Kirjoittaja Aihe: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle  (Luettu 353519 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #270 : 19.06.11 - klo: 22.24 »
Olen...

Eli miksi tehdä sitä mitä ei kaivata... eli tietoa on siellätäällä... Toisinsanoen kaksi samanlaista sivustoa.
Sama kuin kaksi topikkia käsittelemässä samaa asiaa.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #271 : 19.06.11 - klo: 22.47 »
Olen...

Eli miksi tehdä sitä mitä ei kaivata... eli tietoa on siellätäällä... Toisinsanoen kaksi samanlaista sivustoa.
Sama kuin kaksi topikkia käsittelemässä samaa asiaa.
Ymmärsit väärin, ei olisi samaa sisältöä kahdessa paikassa. Vaan yhdessä forumi(rc10) ja toisessa kootusti hyvää tietoa.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #272 : 20.06.11 - klo: 07.45 »
Kootusti hyvää tietoa... eli toinen samanlainen sivusto kuin Ari-Pekan sivusto...
http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/

Vai etkö tiennyt tästä?

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #273 : 20.06.11 - klo: 10.24 »
Kootusti hyvää tietoa... eli toinen samanlainen sivusto kuin Ari-Pekan sivusto...
http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/

Vai etkö tiennyt tästä?

Ari-pekan sivusto oliki se mihin viittasin tuossa aikasemmassa viestissä. Ja se onkin loistava lisä kaikille harrastajille, mutta ei sielläkään kaikkea tietoa ole mitä harrastaja tarvii. Kyseessähän voi olla esim yhden tietyn autotyyppiin liittyvät asiat tai vaikka driftigni juttuja. Kyllä internettii mahtuu enemmän sivustoja kuin rc10 :)
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #274 : 20.06.11 - klo: 10.52 »
No mahtuu mahtuu...

Mun kaaliin vaan ei mahdu että kun ensin valitetaan miten tieto on sinnetänne hajautunut niin nyt sitten pitäis vielä yks kokonainen sivusto tehdä lisäks.

Nimenomaan kaikkein parashan olisi että se kaikki tieto olisi yhdestä paikasta löydettävissä.
Ja sitähän nimenomaan moni peräänkuuluttaakin ja valittaa miten täällä kaikki katoaa kun tulee uutta topikkia edellisen perään ja kysytään samat asiat ziljoona kertaa vuodessa blaa blaa blaa...
No jos hommaan lähtee vetämään vähän tiukempaa rotia poistamalla nämä turhat topikit niin se ei käy.
Jos säästää turhat topikit niin ei käy sekään.
Jos tekee topikin missä poistellaan kaikki ylimääräinen ja jätetään vain se tieto niin eipäs käy sekään...
On tässä saanut jo kuulla ties mitä kaikkea kuinka viestin poistaminen loukkaa ihmisen sananvapautta blaa blaa blaa blaa...
Vaikka viestin sisältö olisi kuinka sääntöjen vastainen jne.
Yritä tässä nyt sitten saada jotain tolkkua.
Tieto hajautuu sinnetänne ja foorumin rakenne on hankala...
No mutta silti pitää saada polttomoottori ja bensa kikottimet omiin osioihinsa... Seuraavaks varmaan harjalliset ja harjattomat hässäkät omiinsa...
Hajautetaan kaikkea vielä enemmän...

Ja nytkö sitten jälleen yksi paikka...
Huoh.

Mielummin vaikka kasaa nimenomaan tälle foorumille kokonaan oman osionsa missä on se kaikki tietous omien otsikoidensa alla ja koko hässäkkä lukittuna että sinne ei pääse kyselemään ja väittelemään että mistä ruuvista sitä tyhjäkkäyntiä käännetäänkään... "ei ainakaan tyhjäkäyntiruuvista"
Tälle foorumille siksi että tämä on se ylivoimaisesti yleisin paikka mihin aloittelijat itsensä löytävät.
Tieto vain täytyy jonkun kirjoitella puhtaaksi... luoda oma osio ja jokaiselle aiheelle oma topikkinsa...
Ihan sama vaikka minä pitäisin yllä kyseistä osiota... en vain jaksa kaikkea tietoutta ruveta itse kasaamaan.
Enkä kyllä rupea mitään kirjoittamaankaan koska vaikka kopioisin tekstit suoraan raamatusta niin kuka sitä uskois kun kirjoittajana näkyy mun nimi.

Noh... kertokaahan onko järkeä alkaa kasaamaan vastaavanlaista tietopläjäystä yhden lukitun aihepiirin alle?
Vai tehdäänkö jälleen yksi uusi sivusto että porukka pääsee taas pistämään linkkejä eri paikkoihin kun uusi topikki ilmestyy missä aloittelija kyselee.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #275 : 20.06.11 - klo: 11.14 »
Ja nytkö sitten jälleen yksi paikka...
Huoh.

Mielummin vaikka kasaa nimenomaan tälle foorumille kokonaan oman osionsa missä on se kaikki tietous omien otsikoidensa alla ja koko hässäkkä lukittuna että sinne ei pääse kyselemään ja väittelemään että mistä ruuvista sitä tyhjäkkäyntiä käännetäänkään... "ei ainakaan tyhjäkäyntiruuvista"
Tälle foorumille siksi että tämä on se ylivoimaisesti yleisin paikka mihin aloittelijat itsensä löytävät.
Tieto vain täytyy jonkun kirjoitella puhtaaksi... luoda oma osio ja jokaiselle aiheelle oma topikkinsa...
Ihan sama vaikka minä pitäisin yllä kyseistä osiota... en vain jaksa kaikkea tietoutta ruveta itse kasaamaan.
Enkä kyllä rupea mitään kirjoittamaankaan koska vaikka kopioisin tekstit suoraan raamatusta niin kuka sitä uskois kun kirjoittajana näkyy mun nimi.

Noh... kertokaahan onko järkeä alkaa kasaamaan vastaavanlaista tietopläjäystä yhden lukitun aihepiirin alle?
Vai tehdäänkö jälleen yksi uusi sivusto että porukka pääsee taas pistämään linkkejä eri paikkoihin kun uusi topikki ilmestyy missä aloittelija kyselee.
Mun sivusto on jo monta vuotta vanha ja sinne "eksyy" jo paljon aloittelijoita. Enkä nyt nää mitään tarvetta perustella sulle mitä sinne laitetaan.

Mutta mun mielestä olisi todellakin järkeä tehdä oma lukittu osio missä olisi tiivistettynä ja aukikirjoitettua tietoa. Mutta se ei auta että näin päätetään tehdä jonkun pitää se tieto tuottaa myös :)
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #276 : 20.06.11 - klo: 11.54 »
Täh... No enpä olis osannu arvata ettei se tule itsestään.

Mieletöntä.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #277 : 21.06.11 - klo: 17.18 »
Oppaitahan löytyy foorumilta pari: kilpailijoiden kanavalta kisaopas ja yleisestä keskustelusta aloittelijan opas.

Jos löytyy lisää oppaiden kirjoittajia niin voidaan tehdä niille oma alue mistä ne on helppo löytää.

Poissa R3VO

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #278 : 21.06.11 - klo: 18.58 »
Yläpito, huomasin just et kaikki tää sivu on jälessä  :shocked: siis sill et kun mä nyt lähetän tän viestin (klo 18:57), sivu näyttää että se oli lähetetty 17:57  :huh:
Tamiya M03L | TRAXXAS 1/16 E-REVO vxl | Tamiya TT-01D Type E
Joskus viisas mies sanoi 'Less Traction, More action'

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #279 : 21.06.11 - klo: 19.07 »
Foorumin kello noudattaa normaaliaikaa (eli talviaikaa) ja kesäaika pitää itse muuttaa profiilista jos kuuluu sellaiseen maahan jossa kesäaikaa noudatetaan  :cool:

Poissa R3VO

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #280 : 21.06.11 - klo: 19.16 »
Vai niin  :huh: no asia selvitetty sitten  :grin:
Tamiya M03L | TRAXXAS 1/16 E-REVO vxl | Tamiya TT-01D Type E
Joskus viisas mies sanoi 'Less Traction, More action'

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #281 : 23.06.11 - klo: 18.15 »
No mahtuu mahtuu...

Mun kaaliin vaan ei mahdu että kun ensin valitetaan miten tieto on sinnetänne hajautunut niin nyt sitten pitäis vielä yks kokonainen sivusto tehdä lisäks.

Nimenomaan kaikkein parashan olisi että se kaikki tieto olisi yhdestä paikasta löydettävissä.
Ja sitähän nimenomaan moni peräänkuuluttaakin ja valittaa miten täällä kaikki katoaa kun tulee uutta topikkia edellisen perään ja kysytään samat asiat ziljoona kertaa vuodessa blaa blaa blaa...
No jos hommaan lähtee vetämään vähän tiukempaa rotia poistamalla nämä turhat topikit niin se ei käy.
Jos säästää turhat topikit niin ei käy sekään.
Jos tekee topikin missä poistellaan kaikki ylimääräinen ja jätetään vain se tieto niin eipäs käy sekään...
On tässä saanut jo kuulla ties mitä kaikkea kuinka viestin poistaminen loukkaa ihmisen sananvapautta blaa blaa blaa blaa...
Vaikka viestin sisältö olisi kuinka sääntöjen vastainen jne.
Yritä tässä nyt sitten saada jotain tolkkua.
Tieto hajautuu sinnetänne ja foorumin rakenne on hankala...
No mutta silti pitää saada polttomoottori ja bensa kikottimet omiin osioihinsa... Seuraavaks varmaan harjalliset ja harjattomat hässäkät omiinsa...
Hajautetaan kaikkea vielä enemmän...

Ja nytkö sitten jälleen yksi paikka...
Huoh.

Mielummin vaikka kasaa nimenomaan tälle foorumille kokonaan oman osionsa missä on se kaikki tietous omien otsikoidensa alla ja koko hässäkkä lukittuna että sinne ei pääse kyselemään ja väittelemään että mistä ruuvista sitä tyhjäkkäyntiä käännetäänkään... "ei ainakaan tyhjäkäyntiruuvista"
Tälle foorumille siksi että tämä on se ylivoimaisesti yleisin paikka mihin aloittelijat itsensä löytävät.
Tieto vain täytyy jonkun kirjoitella puhtaaksi... luoda oma osio ja jokaiselle aiheelle oma topikkinsa...
Ihan sama vaikka minä pitäisin yllä kyseistä osiota... en vain jaksa kaikkea tietoutta ruveta itse kasaamaan.
Enkä kyllä rupea mitään kirjoittamaankaan koska vaikka kopioisin tekstit suoraan raamatusta niin kuka sitä uskois kun kirjoittajana näkyy mun nimi.

Noh... kertokaahan onko järkeä alkaa kasaamaan vastaavanlaista tietopläjäystä yhden lukitun aihepiirin alle?
Vai tehdäänkö jälleen yksi uusi sivusto että porukka pääsee taas pistämään linkkejä eri paikkoihin kun uusi topikki ilmestyy missä aloittelija kyselee.
Jos tässä ajetaan takaa sitä, miksi osa-alueet ei ole yhtenä alueena, eli vaikkapa juuri nuo bensa- ja polttisautot yhdellä alueella. Kuka perhana jaksaa selata kymmeniä ja kymmeniä sivuja löytääkseen bensa-autoista jotain aiheita. Tietenkin haku on olemassa, mutta ei sitä ikänään jaksa käyttää. Kyllä aiheiden pitäis löytyä ensimmäiseltä sivulta, silloin on tuoreet aiheet kysymyksessä, helppo löytää vastaus. Sillä tuo on erinomainen että bensa-autoille on oma kategoria jonneka laittaa vain ja ainoastaan bensa-autoista juttua. Eipähän nuoremmat/kokemattomat eksy ja kysy väärässä aiheessa. Sitä erehdyksissään vielä pistää bajaan nitrometanolia.
Väitän, että itselläni on paljon enemmän kokemusta kuin MONELLA muulla täällä. En välttämättä kokenein, mutta kyllä kuuden vuoden foorumien käytön (kymmenien omien foorumien ylläpidon) jälkeen voin sanoa että on jotain opittu. Alueita on hyvä hajottaa. Esimerkiksi nuo muut aihealueet, musiikki, televisio, autot jne, joka ei liity RC autoiluun, voitaisiin "hajoittaa" omiksi aluiksi, eikä vain pitää yhtä omaa aluetta jokaiselle, kun on aina joku uusi aihe johonka sit postaillaan kunnes se häviää ja tehdään uusi.

"Nimenomaan kaikkein parashan olisi että se kaikki tieto olisi yhdestä paikasta löydettävissä.
En lähtisi tiivistämään omille kotisivuille kymmenistä aihealueista samalle sivulle tietoa. Tulee tolkuttoman pitkä ja lataa iäisyyden.

Jos säästää turhat topikit niin ei käy sekään.
Turhat aiheet joskus toimii aika kätevästi tiedonlähteenä, jos joku kokematon foorumisti kysyy, miksei tämä ja tuo toimi.

Jos tekee topikin missä poistellaan kaikki ylimääräinen ja jätetään vain se tieto niin eipäs käy sekään...
Jos jätetään tieto, miten jokin asia tapahtuu, ei siitä välttämättä tiedä mistä siihen pääsee. Esimerkiksi justiinsa joku kysyy että mitenkäs mopoon korjataan etuvalo kun ei pala? Jätetään tieto että vaihdetaan valo, mutta mitenkä se vaihdetaan?

No mutta silti pitää saada polttomoottori ja bensa kikottimet omiin osioihinsa... Seuraavaks varmaan harjalliset ja harjattomat hässäkät omiinsa...
Hajautetaan kaikkea vielä enemmän...

Sisäalueet, ja mainitsin jo tuosta ensimmäisestä, bensa- ja polttomoottoriautot hajautettu. Mutta miksei sähköautoista harjattomille ja harjallisille omia alueita? Sub-kategoriat on käteviä.

Noh... kertokaahan onko järkeä alkaa kasaamaan vastaavanlaista tietopläjäystä yhden lukitun aihepiirin alle?
Vai tehdäänkö jälleen yksi uusi sivusto että porukka pääsee taas pistämään linkkejä eri paikkoihin kun uusi topikki ilmestyy missä aloittelija kyselee.

On. Se on viisasta. Monen pelin suomalaiset "yhteisöt" kasaa tietoa, joissain se on neuvottu itse pelin tavaroiden, asioiden yms "kutsumanimillä", joissain täysin suomeksi jne. Poikkeuksellista tietoa voi olla monellakin, mutta ei voi tuoda sitä esiin.

Vaikka ikää on 14, olin jotakuinkin 7-8 kun astuin ensimmäiselle foorumeille. Siinä sitä äkkiä oppi. Viime vuosina olen harrastanut CSS ja HTML koodausta, hieman PHP ja MYSQL asioihinkin perehtynyt. Tiedän kyllä mistä ihmiset pitää ja mistä ei, ja mikä toimii ja mikä ei, nimenomaan foorumeilla.
Voimaa ja valtaa.

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #282 : 23.06.11 - klo: 19.50 »
Liityen tuohon päällä olevaan juttuun... minusta nuo lukitut threadit eivät oikein toimi pysyvinä tietolähteinä, koska niissä olevaa tietoa ei saa päivitettyä. Esim. yleistä-osuudessa oleva aloittelijoiden opas on aika niukka ja keskeneräinen. Ja en tarkoita, että sen yhden käyttäjän pitäisi uhrata siihen enemmän aikaa, vaan minua harmittaa, että kukaan muu (= minä) ei voi täydentää sitä. Toki meillä on aivan mahtavat Ari-Pekan RC sivut, mutta hän ei taida enää päivittää niitä.

Eli jonnekin tarvittaisiin jotain wikin kaltaista, johon voisi kirjoittaa jotain blogiartikkelin kokoisia juttuja, jotka olisivat siivotumpia versioita tänne kirjoitetuista asioista. Tässäkin foorumissa on jonkinlainen artikkeli -ominaisuus. Voisiko se olla se, mitä haen tässä?

Esimerkiksi voisi kirjoittaa artikkelin siitä, miten RTR autoon voi valita uuden moottorin, noparin ja akun. Sitten kun täällä taas viikon päästä joku kysyy, miten hän mitoittaa moottorin akkuunsa voisi viitata siihen artikkeliin. Ja sitä artikkelia voisi ylläpitää useampi ihminen, niin ettei se jäisi ajastaan jälkeen.

