Kirjoittaja Aihe: Team Durango DESC410R  (Luettu 232624 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #270 : 10.10.13 - klo: 18.35 »
Onko sulla Eeli setuppia heittää?
Miten teillä on nopari kiinnitetty? Mulla on SCT Pro ja se on iso sekä kohtuullisen painava, joten koko muovinen aluslevy heiluu sinne sun tänne eikä kiinnitykseen voi oikein luottaa.

Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #271 : 10.10.13 - klo: 18.42 »
Onko sulla Eeli setuppia heittää?
Miten teillä on nopari kiinnitetty? Mulla on SCT Pro ja se on iso sekä kohtuullisen painava, joten koko muovinen aluslevy heiluu sinne sun tänne eikä kiinnitykseen voi oikein luottaa.
Nopari suoraan pohjalevyyn kiinni kaksipuoliteipillä. Antennipidikkeen voi leikata pois tosta aluslevystä niin antennin saa helposti kiinni ilman levyä
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Candyman

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #272 : 12.10.13 - klo: 10.27 »
Onko sulla Eeli setuppia heittää?
Miten teillä on nopari kiinnitetty? Mulla on SCT Pro ja se on iso sekä kohtuullisen painava, joten koko muovinen aluslevy heiluu sinne sun tänne eikä kiinnitykseen voi oikein luottaa.

Jos tuut tänään radalle niin voin antaa setupin
[EuroRC] [Xray XB2] [Xray XB4]

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #273 : 24.10.13 - klo: 22.30 »
Yksi onkelma tuli vastaan,vai onko edes onkelma ?
ajattelin että pienen kuluman myötä ongelma katoaa ?
ongelma on siis kun voimansiirtoa pyörittää niin kääntyy välillä oikealle ja vasemmalle,ilman servoa siis,oliko tarpeeksi yksinkertaisesti selitetty ?
etuakselit siis kanittaa jonka huomasin heti kasaus vaiheessa mutta ajattelin että kuuluu asiaan ?
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #274 : 24.10.13 - klo: 22.32 »
ja siis kun kääntelee ohjausta niin tulee selvää kanittamis pykälää.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #275 : 25.10.13 - klo: 13.21 »
Kyseessä taitaa olla se, että vetarit eivät ole oikeita CVD akseleita vaan sellaisia jota yleensä käytetään rc autoissa jossa on ääriasennossa aina pieniä pykäliä. Melko varmasti pykälä vähenee kun vähän ajaa niitä sisään, ei ole ainakaan minulla ollut ongelmana noi pykälät.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #276 : 25.10.13 - klo: 13.40 »
Tässä mun setuppi jolla lähden turkuun: https://www.dropbox.com/s/05u6pzlc1uldtrs/DESC410R%20-%20setuppi%2024.10.13.pdf

Setupilla olen ajanut tasan 2 päivää, eikä se ole vielä täydellinen, mutta jos joku tuskailee setupin kanssa tai ei ole päässyt ajamaan sisäradoilla niin tästä voi katsoa vähän vinkkejä.

Oikeastaan ainut ongelma setupin kanssa on että vielä ei ole kauheasti pitoa, turussa pitää kokeillä löysempää jousta tai vakaajaa jos sillä saisi vähän pitoa vielä lisää.

Kommentteja:
-Takana Low Roll center pala joka tuo tosi paljon takapitoa, eli tämä: http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-varaosat-rungon-osat/rf-suspension-hanger-low-roll-centre-td330308
-Takana v1 alutorni. Iskarin yläkiinnitys vastaa v2:sen sisintä reikää.
-Rpm etutukivarret kiinni. Niissä iskarireijät ovat pykälän sisempänä
-Kori ProLine flowtek
-Sähköt: Orca 6.5t kone + Orca säädin, Savox sc-1258tg, Sanwa M11x
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #277 : 25.10.13 - klo: 14.33 »
ja siis kun kääntelee ohjausta niin tulee selvää kanittamis pykälää.
Jos etu hubit on väärinpäin, niin ne ottaa kiinni kun ohjausta kääntää
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #278 : 25.10.13 - klo: 14.55 »
ja siis kun kääntelee ohjausta niin tulee selvää kanittamis pykälää.
Jos etu hubit on väärinpäin, niin ne ottaa kiinni kun ohjausta kääntää
juu,ne oli alkuun väärinpäin :)
mutta ehkä toi kanitus on sitten ok,jos sitä muillakin on.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa tommys

