Kirjoittaja Aihe: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne  (Luettu 3474 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kira

  • Tulokas
    • Profiili
jos olisi joku hyvä polttis 400€ ja varaosia saisi suomesta yms. ja että kulkisi ainakin 50km/h. ehdotuksia?


Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #2 : 19.04.09 - klo: 08.37 »
tai hyper 7 alle 300 lontoosta kotiovelle
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Poissa masazi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #3 : 19.04.09 - klo: 09.53 »
Voin itsekkin suositella hyper 7, Itellä mennyt semmoset kärrynpyörät pitkin puita ja ei mitään rikki.
VXL Stampede+slash

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #4 : 19.04.09 - klo: 11.03 »
ja tohon hobao hyper st: hen saa osia samasta paikasta

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #5 : 19.04.09 - klo: 12.48 »
Missähän kysyjä meinasi autolla ajella???
Pitäiskö olla krossari, trukki vai rata-auto???

Poissa SuomiKP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #6 : 19.04.09 - klo: 14.24 »
mulla olis oikeestaan kättämätön hyper 7 black edition myynnis (autoa käytetty paikoillaan n.4 tankillista)
schumacher Shotgun,  Traxxas Stampede vxl myynnissä 250e!!!

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #7 : 19.04.09 - klo: 22.28 »
jos olisi joku hyvä polttis 400€ ja varaosia saisi suomesta yms. ja että kulkisi ainakin 50km/h. ehdotuksia?

Mitkä ovat sinun kokemukset rc-autoilusta  :huh:
Jerzi

PS Älä vastaa että on ollut noita nikkoja  :evil:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Revenge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #8 : 21.04.09 - klo: 15.55 »
Muista sitten Kira etta hintaa tulee lisaa kun joutuu hankkimaan yleensa startti boksin ja muuta roinaa ellei ole jo valmiina.
REVO 3.3 | Kyosho TR15

Mika R

  • Vieras
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #9 : 21.04.09 - klo: 16.01 »
Kyosho Ferrari GT 1:8 400€ Pro Shopissa, Suomessa

Poissa kynamies

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #10 : 21.04.09 - klo: 16.11 »
Ihme piruilua kaikilta guruilta. Toki näitäkin aiheita löytyy, mutta miksi ei vain ystävällisesti ohjata sinne, tai vaikka anneta oikeassa topikissa hyviä neuvoja?! Ensimmäinen vastaus on aina tyyliin: 'Kipitäs ny tonne etusivulle ja käytä sitä h*lvetin haku-toimintoa. Äsken näytti olevan tuore topikki vuodelta 2004, jossa budjetti oli 700€, jatka siellä.''
En puhu nyt ainoastaan tästä topikista, vaan yleisesti melkeimpä kaikista.

Asiaan: miten ois Hyper Mini ST? Sais varmasti alle 400€ kaikkine romppeineen ja pihärälläyksessä olisi varmasti hyvä auto.
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/POLTTOMOOTTORI-AUTOT-Hobao/HoBao-Hyper-Mini-ST-RTR-103475

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #11 : 21.04.09 - klo: 18.00 »
Minun mielestäni kyllä varsin asiallisia kysymyksiä esittivät Jerzit, Hoket ynnä muut tässä topikissa. Pitää sitä nyt vähän tietää mihin autoa käytettäisiin että osaa oikeanlaista autoa suositella...
Niinkuin juuri että missä autoa käytettäisiin: Pihalla ja parkkiksella (sora/nurmi/asfaltti) vai Radalla (Onroad/offroad) vai montuilla ja maastossa?

Huono sitä mennä 1/8 truggyä suosittelemaan kun kysyjä haluaakin ajella esim Tattarisuolla turistilla tai toisinpäin.

Eli tietoja tarvittaisiin:

 - Ajopaikka
 - Kokoluokka
 - Budjetti
 - Kokemus

Toki muissa topikeissa aletaan valitettavan usein vaan trollaamaan... Voisi aloittaa sticyksi uuden topicin otsikolla "Mikä ensimmäiseksi autoksi" sekä polttis- että sähköauto puolelle. :police:
Sinne vaikka ensimmäiseen viestiin ohjeet mitä pitäisi kertoa (ks. ylempää) että osaavat kokeneemmat ohjata uuden auton ostoon.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa kynamies

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #12 : 21.04.09 - klo: 19.32 »
Tarkoitin lähinnä näitä ''Kyosho Ferrari GT 1:8 400€ Pro Shopissa, Suomessa'' ja muita, kun oletettavasti kysessä on aloittelija joka ei tajunnut mainita että kaikki ajamiseen tarvittava täytyy löytyä tuosta 400€:sta. Muuten kyllä asiallista, vähän eri meininki täällä kuitenkin kuin esim RC-Harrastuksessa  :roll:

Mika R

  • Vieras
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #13 : 21.04.09 - klo: 20.03 »
Täh? Tohon 400€ sisältyy kaikki ajamiseen tarvittava (paitsi polttoaine). Se on readySet. Että sillä lailla, en mä muuten olis ehdottanutkaan tuota. Ei todellakaan mitään piruilua.



