Kirjoittaja Aihe: siku control 32 rc traktorit ja rekat  (Luettu 7668 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa saabisti73

  • Tulokas
    • Profiili
siku control 32 rc traktorit ja rekat
« : 13.05.09 - klo: 18.48 »
moro

mulla on kolme sikun traktoria ja nyt kenties hankkimassa uutta sikun rc ohjattavaa scaniaa 1:32 jossa perävaunu "hiekan" ajoon. kyselisin että onko mahdollista ja kuinka vaikeaa "virittää" näitä sikun vehkeitä. ainakin traktoreihin toivoisin lisää poweria, koska jos kärryyn laittaa vähän painavemman kuorman niin meinaa hyytyä.Scaniasta ei ole vielä kokemusta kuinka tehokas on, selvää on että nämä kuitenkin leluja ovat eivätkä vedä vertoja kalliimmille rc työkoneille, mutta jos kuitenkin näihin saisi lisää puhtia.olen näihin sikun malleihin tykästynyt, koska ovat metallia, niissä on riittästi yksityiskohtia, eivät liian isoja(ei vie tilaa,sillä keräilen tätä control sarjaa ja toivon että tähän sarjaan tulee joka vuosi lisää koneita), hinta ei päätä huimaa ja laatukin on kohdallaan. tämä rc harrastukseni on vielä lapsen kengissä, olen kyllä kuolannut kunnon rc työkoneiden perään mutta maksavat liikaa. kiitokset etukäteen   

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: siku control 32 rc traktorit ja rekat
« Vastaus #1 : 13.05.09 - klo: 21.09 »
Lukase aluksi toi linkin topic niin saat kuvaa rakentelusta ja modaamisesta.

http://rc10.fi/index.php?topic=24127.0

Siinä aika paljon työkone ja rekka juttua, kertovat sanoin ja kuvin.

Makke

Poissa Jolpo

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: siku control 32 rc traktorit ja rekat
« Vastaus #2 : 09.07.09 - klo: 22.59 »
Moro

Olen myös aloittelemassa RC.tä, itselläni on todella iso kokoelma Sisun traktoreita jne.. -80 luvulta lähtien. Jostain syystä harrastus on jäänyt ;) Nyt löysin kuitenkin kummipoikani avustuksella Sisu Controllin. Katselin hintoja ympäri Eurooppaa ja täältä näyttää löytyvän halvimmat http://www.t-toys.eu, sekä ebay.de:stä (www.ebay.de) löytää myös joitan hyviä.

Nyt rakentamaan maailmaa autotalliin.

Kesää

Poissa RAULI

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: siku control 32 rc traktorit ja rekat
« Vastaus #3 : 10.07.09 - klo: 19.37 »
moro

mulla on kolme sikun traktoria ja nyt kenties hankkimassa uutta sikun rc ohjattavaa scaniaa 1:32 jossa perävaunu "hiekan" ajoon. kyselisin että onko mahdollista ja kuinka vaikeaa "virittää" näitä sikun vehkeitä. ainakin traktoreihin toivoisin lisää poweria, koska jos kärryyn laittaa vähän painavemman kuorman niin meinaa hyytyä.Scaniasta ei ole vielä kokemusta kuinka tehokas on, selvää on että nämä kuitenkin leluja ovat eivätkä vedä vertoja kalliimmille rc työkoneille, mutta jos kuitenkin näihin saisi lisää puhtia.olen näihin sikun malleihin tykästynyt, koska ovat metallia, niissä on riittästi yksityiskohtia, eivät liian isoja(ei vie tilaa,sillä keräilen tätä control sarjaa ja toivon että tähän sarjaan tulee joka vuosi lisää koneita), hinta ei päätä huimaa ja laatukin on kohdallaan. tämä rc harrastukseni on vielä lapsen kengissä, olen kyllä kuolannut kunnon rc työkoneiden perään mutta maksavat liikaa. kiitokset etukäteen   
Mulla on tossa claas traktorissa 6 voltin akku etupainona siitä tulee tupla tehot alkuperäseen verrattuna.

Poissa Ville84

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: siku control 32 rc traktorit ja rekat
« Vastaus #4 : 12.07.09 - klo: 11.08 »
Terve.
Minulla on kolme siku control traktoria ja yksi joskinin kippikärry. Traktoreita on kaksi john deereä ja itse rakenneltu valtra T191. Traktoreihin on lisätty pintaliitos ledejä työvaloiksi ja etunostolaitteita. Tarkoitus olisi vielä rakentaa toimiva peräkärry, mutta miten?
Kuvia omista sikuista:http://kuvablogi.com/blog/15265/3/
Osia olen tilannut tuolta:www.agrartoy.de

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: siku control 32 rc traktorit ja rekat
« Vastaus #5 : 16.02.11 - klo: 19.48 »
Moro vaan tänne kaikille olisin hieman innostunut siku scaniasta, mutta mieltä alkoi painaa youtube videoita katsellessa että onko tämä vehje ihan älyttömän hidas ja tehoton. :huh: Niin voisiko joku viisaampi kertoa jotain tästä vekeestä vai kannattaako minun mieluummin investoida kyosho komatsu kaivinkone.  :undecided:Olisin sen takia innostunut näistä koska tahtoisin tuon kokoluokan maansiirtokoneen ja isommat ovat minun lompakolleni liian kalliita. :roll: Myös jotain muita vaihto ehtoja saa ehdottaa. :cheesy:
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)