Kirjoittaja Aihe: RC-työkalut ja varusteet  (Luettu 123646 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


Poissa Zufee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC-työkalut ja varusteet
« Vastaus #301 : 02.04.15 - klo: 11.08 »
Kerro sit kuinka monta ruuvia kestää avata, ennenkuin mulkkaantuu. Itse olen kyllä todellakin kriittinen työkalujen suhteen, jotka tulevat no name brändinä ebaysta. Toki voi tulla täyttä tavaraa ja hyvää, mutta useimmiten kuraa.

Mutta joo, kerro kuinka kestää ja kuinka millimetrit pitää kutinsa  :azn:

Poissa Pastirolli

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: RC-työkalut ja varusteet
« Vastaus #302 : 02.04.15 - klo: 21.49 »
Mulla on paljon tuollaisia kiinalaisia avaimia. Löytyy myös Hudyä. Ei mitään moitittavaa ole ollut. Ansmann Mad Monkeyn alkuperäiset pultit olivat niin huonoa kamaa että yksi 2mm avain nuljaantui. Jos käyttää laadukkaita ruuveja niin oikein käytettynä kiinalainenkin avain ajaa saman asian kuin kalliimpikin.
Kaikenlaisia projekteja talon täydeltä

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: RC-työkalut ja varusteet
« Vastaus #303 : 03.04.15 - klo: 01.36 »
Ostin pari vuotta sitten Quick 202D juotosaseman. Nyt pitäisi saada siihen uusia kärkiä. Netistä löytyy kyllä kauppoja, joissa niitä on, mutta en ole löytänyt mitään paikkaa, joka myisi minulla 1-5 erilaista kärkeä. (Kiinasta saisi 50 paketteja. :sad:) Sattuisiko täällä joku tietämään, mistä tuollaiseen saa vaihtokärkiä?

(Se laitos on muuten toiminut todella hienosti, mutta nyt hiukan alkaa harmittaa.)
LRP juotosasema on sama laite, eli jos sille löydät kärkiä, niin ne sopii.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa topcat

  • TamUA
    • Profiili
Vs: RC-työkalut ja varusteet
« Vastaus #304 : 03.06.15 - klo: 22.13 »
Mikäs olis pätevä poranteräsarja 1/10 ja 1/8 krossiautojen iskarin mäntien porausta varten? Varmaan 1-2 mm koot 0,1 mm välein?

Poissa iceracer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC-työkalut ja varusteet
« Vastaus #305 : 03.06.15 - klo: 22.46 »
Mulla ollu käytössä dremelin sarja-puuilosta taisin ostaa...
VD12

Poissa topcat

  • TamUA
    • Profiili
Vs: RC-työkalut ja varusteet
« Vastaus #306 : 04.06.15 - klo: 13.21 »
Mikäs olis pätevä poranteräsarja 1/10 ja 1/8 krossiautojen iskarin mäntien porausta varten? Varmaan 1-2 mm koot 0,1 mm välein?
Itse itselle vastaten, tässähän näitä on, juurikin 1-2mm koossa, 0,1 mm välein:
http://www.poratuuli.fi/kauppa/index.php?categoryID=487

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RC-työkalut ja varusteet
« Vastaus #307 : 04.06.15 - klo: 14.53 »
Vanhasta Clas Ohlsonin sähköruuvarista alkaa tulla tunnit täyteen mutta samanlaista ei saa enää tilalle. Onko kellään kokemusta uudesta mallista? Siitä, jonka saa suoraksi ja kahvalliseksi, olisi hinnaltaan sopiva. Muitakin (edullisia?) saa suositella.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RC-työkalut ja varusteet
« Vastaus #308 : 04.06.15 - klo: 17.27 »
Ei ka se bosch ole kauhean kallis, itsellä sellanen
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa kyoshodbx

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC-työkalut ja varusteet
« Vastaus #309 : 04.12.15 - klo: 16.04 »
Tänään motonetissä löntystellessä silmiin osui ultraääni pesureita.oli 4eri kokoa/hintaista.ostin kokeeksi vajaan 40e pesurin.kokoa siinä on sen verran et 1/8sin osista suurin osa sopii siihen.saa nähä tekeekö mitään.onko kellään käyttökokemuksia moisista laitteista.

Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: RC-työkalut ja varusteet
« Vastaus #310 : 18.01.16 - klo: 17.47 »
Ultraäänipesurissa voi kokeilla erilaisia pieniä prosentteja lisää etanolia veden joukkoon. Itse laitan osat ohueen muovipussiin ettei etanoli haihdu seoksesta. Mihinkäs muut ovat päätyneet?