  • ETMKUA
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #279 : 26.10.13 - klo: 13.45 »
Mikä olisi paras paikka ponderin kiinnitykselle? Kuumaliimalla pohjalevyyn, nippareilla etupuskurin päälle? Jos lähtisi ens viikonloppuna Turkuun ulkoiluttamaan nelkkua, jolla en ole kierrostakaan ajanut, niin en kaipaisi ponderiongelmia, kun löytyy varmaan muutakin ruuvattavaa. :-)
« Viimeksi muokattu: 26.10.13 - klo: 14.16 kirjoittanut tommys »

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #280 : 26.10.13 - klo: 14.22 »
Jos ei käytä sisäkoria niin paras on ehkä sen v muotoisen tuen päällä joka siis on servon yläpuolella. Kakspuoli teipillä ja nippuside sen tuen ympäri niin ei varmasti irtoa. Jos käyttää sisäkoria niin toi paikka ei toimi.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa tommys

  • ETMKUA
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #281 : 26.10.13 - klo: 16.27 »
Jos ei käytä sisäkoria niin paras on ehkä sen v muotoisen tuen päällä joka siis on servon yläpuolella. Kakspuoli teipillä ja nippuside sen tuen ympäri niin ei varmasti irtoa. Jos käyttää sisäkoria niin toi paikka ei toimi.

Ok, siihen siis. Täytyy tsekata toi sun setuppilappu vielä läpi, jos sais jotenkuten ajettavan sen pohjalta. Mulla kun ei ole noita kaikkia samoja palikoita tuossa autossa.
« Viimeksi muokattu: 26.10.13 - klo: 16.31 kirjoittanut tommys »

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #282 : 26.10.13 - klo: 16.59 »
Jos ei ole samoja vakaajia kuin minulla niin kannattaa luultavasti ajaa ilman etuvakaajaa, ja takavakaajaksi vaikka vakio. Minulla auto ei ole koskaan toiminut hyvin jos etu ja takavakaaja on yhtä paksuja vaan takavakaajan pitää olla paksumpi.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa tommys

  • ETMKUA
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #283 : 30.10.13 - klo: 22.48 »
Jos ei ole samoja vakaajia kuin minulla niin kannattaa luultavasti ajaa ilman etuvakaajaa, ja takavakaajaksi vaikka vakio. Minulla auto ei ole koskaan toiminut hyvin jos etu ja takavakaaja on yhtä paksuja vaan takavakaajan pitää olla paksumpi.

Ootko käyttäny alkuperäisiä v2:sen pultteja takaiskareiden yläpään kiinnityksessä tuon alutornin kanssa? Se torni on noin puolta ohuempi komposiittiin nähden, joten niiden pulttien alle pitäisi laittaa läjä prikkoja, jotta pultit saa kiristettyä torniin. Laitoin nyt muovishimmejä, mutta ne pitännee vaihtaa vähintään metallisiin, kun ovat aika pehmeitä.

Tein sen nyt aika pitkälti tuon linkkaamasi Turkusetuppilapun mukaan, etu ja takadiffit aavistuksen löysemmät samaten iskariöljyt. Tuota LRC-palikkaa ei ole, mutta muilta osin likipitäen samanlainen, tekniikka mukaanlukien. Poikkeuksena FF-racing shorty mod, missä takimmainen akku korvattu lyijytäytteisellä vaahtomuovilla. Jännä lähteä aivan puskista kisoihin - kestääkö paikat, ja kulkeeko tuo suoraan ollenkaan vai toisinpäin - kulkee vain ja ainoastaan suoraan.

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #284 : 31.10.13 - klo: 09.40 »
Mä käytän näitä, ne tuli v1:sen kanssa vakiona: http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-varaosat-iskunvaimentimet/shock-mount-rear-2pcs-td330032. Toi on paljon fiksumpi systeemi koska iskarin kiinnitys paikkoja voi vaihtaa tosi nopeasti ja helposti. Jos käytät ruuveja niin ne kyllä toimii kunhan shimmaat ne, mielellään ehkä metallishimmeilla jos on mutta eiköhän muovisetkin toimi.

