07.10 »
2-tomaattivaihteistolla se kulkee kuin pieni eläin, varsinkin jos on varustettu GS-15R koneella... Sitäkin on testattu jokseenkin huonoin kokemuksin. Se hajosi. Kyoshon autot tuntuu olevan turhankin heppoisia verrattuna joihinkin muihin maailmanmerkkeihin.
fiesta: Onko sulla voimaservo ohjauksessa? Vakioservo on liian onneton siihen puuhaan. Siitäkin on kokemusta, on vähän kaikesta kokemusta...  :lol:
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho snake bite
« Vastaus #9 : 25.06.03 - klo: 08.36 »
Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
2-tomaattivaihteistolla se kulkee kuin pieni eläin, varsinkin jos on varustettu GS-15R koneella... Sitäkin on testattu jokseenkin huonoin kokemuksin. Se hajosi. Kyoshon autot tuntuu olevan turhankin heppoisia verrattuna joihinkin muihin maailmanmerkkeihin.
fiesta: Onko sulla voimaservo ohjauksessa? Vakioservo on liian onneton siihen puuhaan. Siitäkin on kokemusta, on vähän kaikesta kokemusta...  :lol:


On vakioservo, kyllä se ainakin mulla kääntyy hyvin. muistaa vaa aina rasvata niitä niveliä, ku tuppaa vähän olemaan tiukkoja.
Mulla hajos alussa diffin planeettaratas, ku ei ollu shimmilevyjä välis :) ja ajoin takavedolla. nyt on uudet tilalla... muuten on toiminut tosi hyvin...
Taas kehissä.. ;)