Kirjoittaja Aihe: Pitääkö sitä käynnistys juttua, ladata muka 10h? Nopeesti!!!  (Luettu 1991 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa una

  • Jäsen
    • Profiili
Niin siis, pitääkö sitä ladata 10 h vai 50 min,, en oikein tajua tota ohjetta??

Poissa ieatdirt

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.monkeyminds.se8.org
Mitä ohjetta? Mitä siinä lukee?
be smart. don't be a retard

Poissa una

  • Jäsen
    • Profiili
siinä on vain kuvia.. se on tollanen missä on konkka tossa päässä..
ja laturi tuli mukana..
mutta kun en tiedä oikein tosta ohjeesta.. voiko olla mahdollista että pitäis ladata sitä konkkaa 10h? vai onko se vain 50min...
ku tossa on kuva missä on on viisareita (kellotaulu) ja ne kulkee tosssa 50 min matkan,, tai 10h??

Poissa mastermind

  • Jäsen
    • Profiili
Hehkua? Mun hehkun laturissa ainakin on valo, joka sammuu akun ollessa täynnä. Ja kyllä, tuon latausaika on aika pitkä, tosin ei vissiin ihan noin pitkä (ehkä 5h tms). Ensimmäinen lataus on yleensä kaikissa akkukäyttöisissä laitteissa pisin.
Jos haluaa ostaa hyvää ja halpaa, on ostettava molemmat.

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Mun hehkussa lukee, että lataa 8-10 tuntia 150 mA:n virralla, joten saattaapi se latausaika hyvinkin olla niin pitkä sun hehkussa.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa una

  • Jäsen
    • Profiili
noh, ei sitten muuta kuin että ****** :twisted:

sain tuliterän auton ostettua viimeinkin, ja nyt pitää sit viel odottaa et se lataa.. no huoh..

meen pelaa natural selectionii nettiin...

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kuinka monta ampperia se laturi antaa virtaa???
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa jokke69

  • Jäsen
    • Profiili
no katoppa siitä laturista paljonko tulee virtaa ulos. sitten kerrot akun kapasiteetin 1,4 ja jaat sen sillä latausvirralla. ja hups, sulla on karkee arvio kuinka kauan akkua pitäis ladata.

Poissa jokke69

  • Jäsen
    • Profiili
paitsi että noi hehkujen mukana tulevat laturit on sellasta halpis kamaa että niiden latausvirrat ei kyllä ole mitään vakioita. kyllä sellanen 10-16h on ihan ok lataus aika. omassani oli vaan joku etu vastus ja sillä selvä. tein kyllä itse huomattavasti paremman joka lataa akun n. 2h.