Kirjoittaja Aihe: Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?  (Luettu 29710 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #150 : 25.04.04 - klo: 19.02 »
Pitääkö ton Ultima RB autoon olla 48dp pinioni vai joku muu dp-luku? Sori tää sekava kysymys.
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #151 : 03.05.04 - klo: 16.23 »
Nyt auto toimii mutta mulla on semmonen onkelma ku auto alkaa pyörittää jotenki tyhjää.
Vika on tasauspyörästöstä lähtevässä jutussa se on jotenki löysällä miten sen voi kiristää?

(osa mitä tarkotan on sen "tikun" toisessa päässä mikä vie voiman renkaisiin)

Ps. toivottavasti tajusitte.  :wink:

Poissa ade

  • Jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #152 : 03.05.04 - klo: 19.24 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Nyt auto toimii mutta mulla on semmonen onkelma ku auto alkaa pyörittää jotenki tyhjää.
Vika on tasauspyörästöstä lähtevässä jutussa se on jotenki löysällä miten sen voi kiristää?

(osa mitä tarkotan on sen "tikun" toisessa päässä mikä vie voiman renkaisiin)

Ps. toivottavasti tajusitte.  :wink:
Siinä on sellaiset ruuvit, joista niitä voi kiristää, kannattaa pistää ruuvi lukitetta, mutta älä pistä liian vahvaa, sillä jos vaihdat autoosi kuulalaakerit ja et saa niitä irti, niin se se on sitten huono juttu, minulle kävi just niin...

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #153 : 03.05.04 - klo: 21.19 »
Nyt on ultimasa "pieniä" elektroniikka ongelmia.
Elikkä kun ajan hiukan kauemmas alkaa auton ohjaus vikuroimaan ja kaasu tökkimään. Vika on todennäköisesti noparissa (sonik tempo) tai sit lähettimessä (kyosho perfex) elikkä mitä sanoisitte kumpi nuista sähkölaitteista on hajalla?
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #154 : 03.05.04 - klo: 22.34 »
Lainaus käyttäjältä: "zhoop"
Nyt on ultimasa "pieniä" elektroniikka ongelmia.
Elikkä kun ajan hiukan kauemmas alkaa auton ohjaus vikuroimaan ja kaasu tökkimään. Vika on todennäköisesti noparissa (sonik tempo) tai sit lähettimessä (kyosho perfex) elikkä mitä sanoisitte kumpi nuista sähkölaitteista on hajalla?


Veikkaampa että ongelma on radio puolella, onhan antennit ehjät sekä vastarissa että lähettimessä (Varsinkin vastarista ettei ole katkennut juuresta ym..)?
Toisekseen kidekin saattaa olla "sökö" isomman "tällin" johdosta, ethän ole pudottanut lähetintä tai ajanut pahaa "kolaria" autollasi (Kiteet varsinkaan eivät ole "ikuisia")?
Häiriöt voi aiheuttaa myös pahasti kipinöivä moottori, onhan moottorin "konkat" ehjät eikä kollektori/hiilet kipinöi ajossa?
Tosin voihan olla että tuo on kaikkien kolmenkin yhteisvaikutusta ja yhden vian korjaaminen ei muutakuin "lieventää" ongelmaa.
Itsellänikin on noita pahempia "mällejä" tullut muutama ja nyt jo huomaa että radion kantama on pudonnut puoleen entisestä, no ei vielä viitisi ostaa Futaban kallista kidettä kun nykyisellä kantamalla vielä "pärjää".  :lol:
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #155 : 04.05.04 - klo: 22.47 »
Elikkä eikös ookkin silleen että kaikkiin Futaban AM 27 MHz vastareihin käy kaikki AM 27 MHz kiteet?
Mielestäni en ole ajanut mitään suurempaa kolaria autollani. Vastari on täysin uusi ja kaikki antennit on kunnossa. Kollektori kipinöi aika rajusti mutta mitä tarkoitat "konkilla". Mahdollisestim konkurssia?  :mrgreen:
Mut mikä neuvoksi kun ei pääse ajamaan  :cry:
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #156 : 08.05.04 - klo: 10.18 »
Nyt selvisi ne ohjaus ongelmat, vika oli lähettimen heikkolaatuisissa paristoisa missä oli kuitenkin ohjaimen mukaan riittävästi virtaa.
No mutta kaasukin toimii hyvin nyt kunnes olen autolla kurvaillut jonkin aikaa niin nopari, akku, moottori ja liitokset lämpiää todella kuumaksi, niin silloin alkaa meno tökkimään. Kollektoria en ole vielä sorvannut mutta edellisestä sorvauksesta on aikaa noin 5 akullista. Kylmänä auto toimii kuin unelma

