Hermoa ja työkaluja meni kun yritin avata neljää jäähdytyskannen ruuvia. Kaksi niistä aukesi, mutta toiset kaksi ei sitten millään. Kuusiokolo ja trox avaimista tulee hienon pyöreät, vaikka nekin ovat olevinaan laadukasta tavaraa.
Pyöreyttä taas pois smirgeillä ja uutta yritystä ilman tulosta.
WD-40:stä ja CRC:tä on ruiskittu pullo kaupalla ja annettu olla pari tuntia ennen uutta yritystä.
Seuraavaksi aloin jo miettimään näitä lämpölaajenemisia, eli jos moottoria lämmittää esim. kuumailmapuhaltimella, laajeneeko moottorin lohko lämmitettäessä enenmmän vai vähemmän kuin ruuvin? Entä sitten -24 asteiseen pakastimeen pariksi tunniksi.
Toistaiseksi olen pidättäytynyt jäähdytyskannan sahaamisesta pois ja jumiruuvien poraamisesta, mutta jos joskus on tarkoitus uusia moottorin sisuskaluja, nämä vaihtoehdot ei kuullosta kovinkaan kutsuvilta, eteenkin jos onnistuu poraamaan lohkon kierteet samalla.