Päävalikko

KILPAILUKUTSU 1/5 & 1/6 Bensacrossiautoille

Aloittaja jaan, 13.03.09 - klo: 00.54

jaan

Raision Urheiluautoilijat ry

Järjestävät leikkimielisen kilpailun bensacrossiautoille.

Biltema parking challenge Sunnuntaina 22.3.2009 klo:12.00

Paikkana Raision Bilteman paikoitusalue.
Osoite: Itäniityntie 13 21280 Raisio. www.biltema.fi /myymälät
Auto: 1:5 tai 1:6 kokoluokasta, merkki vapaa.
Vetotapa: taka- tai neliveto.
Moottori: 2-tahti bensa, tilavuus vapaa, taikka liitettynä ilokaasu järjestelmä.
Renkaat: Vapaa luokitus, ei kuitenkaan pultti tai ruuvi nastoitettuja renkaita.
Katsastus: katselmus korin sisälle. (Renkaita potkitaan ja tullaan juttelemaan mukavia. :laugh:)

Paikoitusalueelle rajataan rata autonrenkain ja keltaisella nauhalla.
Ohjaaminen tapahtuu korkeammalta kuin keittiöntuoli. Tukeva ja riittävän korkea ;)

Takavetoiset ja nelivetoiset ajavat omissa lähdöissä kilpailun, jos ilmoittautumisia tulee kannattava määrä. Muussa tapauksessa samoilla lähdöillä.

Pieniä palkintoja luvassa ainakin luokkien voittajille.

Kierroslaskenta tapahtuu manuaalisesti.
Ajotapa muodostuu ilmoittautujien määrästä riippuen.
Pyritään siihen että ajoa on paljon ja tietenkin hauskaa.

Jokainen ilmoittautunut huolehtii roskansa pois paikalta.
Autoja ei käynnistetä ennen klo:12.00.
Varikko/kuljettajien pysäköintialueella rc autojen ajaminen ehdottomasti kielletty! Auton voi ajaa saattamalla rata-alueelle, mutta kaikenlainen muu "säätäminen/lämmittely" kielletty.

Ajetun erän jälkeen, kuljettaja on velvollinen auttamaan seuraavassa erässä nostajana, taikka kierroslaskijana.

Osallistumismaksu kilpailuun 10€
Maksu tilille. Raision Urheiluautoilijat ry, Osuuspankki 571052-21886
Viestiksi, 22.3 pienoisautoilu.
Jos maksat eri pankkiryhmästä Keskiviikon jälkeen, käytä laskunmaksuautomaattia ja esitä kuitti paikanpäällä.
Emme ota käteistä rahaa vastaan.

Alueella buffet, jossa ainakin kahvia ja grillimakkaraa myynnissä.

Ilmoita kiteesi (jos on) merkki, malli ja taka- tai neliveto.

Ilmoittautumiset/tiedustelut: jan.sandberg@wippies.com 




jaan

#1
Tässä ilmoittautuneita. Tilanne 21.3.



Jan S. MCD evo2/FG off road beetle 4wd/2wd
Oskari R.   FG Marder   2wd
Kale M. MCD evo3   4wd
Toni E. MCD evo3 4wd
Esa M. MCD evo3 4wd
Jan F. MCD evo2  4wd
Mikko  MCD evo3  4wd
Esa M. MCD evo3  4wd
Janne A. MCD evo3 4wd
Antti M. FG baja 4wd
Timo H MCD evo3 4wd
Juhani V. FG Off road beetle 2wd

jaan

Tuloksia.

2WD

Aika-ajot.

Kolmen kierroksen keskiarvo

1. Niko A. 13.4s
2. Juhani V. 15.3s
3. Jan S. Keskeytys


Loppujärjestys

1. Niko A. HPI
2. Juhani V. FG
3. Jan S. FG



4WD

Aika-ajot

1.Kale M. MCD evo3 11.4s
  Janne A. MCD evo3 (Sama aika)
3.Jan S. MCD evo2 12.1s
4.Esa M. MCD evo3 12.2s
5.Mikko P. MCD evo3 12.6s
6.Toni E. MCD evo3  12.8s
7.Antti M. FG baja 13.3s
8.Jan F. MCD evo2  18.5s


Lopputulokset

1.Jan S. MCD evo2
2.Esa M. MCD evo3
3.Antti M. FG baja
4.Janne A. MCD evo3
5.Toni E. MCD evo3
6.Mikko P. MCD evo3
7.Kale M. MCD evo3
8.Jan F. MCD evo2


4wd:n varsinainen pääpalkinto arvottiin toivomuksestani, 4wd kuljettajien kesken ja onnetar suosi Mikkoa.
Onneksi olkoon voittajille. Kiitokset osallistumisesta.

Meinasin jättää ajamisen kokonaan väliin, mutta onneksi joukkoomme ilmestyi apulaisia.
Erityiset kiitokset Antin "mekaanikolle", UA toverilleni Raunolle ja Elfing Racing Tonille.

Jos sitten seuraavaksi oikealle radalle ajamaan kilpaa. :D






jerzirccar1

Ihmetyttää että missä on hpi baja 5 autot :huh: Onhan tämä sentään vapaa luokka.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Niko

Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 22.03.09 - klo: 22.09
Ihmetyttää että missä on hpi baja 5 autot :huh: Onhan tämä sentään vapaa luokka.
Jerzi

Oli 2wd ja 4wd luokat erikseen. Olin ainoa HPI Bajailija.

Kiitos kisajärjestäjille! Kivaa oli  :smiley:
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND