Yksi pointti olisi tässä hyvä huomioida, että jos puhutaan ohjaimen/servon lineaari liikkeestä, niin se ei välttämättä ole sama asia kuin auton renkaiden kääntyminen lineaarisesti suhteessa ohjaimen ratin kääntöön. Nimittäin mitä enemmän servovarsi kääntyy, niin sen vähemmän se tekee liikettä x-akseliston suunnassa vaikka ratista väännät saman verran ja tätä ei ole huomioitu riittävästi auton ohjausgeometrioissa. Tästä johtuu, että todellisuudessa ohjausliikkeet ovat radion 0 expolla kovin agressiivisia alussa ja lopussa ei juuri tapahdukkaan mitään. Itse olen havainnut, että noin 15-25 expoa tekee todellisuudessa ohjauksesta lineaarisen. Tietysti tuo luku on hieman auto kohtainen, koska autoissa on erinlaisia ohjaus geometrioita ja joissakin luku on myös eri käännettäessä eri suuntiin... Itse olen ajanut 25-40 expolla riippuen luokasta, autosta, olosuhteista ja radasta.