Kirjoittaja Aihe: Asia, joka on toivottavasti loppuunkäsitelty.  (Luettu 7906 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jep
« Vastaus #30 : 27.06.03 - klo: 11.07 »
Aamun tokkurassa jatkeaan kirjoittelua..

_SPLITTASIN_ tosiaan aiheen näin, ehkä on reilumpaa tuota myynti-ilmoitusta kohtaan. Tästä näyttäisi aukeavan varsin mielenkiintoinen keskustelu, mutta se, että tässä on viestejä tuosta varsinaisesta myynti-ilmoituksesta, ei välttämättä ole kovin mielekästä tuota ilmoitusta ajatellen.

Tuon ensimmäisen kirjoittamani viestin olisin kyllä voinut muotoilla hieman erilailla. Mutta jos kritiikkiin oli syynä se, että kirjoitan moderaattorin statuksen alta niin... Tuossa oli puhetta, että hoitaisin vaan hommani moderaattorina jne.. En tiedä mikä käsitys tästä moderoinnista sitten vallitsee. Mutta jos moderaattorin status estää normaalin keskustelun (?), en todellakaan halua enää kantaa tätä "taakkaa harteillani". Siinä vaiheessa tietysti, kun tästä aletaan maksaa palkkaa, muuttuu tilanne täysin.

Omien sotkujen siivoamiseen tuo viestien poiston mahdollisuus ei kuitenkaan ole tarkoitettu, enkä sitä näin ole käyttänytkään. Roskaviestien päivystäminen foorumilta, sekä sopivan toleranssin ylläpitäminen on varsin turhauttavaa puuhaa toisinaan.

*** Edit: Korostettu sanaa splittasin (jakaa topic kahteen osaan), kun ei tunnu kaikille menevän jakeluun.
Lahti Rock City

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Asia, joka on toivottavasti loppuunkäsitelty.
« Vastaus #31 : 27.06.03 - klo: 11.11 »
jospa moderaattorit nyt poistaisivat tämän ja myyjä tekisi uuden ilmoituksen!!
olisin sitä mieltä... :|

***********

Hellgrenin OT kommentti ja niin edelleen..:
Waltt tuntuu nyt olevan kärryillä, eli lueppa hieman tarkemmin missä aihe nykyään menee.. Ja löytyykö vaikka sitä alkup. myynti-ilmoitusta..
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Vihrea

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rcee.has.it
Asia, joka on toivottavasti loppuunkäsitelty.
« Vastaus #32 : 27.06.03 - klo: 11.34 »
Lainaus
Hintojen kommentoimista taas itse toivoisin lisääkin. Perusteluita tälle en viitsi toistaa kun ne ovat edellä jo hienosti esitetty. Itse kuitenkin pitäisin ihan lajinkin kannalta mielekkäämpänä, että uudet harrastajat eivät heti alkuunsa tuntisi itseään kusetetuiksi.


Tuota minäkin tarkoitan, ettei vasta-alkajat luule heti että heitä on kusetettu ja siihen sitten loppuu monen rc "ura".

En kommentoi pidempään.
Galant VR-4

Poissa Sludge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/sludge
Asia, joka on toivottavasti loppuunkäsitelty.
« Vastaus #33 : 27.06.03 - klo: 11.37 »
Kylläpä onnistuitte pikkujutusta ison sotkun aikaan saamaan. :|  :(
Nikko on kirosana!

Mika R

  • Vieras
Asia, joka on toivottavasti loppuunkäsitelty.
« Vastaus #34 : 27.06.03 - klo: 12.08 »
joo, siksi mä tutkin aikani alan lehtiä ekaks ja ostin sitten kunnon auton, johon en oo joutunut pettymään mutta olihan se hiton kallis ja hop-up:it päälle.. miksi myyjä muuten myi ihan uutta autopakettia? no sehän ei kuulu meille. silti jos myydään jotain ihan uutta ilman selkeetä hyvää syytä, niin aina kannattaa miettiä miksi - eli onko hommassa jotain sellasta jota myyjä ei aiokaan kertoa ja toivoo että joku noviisi ostaa tuntematta asiaa. en väitä että tässä asiassa olisi näin, mutta yleensä.
mun mielestä hyvä syy myydä uutta on esim myydä uus stock motti, jos on hommannut itselleen paremman. silloin voi tietenkin pyytää around uuden stock motin verran, mutta tietty mielummin vähän halvemmalla koska kyseessä on kuitenkin ns second hand kauppa ja sitä takuuta ei esim ole välttämättä