Mikäköhän tossa vielä voi olla vikana? Harmittaa kun ei pääse ajamaan ja ulkona on hienot ilmat  :cry:
... ja noparina mulla on M`Troniksin Sonik Tempo ja moottorina Integy Matrix 8.0  12x3, joka on konekäämitty.
Voisiko auttaa jos muuttaisin välityksen paljon luhemmäksi mitä nyt on. Nykyinen välitys on 20/80. Eli pinionissa 20 hammasta ja isommassa rattaassa 80 hammasta.
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #157 : 10.05.04 - klo: 11.06 »
Kokeile pienemmällä pinjonilla näin aluksi.

"konkat" on niitä pieniä sinisiä juttuja jotka pitää kolvata napojen ja moottorin rungon välille kiinni poistamaan/vähentämään sitä kipinöintiä kollektorissa.  :wink:

Ai huonot paristot lähettimessä, oliskohan mun lähetin sitten ehjä. Täytyypä kokeilla täyteen ladatuilla paristoilla.  :)

Mun Ultima suunnilleen matelee vaivalloisesti eteenpän, pitää saada joku parempi nopari niin sais paremman motin kiinni. Kun sellanen kerran laatikossa on!
Team crushermania

Poissa Juhana

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/koti/2fast2rc
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #158 : 10.05.04 - klo: 17.45 »
zhoop: Koita laittaa myös vähän kesympää konetta kiinni esim 14x1. Tuo tempo ei ole kaverillanikaan kestänyt 12t konetta vaikka ohjeissa niin sanotaan
Xray

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #159 : 10.05.04 - klo: 18.03 »
Spur ratas on ainakin pakko hankkia kun se on lähes sileä, joten eikö kannatas jommata melkein niin suuri (=lyhempi välitys) ratas kuin vain on mahdolista eli jotain 95 hampainen ratas jos semmosia on olemassa.
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Juhana

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/koti/2fast2rc
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #160 : 10.05.04 - klo: 18.16 »
zhoop: Voisitko lähettää kenties kuvan siitä spur rattaasta, koska minulla on aika moneen automerkkiin sopivia rattaita
Xray

Poissa S.Trzaska

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Portfolio
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #161 : 10.05.04 - klo: 20.12 »
Lainaus käyttäjältä: "zhoop"
Moottorin sisässä olevaa kollektoria kannattaa sorvata hiukan pois tietyin väliajoin. Kollektori alkaa silleen tummumaan ja se tumma kannattaa hioa pois. Sen xspeedin kollektoria ei pysty sorvaamaan mikä tulee siinnä ReadySetin mukana, koska sitä ei voi avata. Itse hion ihan tavallisella hiekkaaperilla koska ei ole itselläni kollektorisorvia. Kollektori on se osa johon hiilet koskettaa.

Sorvauksen ideana on myös saada kollektorista pyöreä, jolloin hiilet ei hypi niin pahasti eikä kone pala. Sen takia sorvaus hoidetaan kollektori sorvilla.

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #162 : 10.05.04 - klo: 20.49 »
Minulla ei ole kollektori sorvia käytössä joten sorvaan porakoneella, onkai se parempi kun ei mitään, misät tietää onko hiileet palaneet?

Voiko nopari kuumentua herkemmin jos se on melkein rikki?
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #163 : 10.05.04 - klo: 21.21 »
Lainaus käyttäjältä: "zhoop"

Voiko nopari kuumentua herkemmin jos se on melkein rikki?