Jos tämän foorumin ylläpito on sitä mieltä, ettei tuossa ole mitään järkeä, niin voisin oikeastaan koittaa itse saada jotain tuollaista aikaiseksi. Sen verran hölmöltä tuntuu samojen vastauksien kirjoittaminen kerta toisensa jälkeen.
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #283 : 23.06.11 - klo: 20.24 »
Tuon tinyportalin kautta artikkelien kirjoittaminen on vähän hankalaa eikä se salli wikin kaltaista päivitystä muilta käyttäjiltä. Jos tänne foorumille on halua kirjoitella laadukkaita oppaita niin niitä tosiaan voidaan kerätä vaikka omalle alueelle, mutta käytettävyydeltään tuollainen rc-wiki olisi varmaankin paras vaihtoehto yleisenä tietolähteenä mitä olisi helppo päivittää ja pitää ajantasalla.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #284 : 23.06.11 - klo: 23.22 »
Liityen tuohon päällä olevaan juttuun... minusta nuo lukitut threadit eivät oikein toimi pysyvinä tietolähteinä, koska niissä olevaa tietoa ei saa päivitettyä. Esim. yleistä-osuudessa oleva aloittelijoiden opas on aika niukka ja keskeneräinen. Ja en tarkoita, että sen yhden käyttäjän pitäisi uhrata siihen enemmän aikaa, vaan minua harmittaa, että kukaan muu (= minä) ei voi täydentää sitä. Toki meillä on aivan mahtavat Ari-Pekan RC sivut, mutta hän ei taida enää päivittää niitä.

Eli jonnekin tarvittaisiin jotain wikin kaltaista, johon voisi kirjoittaa jotain blogiartikkelin kokoisia juttuja, jotka olisivat siivotumpia versioita tänne kirjoitetuista asioista. Tässäkin foorumissa on jonkinlainen artikkeli -ominaisuus. Voisiko se olla se, mitä haen tässä?

Esimerkiksi voisi kirjoittaa artikkelin siitä, miten RTR autoon voi valita uuden moottorin, noparin ja akun. Sitten kun täällä taas viikon päästä joku kysyy, miten hän mitoittaa moottorin akkuunsa voisi viitata siihen artikkeliin. Ja sitä artikkelia voisi ylläpitää useampi ihminen, niin ettei se jäisi ajastaan jälkeen.

Jos tämän foorumin ylläpito on sitä mieltä, ettei tuossa ole mitään järkeä, niin voisin oikeastaan koittaa itse saada jotain tuollaista aikaiseksi. Sen verran hölmöltä tuntuu samojen vastauksien kirjoittaminen kerta toisensa jälkeen.

Lukittua osiota pystyy päivittämään ihan siinä missä lukitsematontakin.
Ainut vaan että sinne ei pääse kukatahansa heittämään viestejä.
Eli esimerkiksi...
Jos nyt vaikkapa minä loisin tuollaisen osion ja laittaisin sen lukkoon...
Tottakai minä pystyn sitä osiota muokkaamaan... Kuten muutkin valvojat ja ylläpitäjät.
Mikäli joku harrastaja haluaa kirjoittaa osiolle juttua niin sekään ei ole ongelma ollenkaan...
Kirjoittaa tekstin esimerkiksi notepadiin ja lähettää jutun vaikkapa YV:nä valvojalle.
Koska kyseiseen osioon ei pysty jokainen kirjoittamaan ja floodaamaan mitä huvittaa, ja mikä tärkeintä... pääse väittelemään punaisen värin punaisuudesta niin se tieto ei silloin katoa minkään ylimääräisen alle... niinkuin nyt jatkuvasti saa nähdä valitettavan.

Eli... ylipäätään osio mistä aikaisemmin heitin, ei tietenkään olisi tarkoituskaan olla yhden henkilön juttujen varassa, vaan ilmanmuuta jokainen joka kokee osaavansa tuottaa sopivaa ja tietorikasta tekstiä, ei muuta kuin tekstiä tekemään ja valvojan kautta osio päivittyy.
Jos halutaan tieto esille ja ylimääräiset viestit ja varsinkin väärä tieto pois niin silloin se täytyy tehdä siten ettei kaikki pääse sinne ominpäin viestittelemään.

Kuten jo aikaisemmin hieman ohimennen heitin... Kyllä minä voin pitää yllä tuollaista osiota.
Minä en vain rupea sitä koko tekstiä sinne kirjoittelemaan vaan voin tottakai lisäillä porukan juttuja sinne lukkojen taakse sitämukaa kun valmista tekstiä virtaa.

