Jotta saataisiin
PISTE tälle keskustelulle Laitan näkyville ja muistutukseksi että oikealla yläkulmassa on nelikulmio jossa lukee
HAKU kun siihen naputtelee vaikka
Nitromoottorin säätö niin tulee aika monta linkkiä aiheesta, tässä yksi parhaista...
http://rc10.fi/index.php?topic=43026.msg400014#msg400014"Semisuuri Puutaheinää keskustelu"
Sitä hakua kun käyttää , säästyy aika paljolta toistolta ja turhalta höpötykseltä Laskin jotain 18 kertaa selostettu samat asiat, (joukossa jerryn puutaheinää kommentit, tietenkin.... :) Kannattaa huomata että jos ilmanpaine muuttuu, niin pääneulasta säätämällä seos kummassakin päässä-täyskaasulla ja tyhjäkäynnillä- muuttuu samassa suhteessa.Tarkka kaveri kirjaa asennot muistiin (Ja vielä tarkempi hankkii ilmanpainemittarin)
Loput noista säätöohjeista kyllä löytyvät HOKE:n ja minun ohjeista ja mutamasta muista noissa säikeissä
Jälkihuomio: Oikea vastaus tuli jo toisessa kommentissa koko säikeessä, tyhjentävä vastaus kuudennessa. Siitä huolimatta aihetta jauhettiin viisi sivua eipäs-juupas väittelyä. ihan uskomatonta mutta tyypillistä aihepiirille.
Jos hallitset englannin kielen, parhaat ohjeet, niin säädöistä kuin huollostakin löydät Novarossi ohjeista:
http://www.novarossi.it/2012/images/files/manuali/manual-uk-general.pdfHuomio: ohjeissa sanotaan moottorin jälkihuuhtelu/puhdistusaineeksi "PETROL mixed with 5-10% oil"
Tämä tarkoittaa petroolia eli diesel öljyä tai kerosiinia, ei missään tapauksessa bensiiniä, sillä se sulattaa ja paisuttaa silikoni tiivisteet ja irroittaa kampuran silikonitäytteen. After run öljynä on paras muutama tippa risiini öljyä, ei WD4 öljyä joka myös viottaa tiivisteitä.