Lrc palikka tuo paljon takapitoa, mutta ton FF kitin tarkoitus taitaa ollla aika pitkälti tuoda takapitoa eli ei ole välttämättä pakollinen päivitys. Jos olet tulossa jo perjantaina turkuun ja auto tuntuu huonolta ajaa tai on muuta ongelma niin tule nykäisemään hihasta niin koitan auttaa  :wink:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #285 : 31.10.13 - klo: 13.18 »
Max, miten auto käyttäytyi vakio kallistuksenvakaajilla? Eli edessä vissiin 1,5mm ja takana 1,3mm. Mä haluaisin jopa vähemmän kääntyvyyttä kun kovalla pidolla auto alkaa olemaan jo yli herkkä kun se ei luista yhtään.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #286 : 31.10.13 - klo: 13.55 »
Max, miten auto käyttäytyi vakio kallistuksenvakaajilla? Eli edessä vissiin 1,5mm ja takana 1,3mm. Mä haluaisin jopa vähemmän kääntyvyyttä kun kovalla pidolla auto alkaa olemaan jo yli herkkä kun se ei luista yhtään.
En muista ihan tarkalleen mitä kaikkia vakaajia kokeilin viime talvena. Ajoin ensin ilman etuvakaajaa, takavakaaja 1.3 tai 1.5. Kun lisäsin etuvakaajan auto alkoi nostaa sisempää rengasta mutkassa ja auto lähti koko ajan lapasesta. Paksummalla takavakaajalla ongelma hävisi. Durangon etupää on tosi jäykkä ja tosi reagoiva ja jos etupäähän laittaa vakaajan ja takapäätä ei muuta auto vaihtaa niin nopeasti suuntaa että peräpää ei ehdi mukana. Sanoisin että auto on helpompi saada hyvään setuppiin ilman etuvakaajaa, koska silloin takapää ei ole ehkä ihan yhtä tarkka säädöistä, mutta etuvakaajalla autosta saa vähän paremman kovalla pidolla kunhan jaksaa säätää takapään toimimaan hyvin.

Jos haluat vähemmän kääntyvyyttä kokeile esim.
-LRC palaa jos ei ole kiinni vielä
-Maksimi auraus ( R+1 hubi vasemmalle puolelle, L+1 oikealle puolelle, http://www.team-durango.com/in-the-pits.php?car_id=0&article_id=2932)
-Lyhennä takalinkkiä ja tornista matalemmalle
-Etu tukivarsi ylempään reikään hubissa(http://www.team-durango.com/in-the-pits.php?car_id=0&article_id=5212)
-Edessä iskari ulospäin tukivarressa
-Painoja taakse
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #287 : 03.11.13 - klo: 14.15 »
hyvin tuntuu lämpeevän kone tuolla 12t mod1 pinionil,vartin ajon jälkeen 2s akulla melkoisen kuuma.
olisikohan 14t hyvä kompromissi?
vai suosiolla laittaa jotain puhallin systeemiä moottorin kylkeen?
mottina skyrc 4000sc 4pole.
edittiä,
 www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-sahkomoottorit-ja-rattaat-pinjonit-48dp/pinion-48dp-24t-rw4824a
onko tämä 5mm akselille ja vastaisiko about 14t mod1?
kun näytti myyvään eioota eurorc ja hf mod1.
« Viimeksi muokattu: 04.11.13 - klo: 10.30 kirjoittanut transewaves »
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #288 : 04.11.13 - klo: 10.42 »
Mittaa sen koneen lämpötila jollain kunnon mittarilla. Melkoisen kuuma ei oikein kerro onko se 50, 60, 70 vai 100 astetta. Kolme ensimmäistä lukua olisi täysin ok, mutta sormella koitettuna jo 50 astetta tuntuu varmasti vähintään "melko kuumalta". Ja jos 12t pinionilla kuumenee liikaa, niin 14t pinionilla pitäis kuumentua enempi...(ja huippunopeus kovempaa)

Mulla on hobbywingin 4000kw 4pole ja 15t mod1 pinioni ja tällä huippunopeus on riittävä kaikille suomen radoille missä näillä ajetaan ja ei kuumene liikaa edes kesähelteillä.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #289 : 04.11.13 - klo: 10.58 »
selvä,täytyypi hommata joku hyvä ja halpa mittari :)
voihan tuo tosiaan olla että lämpö oli vain 60 luokkaa,ensimmäinen auto jossa mosa lämpiää tuolla tavoin niin on vähän pihalla  :laugh:
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #290 : 04.11.13 - klo: 16.55 »
selvä,täytyypi hommata joku hyvä ja halpa mittari :)
voihan tuo tosiaan olla että lämpö oli vain 60 luokkaa,ensimmäinen auto jossa mosa lämpiää tuolla tavoin niin on vähän pihalla  :laugh:

70 astetta on auts sormessa n. 0,5 s jälkeen.
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #291 : 06.11.13 - klo: 09.50 »
Uusin setupikokeilu tuli tehtyä diffihuollon yhteydessä, eli etu ja takadiffit on nyt ur 40 000 öljyllä ja keskellä 500 000, eli aikalailla suosituksia jäykemmät mutta pelaa ainakin tikkurilan sisäradalla hienosti. Ei puskemista, mutta tosi vakaa kun antaa hanaa. Veto päällä kääntyy hienosti aina niihin nopeuksiin asti kunnes meinaa kaatua pidosta.

Ja lisäksi tonne tikkurilan radalle sai näköjään madaltaa autoa ihan reippaasti, kun turussa ajettiin aika korkealla maavaralla. Muutenhan säädöt on vielä samat kuin oli ulkonakin, eli parantamisen varaa löytynee vielä kun alkaa linkkien paikkoja testailee yms.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #292 : 06.11.13 - klo: 15.26 »
Uusin setupikokeilu tuli tehtyä diffihuollon yhteydessä, eli etu ja takadiffit on nyt ur 40 000 öljyllä ja keskellä 500 000, eli aikalailla suosituksia jäykemmät mutta pelaa ainakin tikkurilan sisäradalla hienosti. Ei puskemista, mutta tosi vakaa kun antaa hanaa. Veto päällä kääntyy hienosti aina niihin nopeuksiin asti kunnes meinaa kaatua pidosta.

Ja lisäksi tonne tikkurilan radalle sai näköjään madaltaa autoa ihan reippaasti, kun turussa ajettiin aika korkealla maavaralla. Muutenhan säädöt on vielä samat kuin oli ulkonakin, eli parantamisen varaa löytynee vielä kun alkaa linkkien paikkoja testailee yms.
Hyviä kokeiluja, onko tietoa minkälaisilla diffeilla krossikuskit ajaa tikkurilassa.
Desc410 malleissa keskidiffiin integroitu slipperu aiheuttaa diffiöljyn lämpenemistä, josta johtuen keskellä voi käyttää hyvinkin tiukkaa kamaa. Kylmänä 500 000 öljy on tosi jäykkää, mutta ajon jälkeen vastaa maks 50 000 öljyjä. Tekee säätämisen hiukan ongelmalliseksi kun muutos on noin suuri tai ainakin tuntuu noin suurelta
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #293 : 06.11.13 - klo: 19.30 »
^ DEX410:ssa mulla oli Tikkurilassa öljyt 5000-7000wt edessä 2000wt takana.

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #294 : 07.11.13 - klo: 08.32 »
Desc410 malleissa keskidiffiin integroitu slipperu aiheuttaa diffiöljyn lämpenemistä, josta johtuen keskellä voi käyttää hyvinkin tiukkaa kamaa. Kylmänä 500 000 öljy on tosi jäykkää, mutta ajon jälkeen vastaa maks 50 000 öljyjä. Tekee säätämisen hiukan ongelmalliseksi kun muutos on noin suuri tai ainakin tuntuu noin suurelta

Juuri eilein testasin niin ei mulla ainakaan muuttunu juurikaan tuo keskidiffin jäykkyys kun ajoi akullisen putkeen, mikä on lähes kolme kertaa se viisminuuttinen jota kisoissa hinkataan. Eli ei pitäis olla ongelmaa. Mutta kannattaa ehkä tarkistaa onko sitä öljyä tarpeeksi paljon silä diffissä jos se menee noin paljon lörömmän tuntuiseksi. Niin mulla kävi edellisessa autossa jos öljyä ei ollut tarpeeksi. Vertailtiin muuten mun diffin jäykkyyttä candymanin diffiin käsin pyörittelemällä, niin joko eelillä ei ollut diffi täynnä tai sitte mulla olikin miljoonaa se öljy eikä puol miljoonaa. Taisin lavangossa loppukaudesta laittaa ne miltsit sinne eikä puol niinku muistin.(tiistaina laittelin siis vain etu ja takadiffin)

Slipperi tekee kyl lämpöä koska se kannattaa olla hieman löysällä ettei vetarit napsahda, tai sit kaasusormella  pitää vähä säännöstellä ettei tuu alastuloon nappi pohjassa tai esim tiksin pääsuoran alun töyssyt ja se tajuton pito.

Osaakos joku muuten sanoa millainen ero on v1 alutornin ja v2 komposiittitornin geometrialla, vai pitäiskö tehä ite v2 alutorni. Syy: komposiittitornin kanssa linkin paikan vaihtaminen on yhtä tuskaa, alutornin kanssa homma käy muutamassa sekunnissa per puoli.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #295 : 08.11.13 - klo: 12.44 »
Tässä turun setuppi, auto toimi tosi hyvin jä kääntyi tosi hyvin, takana olisi voinnut kokeilla vähän löysempää jousta jos ois saannut vaikka vähän lisää takapitoa mutta auto oli tosi looginen ajaa. Auto tuli nätisti turun röykyistä yli ja laskeutui ja hyppäsi tosi nätisti.
Low roll center pala, rpm etutukivarret ja v1 alutorni takana ja takahubit "väärinpäin" vieläkin, niitä ei voi merkata tohon setuppilappuun. Jouset siis valkoiset, edessä Light brown takana olive green. Insertti ProLine sininen
https://www.dropbox.com/s/yzna67kojaiq4ua/DESC410R%20-%20setuppi%20turku.pdf


Osaakos joku muuten sanoa millainen ero on v1 alutornin ja v2 komposiittitornin geometrialla, vai pitäiskö tehä ite v2 alutorni. Syy: komposiittitornin kanssa linkin paikan vaihtaminen on yhtä tuskaa, alutornin kanssa homma käy muutamassa sekunnissa per puoli.
Mulla on noi molemmat, voin ottaa vertailukuvan niistä kunhan pääsee radalle. Joskus mä niitä tutkin ja linkin paikat oli kyllä aika lailla samoissa paikoissa seä metallisessa ja muovisessa. Takana muovisessa vain yksi lisärivi
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #296 : 08.11.13 - klo: 15.12 »
Mulla on noi molemmat, voin ottaa vertailukuvan niistä kunhan pääsee radalle. Joskus mä niitä tutkin ja linkin paikat oli kyllä aika lailla samoissa paikoissa seä metallisessa ja muovisessa. Takana muovisessa vain yksi lisärivi

Joo ota vähä vertailukuvaa. Tosin iskarin paikat taitaa olla erikohdassa kun v1 oli lyhkäsemmät iskarit. Mutta onko ratkaisevaa eroa kuitenkaan?

edit: tuli vertailtua v1 ja v2 tornit kaupassa ja linkkien paikat on käytännössä identtiset ja iskarinpaikat on vähä alempana ja halutessaan saa iskarit sisemmäksi. Eli kokeillaan tollasta v1alutornia.
« Viimeksi muokattu: 08.11.13 - klo: 20.12 kirjoittanut Volvospede »
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #297 : 08.11.13 - klo: 20.05 »
Tässä turun setuppi, auto toimi tosi hyvin jä kääntyi tosi hyvin, takana olisi voinnut kokeilla vähän löysempää jousta jos ois saannut vaikka vähän lisää takapitoa mutta auto oli tosi looginen ajaa. Auto tuli nätisti turun röykyistä yli ja laskeutui ja hyppäsi tosi nätisti.
Low roll center pala, rpm etutukivarret ja v1 alutorni takana ja takahubit "väärinpäin" vieläkin, niitä ei voi merkata tohon setuppilappuun. Jouset siis valkoiset, edessä Light brown takana olive green. Insertti ProLine sininen
https://www.dropbox.com/s/yzna67kojaiq4ua/DESC410R%20-%20setuppi%20turku.pdf
Tuli hommattua DescV2 äskettäin. Täytyy varmaan otta hieman tuosta setupista mallia ja lähteä siitä katsomaan mikä sopii itselle parhaiten. Tuota Turun uutta profiilia en ole vielä päässyt testaamaan,mutta näytti aika hyvältä.