Huom... kuten tuolta aloittelijoiden opas ketjustakin näkyy niin olen muokannut ketjun ensimmäistä viestiä.
Yhtään en kyllä muista että korjasinko vain kirjoitusvirheen tai jotain, mutta kuitenkin....
Pääasia että joku ottaa vastuun osion päivityksestä... Menin jo siihen suuntaan laukaisemaan että voisin sen tehdä niin täytyy pystyä sanojensa takana, eli lupaus pitää jos sellaista halutaan.
« Viimeksi muokattu: 23.06.11 - klo: 23.26 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa goudha

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #285 : 23.06.11 - klo: 23.33 »
Laitetaas nyt tänne kun en muutakaan paikkaa löytänyt hakemallakaan / selkeetä osoitetta tai lokeroa mistä voi ylläpidolle laittaa viestiä :tongue: Mistä muuten voi laittaa, vai voiko mistään?

Asiaan...
Myynti-ilmo on hukassa / poistettu jostain syystä, onkos semmosta mahdollista palauttaa? Piti olla tuolla:

http://rc10.fi/index.php?topic=57994.0

Myynnissä oli pari TT-01:stä joista toinen myyty. Otsikossa luki '2 kpl Tamiya TT-01...' ja lopussa '-- TOINEN MYYTY'. Onko nää jossain arkistossa vai meneekö suoraan bittiavaruuteen? Löytyyhän toi googlesta mutta toinen on kuitenkin vielä myynnissä... voishan sitä jokatapauksessa tehdä uuden mutta mielenkiinnosta ois kiva saada noihin kysymyksiin vastauksia :)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #286 : 23.06.11 - klo: 23.51 »
Taitaa olla kyseessä vain inhimillinen vahinko.
(en tunnusta, koska en ole ainakaan vuorokauden aikaan poistanut yhtään viestiä)  :cheesy:
Tai jos se olin minä niin pahoitelut.

Vihjeenä että mikäli myy kahta tai useampaa tuotetta ja osa nistä on myyty niin poistaa kylmästi kyseiset tuotteet viestistä sekä otsikosta.

Tuskin kukaan lynkkaa mikäli pistät vielä myynnissä olevasta tuotteesta nyt uuden ilmoituksen kun kerta tuollainen virhe on jollekin päässyt sattumaan.

Poissa goudha

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #287 : 24.06.11 - klo: 09.13 »
No ei sillä mitään että oli hävinnyt, kiinnosti vaan onko jotain arkistointia, tms. mutta ilmeisesti ei :roll:

Ite en tykkää siitä että myyntiteksti poistetaan tai ylipäätään ilmot heti hävitetään kun on myyty... sieltä näkee hyvin lähiaikojen markkinahintoja ja sen takia itsekin jättänyt noi tekstit ja hinnat ilmoihin... eipä niillä kuitenkaan taida olla merkitystä täällä :tongue: :smiley:

Jeps, naputtelen uuden ilmon heti jussien jälkeen, saapahan samalla muokattua ilman 2 viikon sääntöä :grin:

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #288 : 02.07.11 - klo: 09.21 »
Tein foorumille oman sivun mihin on kerätty tärkeitä linkkejä foorumiin sekä muille sivustoille. Sinne pääsee foorumin etusivun kautta vasemmasta ylänurkasta haun päältä tai klikkaamalla tästä. Lisään sinne uusia linkkejä, ehdotuksia voi laittaa minulle yv:llä.

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #289 : 02.07.11 - klo: 11.00 »
Huom... kuten tuolta aloittelijoiden opas ketjustakin näkyy niin olen muokannut ketjun ensimmäistä viestiä.
Yhtään en kyllä muista että korjasinko vain kirjoitusvirheen tai jotain, mutta kuitenkin....
Pääasia että joku ottaa vastuun osion päivityksestä... Menin jo siihen suuntaan laukaisemaan että voisin sen tehdä niin täytyy pystyä sanojensa takana, eli lupaus pitää jos sellaista halutaan.

Kiitos, hyviä ideoita! Olisiko nyt sitten mahdollista tehdä niin, että tuon Aloittelijan *Opas* aiheen nimeksi muutettaisiin "Keskustelua Aloittelijan *Oppaasta*" ja se ei enää olisi pysyvä. Sen sijaan tehtäisiin uusi pysyvä ja lukittu Aloittelijan *Opas* aihe, jossa olisi vain se traxxaxxen kirjoittama opas ja lähdettäisiin sitä kehittämään?

Ja ensimmäisenä kehitysaiheena pilkkoisin sen oppaan osiin: ensimmäinen osa olisi Auton valinta ja toisessa viestissä sitten loput... jos se on aiheittain jaettu on siihen paljon helpompi ehdottaa parannuksia.