Kyllä vaan kaverillani kävi juuri näin ennenkuin kylmeni lopullisesti (Sananmukaisessa merkityksessä)!
Luultavasti fetit palovat yksi kerrallaan jolloinka jäljelle jääneet kuumenivat entisestään, no nyt ovat kylmät mutta autokaan ei liiku.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #164 : 12.05.04 - klo: 11.02 »
Moi taas!

En viitsi tehdä uutta topiccia koska niitä on jo ihan tarpeeksi.

Eli: Tarvitsen uuden nopeuden säätimen Ultimaan, seuraavanlaista olisin etsimässä:

- 10t motille (tai ilman lankarajoitusta)
- Kestävä ja hyvä joka ei päästele savuja mennessään. (sellanen mistä jokaisella on hyvät kokemukset)
- Hinta maksimissa 120e Saa olla käytetty!

Olen kuullut että M'troniks tempo on jokseenkin huono samaa olen kuullut sprintistä. Sellaista olen ostamassa jos ei parempaa suositella!

Ja nyt painotan sitä että suosittelette hyviä nopareita mistä teillä on omia hyviä kokemuksia! Ja yritän nytten saada vastauksia ilman että teen uuden topiccin!

Jos omistat hyvän noparin jonka haluat myydä niin saa tarjota!

ps. Mulla on sille noparille sitten motti valmiina! 13*3 Corallyn kisakone!
Team crushermania

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #165 : 13.05.04 - klo: 12.49 »
Melkein kaikkia rajoittamattomia tai pienellä rajoituksella olevia nopeudensäätimiä saa kyseisellä summalla, jos käytettykin kelpaa. LRP:n ja Nosramin nopeudensäätimissä on ainakin se hyvä puoli, että niissä on elinikäinen takuu, jos hajoaminen ei johdu käyttäjästä.

Itselläni on myöskin erittäin hyviä kokemuksia Novakin säätimistä. Ne ovat toimineet juuri niin kuin pitääkin, ja yksikään ei ole hajonnut ilman omaa suurta tyhmyyttäni. Yleensä ne ovat kestäneet sellaistakin. M'troniksin säätimistä minulla ei ole kovin hyviä kokemuksia. Muutama on hajonnut ihan itsestään ilman syytä lisäksi nopeudensäätimet ovat tuntuneet jotenkin tehottomilta. Eli pelkkää nopeudensäädintä vaihtamalla on yllättäen vauhtia löytynyt lisää.

Kannattaa selata taaksepäin muitakin nopeudensäätimiä käsitteleviä aiheita. Niistä löytyy paljon hyvää tietoa.

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #166 : 13.05.04 - klo: 17.55 »
Kiitos erittäin asiallisesta vastauksesta!

Nyt tiedän että M'Troniksit kannattaa kiertää kaukaa.

Eli: LRP, Nosramin tai Novakin nopareita?
Team crushermania

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #167 : 13.05.04 - klo: 21.56 »
lrp noparit on hyviä.

Poissa rala.p

  • Veteraani
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #168 : 13.05.04 - klo: 21.57 »
CS:n noparitkin on hyviä. :mrgreen:
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

Poissa Juhana

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/koti/2fast2rc
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #169 : 13.05.04 - klo: 22.04 »
LRP IPC 7.1 säädin on moottorirajoitukseton. Omistan itse kyseisen säätimen ja olen siihen enemmän kuin tyytyväinen. Suosittelen!

Myös GM racingin V12 on varteenotettava säädin valintatilanteessa

Edellämainitsemani säätimet ovat melkein YDINSODAN kestäviä.
Xray

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #170 : 13.05.04 - klo: 23.09 »
Sellasta säädintä ei olekaan, mikä ei savuja päästä pihalle. Väärinkäytökset johtavat siihen todennäköisimmin. Toisilla tuntuu olevan myös äärimmäisen huono tuuri, savut vaan ei malta pysyä sisällä. Sen takia on todella vaikea käydä suosittelemaan säädintä, jos valintakriteeri on "ikuisesti kestävä" =)

Tuo sinun budjetti ainakin sallii jokseenkin säätimen kuin säätimen, etenkin, jos käytetty tulee kyseeseen. Itse olin tyytyväinen m'troniksiin, joku toinen ehkä ei. Jos kuitenkin on totta, että m'troniksin läpi virta ei kulje yhtä sujuvasti kuin muiden valmistajien säätimissä (eli ero on oikeasti havaittavissa), niin sittenhän valinta on selvä m'troniksin tappioksi. Toisaalta, jos pakkia ei ole vailla, niin hinnan puolesta m'troniksia tuskin tarvitsee edes harkita.

Jos olen oikein käsittänyt, LRP ja Nosram ovat samaa tavaraa eri kuorissa. LRP, Novak, GM ja CS ovat ilmeisesti kohtalaisen tasavertaisia ominaisuuksiltaan ja laadultaan myös.. Joten jos näin on, valinta kannattaa melkeinpä tehdä hinnan perusteella.
Lahti Rock City

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #171 : 14.05.04 - klo: 08.02 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Sellasta säädintä ei olekaan, mikä ei savuja päästä pihalle. Väärinkäytökset johtavat siihen todennäköisimmin. Toisilla tuntuu olevan myös äärimmäisen huono tuuri, savut vaan ei malta pysyä sisällä. Sen takia on todella vaikea käydä suosittelemaan säädintä, jos valintakriteeri on "ikuisesti kestävä" =)


Tämä on ehdottomasti totta! Yksi oma Novak Cyclone on kyllä yrittänyt päästä lähelle ja on edelleen täydessä sielun voimissaan. Sille on sattunut ainakin seuraavaa:

- Kastunut (olin asentamassa ja lipesi kädestä kastelukannuun)
- Moottorin ja akun johdot mennyt ristiin (savukin oikein nousi)
- Akun johdot mennyt ristiin
- Ollut tulipalossa, kun kolarissa akun navat otti yhteen. Kuoret vaurioitu ja vastarin johto suli.
- Jne.

Minun aikanani on sattunut vain tuo kastelukannujuttu. Muut on edellisen omistajan suorituksia minun nähteni. Tulipalon jälkeen ostin noparin edullisesti ja vaihdoin kuoret ja vastarinjohdon. En luonnollisestikaan voi suositella nopareille mitään extreme-kestotestiä. Nopari hajoaa todennäköisesti jo yhdestä virheestä.

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #172 : 14.05.04 - klo: 09.15 »
Joo tarkoituksena ei ole tehdä mitään nopareiden valtakunnallista kestävyystestiä. Vaan hankkia mahdollisimman kestävä ja pitkäikäinen nopari!

Mutta sain jo selville millasta noparia olen etsimässä. Eli ei tarvitse enään ehdotella mitään, pidetään tämä topicci siistinä! Kiitos!
Team crushermania

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #173 : 14.05.04 - klo: 10.39 »
No nyt olen karsinut nopareiden joukosta itselleni sopivat mallit joiden hinnat on ihan kohtuullisia.

vaihtoehto 1

LRP electronic - Quantum Pro Sport

Tekniset tiedot:
Jännitealue/ kennojen lkm.  4,8-9,6 V/ 4-8  
Ylimeno vastus  0,00073 ohm  
Hetkellinen virta (1s.)  155 A  
Lyhytaikainen virta (30 s.)  80 A  
Jatkuva virta  55 A  
Moottori suositus  7 kierr.  

Vaihtoehto 2

GM Racing - V8

Tekniset tiedot:
Jännitealue/ kennojen lkm.  4,8-12 V/ 4-10  
Ylimeno vastus  0,0007 ohm  
Hetkellinen virta (1s.)  < 400 A  
Jatkuva virta  80 A  
Moottori suositus  >8 kierr.  

Kumpi näistä on parempi vaihtoehto? Hinta on molemmilla kutakuinkin sama, GM tosin sietää 12volttia vaikuttaako tämä valintaan? GMssä on muutenkin aika paljon isommat arvot ja se on halvempikin. Mutta LRPeestä on kuulemma hyviä kokemuksia.

Kumman noparin valitsen?
Team crushermania

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #174 : 14.05.04 - klo: 11.05 »
Valdemar: Jos sulla budjetti tosiaan venyy jopa 140e:n, niin melkeenpä laittasin ostoilmoituksen käytettyjen toivossa.. Loput rahat voi sitten käyttää johonkin muuhun. Mutta, jos tarve on akuutti, niin sitten ei. Ja onhan käytetty aina käytetty.
Lahti Rock City

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #175 : 14.05.04 - klo: 11.29 »
Butjetti tosiaan veny tonne 140e noi yllä mainitut noparit maksaa 130-139e

Voisin kyllä osta käytetyn, mutta tykkään ostaa kaiken uutena. Riippuusiitä että saanko paremman noparin käytettynä vai onko noi uudet parempia?
Team crushermania

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #176 : 14.05.04 - klo: 11.35 »
Lainaus käyttäjältä: "Valdemar"
Voisin kyllä osta käytetyn, mutta tykkään ostaa kaiken uutena. Riippuusiitä että saanko paremman noparin käytettynä vai onko noi uudet parempia?


Noparissa ei ole juurikaan kuluvia osia, joten olen melkoisen varma, että saat paremman noparin ja vielä halvemmalla, jos tyydyt käytettyyn. Asia on sitten toinen, onko kellään tällä hetkellä myynnissä sopivaa yksilöä. Kannattaa kuitenkin kokeilla.

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #177 : 14.05.04 - klo: 19.50 »
Lainaus käyttäjältä: "Valdemar"
No nyt olen karsinut nopareiden joukosta itselleni sopivat mallit joiden hinnat on ihan kohtuullisia.

vaihtoehto 1

LRP electronic - Quantum Pro Sport

Tekniset tiedot:
Jännitealue/ kennojen lkm.  4,8-9,6 V/ 4-8  
Ylimeno vastus  0,00073 ohm  
Hetkellinen virta (1s.)  155 A  
Lyhytaikainen virta (30 s.)  80 A  
Jatkuva virta  55 A  
Moottori suositus  7 kierr.  

Vaihtoehto 2

GM Racing - V8

Tekniset tiedot:
Jännitealue/ kennojen lkm.  4,8-12 V/ 4-10  
Ylimeno vastus  0,0007 ohm  
Hetkellinen virta (1s.)  < 400 A  
Jatkuva virta  80 A  
Moottori suositus  >8 kierr.  

Kumpi näistä on parempi vaihtoehto? Hinta on molemmilla kutakuinkin sama, GM tosin sietää 12volttia vaikuttaako tämä valintaan? GMssä on muutenkin aika paljon isommat arvot ja se on halvempikin. Mutta LRPeestä on kuulemma hyviä kokemuksia.

Kumman noparin valitsen?


Ainakin tuo GM V8 noapri kestää surempia virtoja ja jos ne kerran on samanhintaisia niin ottaisin ehkä ton GM:n. Korjatkaa jos ymmärsin väärin nuo virta jutut
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #178 : 17.05.04 - klo: 19.14 »
Näin. onnistuin polttamaan Eco noparin, ja ihan liekillä!

Tarina:

Ajelin tyytyväisenä takapihalla kunnes törmäsin kukka ruukkuun, no eise mitään laitoin pakin päälle ja sitten ihmettelin miksi auto ei liikkinut. Lisäsin kaasua ja se ei liikkunu sit väänsin kaasun pohjaan, KARSEET SAVUT nousi ultiman korin alta ja sisältä kuului kuinka tinat ritisi. Revin korin äkkiä irti ja aloin repimään akkua irti noparista, mitään ei ollut enään pelastettavissa.

Ja tinan ritisemiset päättelin siitä että runkoon on palanut pieniä pisaroita tinaa kiinni.

Hienoa olen polttanut ensimmäisen noparin, seuraavaksi kait palaa moottori tai akku. JEE!
Team crushermania

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« Vastaus #179 : 18.04.05 - klo: 17.44 »
Vaikka edellisestä postauksesta onkin aikaa kysyisin että saako Ultimaan muun valmistajan spurreja kiinni? Onko esim. Asson spurrit kestävämpiä kuin Kyoshon spurrit?

Olisiko kannattavaa tilata Hobbylinnan kautta Towerista kuulalaakeri setti ultimaa?
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3