Poissa esa67

  • Jäsen
    • Profiili
Asia, joka on toivottavasti loppuunkäsitelty.
« Vastaus #35 : 27.06.03 - klo: 15.17 »
No niin täytyy kai minunkin nyt sitten vielä kommentoida tätä asiaa.
Tämä Stampede piti tulla ystävälleni lähinnä hänen pojalleen
mutta hän joutui vaihtamaan paikkakuntaa syystä jota nyt en tässä
rupea ruotimaan.Euroopan unionin alueella on varmasti muutama
sata muuta myyjää jolla on korkeampi hinta kuin tuo 257€ mikä oli
Hobby peoplessa ilman postikuluja.Kaverini ei sitä pystynyt lunastamaan joten oliko se kuolemansynti tuoda kaupan tähän
foorumiin ja olisiko minun pitänyt pyytää moderaattorilta anteeksi
että en onnistunut sitä itse saamaan sillä 257€ vaan maksoin
siitä tietämättäni enemmän ja jos närkästykseni hellgreenin kommenteista oli yli ampuvaa niin pyydän kovasti anteeksi.Täällä
näkee paljon ilmoituksia kun tehdaskuskit vaihtaa esim tiimiä tai
muuten myy ajamatonta kalustoa olinko minä nyt sitten niin mystinen myyjä monsteria myymässä
kaikille hyvää kesää toivottaa 36vuotias 4lapsen isä

Mika R

  • Vieras
Asia, joka on toivottavasti loppuunkäsitelty.
« Vastaus #36 : 27.06.03 - klo: 17.32 »
hyvä että yritit (ja toivottavasti yrität edellenkin) myydä tuota auto, no hätä. hintakin oli minusta ihan ok, koska ihan uusihan se auto oli. ehkä siinä keskustelussa mentiin vähän "yli" puolin ja toisin muiden sopivasti säestämällä. kaikki varmasti olivat reilulla pohjalla ja tarkoittivat vain hyvää. nyt kun hinta on parikymppiä alle, niin varmaan ole kellään valittamista että olis kallis. teet vain uuden ilmoituksen ja vanha otetaan pois keikkumasta.

otetaan tästä oppia kaikki

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jep
« Vastaus #37 : 27.06.03 - klo: 18.21 »
Siis tarkennetaanpa vielä. Alkup ilmoitus on siis myyntiosiossa edelleen. Korostin mielestäni jo asiaa. Eli uutta ei tarvitse tehdä, vanhaa voi muokkailla tarpeen mukaan. Ja minulle ainakin ensimmäisenä tuli setin hinnasta mieleen, että ei ole välttämättä sama kuin mikä hobbypeoplella, eli vaikka jotain ekstraa olisi mukana. Se tulee ilmi ekasta viestistänikin. Mutta asia on siis toivottavasti loppuunkäsitelty.... :wink:
Lahti Rock City

Poissa Gonzo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Asia, joka on toivottavasti loppuunkäsitelty.
« Vastaus #38 : 30.06.03 - klo: 09.33 »
Summa summarum?

eli pitääkö/saako jatkossa OT:na kertoa, että samaa tuotetta saa alennusmyynistä halvemmalla?
Timppa

Mika R

  • Vieras
Asia, joka on toivottavasti loppuunkäsitelty.
« Vastaus #39 : 30.06.03 - klo: 10.34 »
myyjä päättäköön kukin itse

myymisessä pitää varautua tietenkin myös moitteisiin jos hinta ei ole "kohdallaan". tämä jääköön lukijoiden arvioitavaksi

en kuitenkaan rohkaise ylenpalttisesti moittimaan hintapyyntöjä, siinä voi äkkiä kolahtaa omaan nilkkaan

jos ollaan rehdillä pohjalla kaikki - myyjät ja ostajat, niin en usko että ongelmia tulee kuten ei tähänkään asti, täähän oli poikkeus case (vaikka tässäkin oltiin täysin rehdillä pohjalla)

riittävän taustatiedon takaaminen lienee paras tapa ennaltaehkäistä turhaa kohinaa