Muutoksista oppaaseen saisi kinata tuossa toisessa aiheessa ja ne ihmiset, jotka saavat muokattua opasta veisivät muutokset oppaaseen oman harkintansa mukaan.
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #290 : 02.07.11 - klo: 11.02 »
Mun puolesta OK ja voin tehdä nuo muutokset. Kasaako pijokela uuden aiheen niin voin laittaa sen sitten pysyväksi aiheeksi sivun yläreunaan ja laittaa tuonne uudelle linkkilistalle?

Poissa kimantero

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #291 : 03.07.11 - klo: 16.31 »
Kannattasko ruveta harkitseen jotain muutoksia tuohon rekisteröitymis käytäntöön kun nuita turhakkeita on ruvennu eeksyyn tänne foorumille.


Poissa salkku00

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #292 : 03.07.11 - klo: 16.35 »
Kannattasko ruveta harkitseen jotain muutoksia tuohon rekisteröitymis käytäntöön kun nuita turhakkeita on ruvennu eeksyyn tänne foorumille.



Itsekkin olen samaa mieltä kun, tänne tulee koko ajan vaikka minkä mainostajia.
Nyky rc autoilijan viimeiset sanat: Jos kaikki olis mekaanista...  Traxxas Stampede 4x4 vxl

Poissa kimantero

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #293 : 03.07.11 - klo: 17.13 »
ja on muuten tullu taas yks lisää: Idetebabaeromia
saa nähä koska tulee eka mainos

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #294 : 03.07.11 - klo: 17.14 »
Tuo spämmeri-ongelma on kyllä tiedossa ja olen siitä laittanut tietoa myös copterille että saisi siihen jotain parannusta. Ihmetyttää kovasti miksi sinne ollaan niin kärkkäästi kirjoittamassa, spämmeri saa juuri haluamaansa huomiota ja aihe pysyy tuoreimpana aiheena ennenkuin ylläpito ehtii poistamaan kaikki viestit...

Poissa kimantero

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #295 : 03.07.11 - klo: 17.19 »
pitää yrittää olla komentoimatta tulevaisuudessa  :roll:

se mua vaan ihmetyttää mikä nuita houkuttelee tänne kun niiden mainokset ei edes liity mitenkään rc alaan.
vai oisko nuo vaan jotain mainos botteja mitkä puskee niitä joka foorumille mitä bittiavaruudessa tulee vastaa.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #296 : 03.07.11 - klo: 17.22 »
Tuossa rekisteröintisivuilla on "ihmistunnistin" kun pitää kirjaimia ja numeroita syöttää kuvasta mutta ei näytä olevan siitäkään apua. Laitoin asetukset nyt niin että rekisteröitymisessä vaaditaan ylläpidon hyväksyntä, katsotaan millainen jono saadaan aikaan.

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #297 : 03.07.11 - klo: 17.29 »
Jos ei malta kahta tai kolmeakaan päivää odottaa rekisteröitymistä, silloin on ehkä parempi pysyä vaan lukevana jäsenenä :)
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa kimantero

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #298 : 03.07.11 - klo: 17.31 »
No uusia jäsenniä tässä kuussa jo 76kpl tilaston mukaan että voi sitä jonku verran kertyä.
 
Oiskohan tuo vaikea toteutaa joku kysymmys homma mihin pitää vastata oikeen että rekisteröinti menee eteenpäin vähän tuon ihmistunnistimen tapainen mutta kolme simppeliä kysymysstä suomeks ettei ulkomaalaiset osaa vastata niihin vaikka lievällä murteella niin käännös ohjelmistakaan ei ole mitään hyötyä.

Jos ei malta kahta tai kolmeakaan päivää odottaa rekisteröitymistä, silloin on ehkä parempi pysyä vaan lukevana jäsenenä :)

olen samaa mieltä. Itse ootin fg foorumille 2 viikkoa vahvistusta tulipa siinä ajassa luettua foorumin säännöt ja monta hyvää vinkiä fg:stä

Poissa salkku00

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #299 : 11.07.11 - klo: 19.11 »
Miksi välliä kun kirjautuu ulos tulee teksti:Istunnon tarkistus epä onnistui. Kirjaudu sisään ja yritä uudelleeen. :huh:?
Nyky rc autoilijan viimeiset sanat: Jos kaikki olis mekaanista...  Traxxas Stampede 4x4 vxl