Tuo edellyttää vapaasti pyörivää diffiä, jottei voimansiirto joudu liian koville ja pyörävehkeessä se vaikuttaa turhan paljon etenemiseen.
Jos sinulla on yhtenä vaihtoehtona tehdä se Revon pohjalta, niin itse ottaisin Revon etu- ja taka-akseleita kumpaakin kaksi kappaletta, laittaisin vedon diffin läpi, koska se on edullinen tapa tehdä se ja vaihdelaatikko kahden keskimmäisen akselin väliin. Moottoriksi joko sopivan voimakas harjaton (yksi riittää) tai kaksi riittävän järeää harjallista. Kahden laatikon, useamman moottorin ja noparin kanssa kustannukset nousevat ja haasteet rakennelmassa kasvavat.
Oletuksena Revossa ei ole keskellä diffiä, joten veto välittyy tuolla tekniikalla kaikille akseleille ja jokaisen akselin diffin voi pitää joko täysin vapaana tai luistoa voi rajoittaa laittamalla jäykemmät silikoniöljyt diffin sisään.
Ohjauksen tekisin kääntyvillä renkailla, jollain seuraavista vaihtoehdoista
a) Kaksi etummaista akselia ohjaavat
b) Kaksi etummaista ja viimeinen akseli ohjaavat
c) Kaikki akselit ohjaavat.
Näistä c-vaihtoehto antaa eniten mahdollisuuksia tehdä mahdollisimman monipuolisesti liikkuva laite, kun etummaiset ja takimmaiset voivat kääntyä päinvastaisiin suuntiin tai kaikki samaan suuntaan. Jos ajatellaan kääntymistä ja Pasi-tyylistä ajoneuvoa, niin kohtuullinen kääntyvyys saadaan pienemmillä pyöräkulmilla sekä vaihtoehdoissa b että c.
Mikään liian halpa tuosta ei tule, sillä käytännössä tarvitset yhden kokonaisen Revon ja akselit eli pyöränripustukset ja voimansiirron akselit toisesta. Itse olen keräillyt tavaroita tuohon pikkuhiljaa ostelemalla täältä foorumilta Revon osia ja käyttämällä niitä mitä jäi yli
polttis-Revon "konversiosta".
Jos ajatellaan liukuohjausta jarrulevyillä käännellen, niin silloin unohtaisin Revon kokonaan, vaikka se aivan mahtava rakentelun kohde onkin ja jousitus on todellinen insinööritaidon näyte.