Kiitos että sain kunnian olla ainoa epäasiallinen mielestäsi  :kiss:

e: Kääk, huomasin että sä olet vasta 13 :embarrassed:
« Viimeksi muokattu: 21.04.09 - klo: 20.09 kirjoittanut Mika R »

Poissa kynamies

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #14 : 21.04.09 - klo: 20.25 »
Ohho, olen pahoillani kun en ole kösseihin tarkemmin tutustunut (enkä tutustu :laugh:) Myönnän virheeni. Olen pahoillani. Ja se, että olen 13 ei tarkoita sitä ettenkö mistään mitään tietäisi tai mitään muutakaan. Tätä lajia olen harrastanut 4 vuotta ja vuosien varrella on kokemustakin jonkin verran kertynyt.

Poissa fg

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #15 : 21.04.09 - klo: 20.35 »
Jos haluat kunnon auton niin osta sitte tuo: http://www.nettimarkkina.com/viewItem.php?id_item=631425&PN[0]=simp_search&PL[0]=listSearchItem.php?q=service_s:NF@wc=NF@fws=NF@facetHome=Y@show_search=1@id_item_type=25

Eikä tarvi tuskailla moottorin kanssa kun käy bensalla.

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #16 : 21.04.09 - klo: 20.43 »
Jees, bensakone on huoleton ja varma valinta, eikä talvi rajoita harrastamista  :p

Mika R

  • Vieras
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #17 : 21.04.09 - klo: 21.17 »
Ohho, olen pahoillani kun en ole kösseihin tarkemmin tutustunut (enkä tutustu :laugh:) Myönnän virheeni. Olen pahoillani. Ja se, että olen 13 ei tarkoita sitä ettenkö mistään mitään tietäisi tai mitään muutakaan. Tätä lajia olen harrastanut 4 vuotta ja vuosien varrella on kokemustakin jonkin verran kertynyt.

No hätä. Joo no en tarkoittanut ikääsi viittaamalla sitä ette osaisi, koska itse aivan samanikäisenä harrastin myös eli 1983 R/C autoja (Tamiya). Mutta muuten kandee ottaa kommenteissa vähän iisimmin  :wink:
« Viimeksi muokattu: 21.04.09 - klo: 21.20 kirjoittanut Mika R »

Poissa kynamies

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #18 : 21.04.09 - klo: 21.26 »
No jos muita topikkeja kattelet nii huomaat että puhun asiaa  :police:. Tuohon bensakoneasiaan, koskaan ennen en ole edes nitrokonetta nähnyt, saati kuullut tai käyttänyt. Sisäänajossakin sen kuitenkin sai helposti käyntiin ja säätämisen vaikeus on liioiteltua. Ehkä jotkut moottorit ovatkin hankalia säädöiltään, mutta ainakin HPI:n K4.6 tai F3.5 ovat todella iisejä säädöiltään.
Ei nitrokoneita kannata pelätä  :wink:

Poissa Vesa-Ratti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #19 : 21.04.09 - klo: 23.56 »
Se on vähän mihin kasvaa, itellä ensimmäinen auto nitro turisti ja sittemmin miltei KAIKKEA kokeillu, ja nyt IGT (Mikan ehdotus). Kannattaiskohan lukea jo olamassaolevia kirjotuksia ettei tulis turhaa vääntöö.
Ei tuu mittään, vaikka polovillaan kirroilis.

Poissa TfeK

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #20 : 23.04.09 - klo: 13.57 »
Suosittelen myös IGT:tä, halutessaan sen pystyy muokkaamaan muutaman osan vaihtamalla buggyksi tai vaikkapa truggyksi. Eikä ne osatkaan ole mitään ylitsepääsemättömän kalliita vaikka moni niin antaa ymmärtää.

Ja jos atala on lähellä niin sieltä hakemalla säästää huimat 1€  :shocked:
Kyosho InfernoGT_LRP ZX.30X | Kyosho tf-5_Nosram brushless 4200kv | Xray T2'008_Team losi xcelorin 7500kv | FG CompetitionMonsterTruck_Formulaoffroad | Traxxas Slash_Flux 5700kv

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: polttista ostamassa, budjetti 400€. ehdotuksia tänne
« Vastaus #21 : 23.04.09 - klo: 15.05 »
Taitaa olla turha spekuloida pitemmälle, kun kysymyksen esittäjä ei ole palannut vastaamaan täällä esitettyihin asiallisiin tarkentaviin kysymyksiin.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi