Kirjoittaja Aihe: polttis sähkökäyttöiseksi  (Luettu 2096 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
polttis sähkökäyttöiseksi
« : 04.01.10 - klo: 21.07 »
onko kukaan muokannut polttista sähkökäyttöiseksi. jos on niin mitä tuli maksamaan ja mitä kannattaa huomioida. itellä on kyoshon fw-05t jonka olen muuttamassa sähköautoksi g27 moottorilla ja ???-nopeuden säätimellä ja ???-akulla kertaa 2. jeesatkaa jos on kokemusta   
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: polttis sähkökäyttöiseksi
« Vastaus #1 : 04.01.10 - klo: 21.08 »
Selaa muutama sivu niin löydät valmiin aiheen missä on PALJON juttua näistä.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Mika R

  • Vieras
Vs: polttis sähkökäyttöiseksi
« Vastaus #2 : 04.01.10 - klo: 21.18 »
FW05T on 1/10 tourinki. En näe projektissa muuta järkeä kuin projekti itse eli rakentelu.
Hyviä tourinkeja saa kaupasta aika edullisesti (mm. TF-5 readyset alle 200).
Sinuna vaikka myisin pois tai säästäisin kesää varten ja ostaisin sähkötouringin kaupasta.
Truggyt ja kasikrossarit olivat taannoin eri juttu, niitä kun ei saanut vielä silloin kaupasta valmiina.

Poissa eesava

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI E-Savage, Thunder Tiger ZK2.
Nitrolla pestään pensselit, sähköllä tehdään voimaa!

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: polttis sähkökäyttöiseksi
« Vastaus #4 : 04.01.10 - klo: 21.33 »
FW05T on 1/10 tourinki. En näe projektissa muuta järkeä kuin projekti itse eli rakentelu.
Hyviä tourinkeja saa kaupasta aika edullisesti (mm. TF-5 readyset alle 200).
Sinuna vaikka myisin pois tai säästäisin kesää varten ja ostaisin sähkötouringin kaupasta.
Truggyt ja kasikrossarit olivat taannoin eri juttu, niitä kun ei saanut vielä silloin kaupasta valmiina.
sehän on juuri tarkoitus. ja toinben syy miksi teen näin on se että fw on mulle tärkeä ja kolmas syy on se että sitten mulla on 1 auto joka voi olla molemmat. idea on se että auto pysyy akseleiiten ja renkaiden ja akselivälin kohdalla muuttumattomana kun taas eletroniikka ja voimanpesä olisi vaihdettavissa
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
XRAY 808 2009 Spec |