Kaikkia samoja palikoita ei taida autossa olla,mutta täytyy muutenkin vielä tutustua autoon paremmin,kunhan ehtii.

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #298 : 09.11.13 - klo: 00.18 »
Mulla on noi molemmat, voin ottaa vertailukuvan niistä kunhan pääsee radalle. Joskus mä niitä tutkin ja linkin paikat oli kyllä aika lailla samoissa paikoissa seä metallisessa ja muovisessa. Takana muovisessa vain yksi lisärivi

Joo ota vähä vertailukuvaa. Tosin iskarin paikat taitaa olla erikohdassa kun v1 oli lyhkäsemmät iskarit. Mutta onko ratkaisevaa eroa kuitenkaan?

edit: tuli vertailtua v1 ja v2 tornit kaupassa ja linkkien paikat on käytännössä identtiset ja iskarinpaikat on vähä alempana ja halutessaan saa iskarit sisemmäksi. Eli kokeillaan tollasta v1alutornia.
Joo edessä v2 torni taitaa olla n. 6mm korkeempi koska iskari on v2:sessa n. 6 mm pitempi


Tässä turun setuppi, auto toimi tosi hyvin jä kääntyi tosi hyvin, takana olisi voinnut kokeilla vähän löysempää jousta jos ois saannut vaikka vähän lisää takapitoa mutta auto oli tosi looginen ajaa. Auto tuli nätisti turun röykyistä yli ja laskeutui ja hyppäsi tosi nätisti.
Low roll center pala, rpm etutukivarret ja v1 alutorni takana ja takahubit "väärinpäin" vieläkin, niitä ei voi merkata tohon setuppilappuun. Jouset siis valkoiset, edessä Light brown takana olive green. Insertti ProLine sininen
https://www.dropbox.com/s/yzna67kojaiq4ua/DESC410R%20-%20setuppi%20turku.pdf
Tuli hommattua DescV2 äskettäin. Täytyy varmaan otta hieman tuosta setupista mallia ja lähteä siitä katsomaan mikä sopii itselle parhaiten. Tuota Turun uutta profiilia en ole vielä päässyt testaamaan,mutta näytti aika hyvältä.

Kaikkia samoja palikoita ei taida autossa olla,mutta täytyy muutenkin vielä tutustua autoon paremmin,kunhan ehtii.
Jos ei ole kaikkia viriosia eikä halua niitä heti hankkia niin ekana hankkisin ehkä jouset. Light Brown eteen ja taakse on aika varma valinta. Jos vakaajia ei halua hommata niin kannattaa ottaa etuvakaaja pois ja käyttää pelkästään takavakaajaa. Low roll center pala tuo lisää pitoa taakse, joten jos auto on peräliukas niin se on hyvä hankinta. V1 alutorni on kestävyyden kannalta kiinni. Sisällä se kai ei kauhean helposti hajoa, mutta ulkona se hajosi turhan helposti joten sen voi vaihtaa sitten kun hajottaa vakio muovisen. Rpm etutukivarret ja Xray hingepinnit ovat kestävyyden kannalta, eli jos vakiot hajoaa niin kannattaa vaihtaa.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC410R
« Vastaus #299 : 09.11.13 - klo: 12.28 »
Autossa on FF:n shorty kitti,RPM:n tukivarret edessä ja takana,hiilari tornit,vakaaja edessä 1.5mm ja takana 1.3mm,takana oli 30g paino ja slipperi tällä hetkellä lukittu.
McMaster hingepinnit edessä ja takana,takahubeissa TLR 22 3mm hingepinnit.

Jousia oli vaan oranssit ja siniset,kun nopeasti vilkaisin.Niitä täytyy hankkia lisää.