Melkein kuuluisi mitä-tänään-hajosi -osastoon, mutta ehkä neuvo löytyy täältä.
Slipperiltä eteen menevä voima tyssäsi siihen, että pidätinruuvi hyppäsi ja karkasi. Näytti tosi "liukkaalta" meno ennenkuin hoksattiin että takavedolla mennään - että sekin on nyt kokeiltu. Ei etene heinikossa sitten yhtään
No kotona ei tietenkään ole lyhempää M4-ruuvia kuin joku 10mm mikä ottaisi jo moottoriin pahasti kiinni. No samalla tuli tutkittua sekin, että uusi servo hankasi eteen menevää vetoakselia. Olisi varmaan mennyt poikki asti... Sivarilla nipsu pois kannakkeesta ja ongelma ratkaistu.
Mutta se mihin voisi joku kokenut ja tietävä ihan näkemättä sanoa, on se että takapää (siis auton) tuntuu jäykältä kun pyörittää renkaista. Spurri/pinioni se ei ole, neljä tai viisi kertaa avasin ylädekin ja pölysuojan ja sääsin ja laitoin takaisin kiinni, ja vaikka longottaa perää niin että välystä on, niin silti junnaa. Mitään epämääräistä ääntä ei kuulu. Jotenka diffin seutuville kohdistuu epäilys ja huomenna aukeaa salat. Mutta tosiaan jos joku on samalla tavalla rääkännyt blastia ja jokin on mennyt vinksalleen niin vinkkiä.
Vähän onkin sitten että tilatakko M4x4 asetinruuveja vai kävisikö pulttikaupasta - luulen että pulttikaupasta. Luulisi niillä niin pieniäkin olevan.
Leopardissa oli johtopäässä kumitiiviste laakeria vasten, tukena ehkä. Oli levinnyt
Pitääkö etsiä uusi tilalle vai saako olla paljon päittäisvälystä?
t. Kimmo:)