Kirjoittaja Aihe: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu  (Luettu 726025 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2490 : 11.02.15 - klo: 18.40 »
Pitihän se ääntä. Ajattelin että mikä hemmetti piipittää niin rumasti. Ajattelin että telkkarista/jostain ohjelmasta tulee, no eipä tullut. Sen jälkeen palovaroitintia kiertelemään, ei tullut sieltäkään. Vierashuoneeseen kävelin ja tuumasin että jaha, poika perkkkele  :grin:

2,3 oli voltit 3. kennossa ja 1.-2. kennossa oli 3,4v. Hieman epätasaisesti oli kulunut.. Ei onnistunut herätellä. Laturi varoitti low cell voltage, check battery tai jotain sinne päin.
Jos välttämättä haluat kokeilla saako tuosta enään toimivaa akkua, niin voit laturilla kokeilla latausta NiMh-ohjelmalla. Lataa akku noin 3V/kenno ja jatka sitten latausta lipo-ohjelmalla. Tämä sitten omalla vastuulla!

Tuota minunkin piti ehdottaa mutta jos akku on jo heitetty kuuta kiertävälle radalle niin ei mitään :grin:
Tolla NiMh lataus ohjelmalla herätin  kerran yhen pikku Revon akun, ja jatkoin juurikin latausta lipo-ohjelmalla kun akussa oli yli 3V/ kenno
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2491 : 11.02.15 - klo: 18.52 »
Mummot ja papat liikenteessä, kahden viikon aikana meinannut neljä kertaa kolaroida kun tulevat kolmion takaa eteen. Auton käsittely ollut jokaisella sen näköistä että ainakin vuosikymmen sitten olis pitänyt ottaa kortti pois eikä enää takasin antaa.
pöö

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2492 : 11.02.15 - klo: 20.49 »
Helppoa se on nyt sanoa että menkää hel*ettiin mutta sitten kun itse vanhenee niin kyllä vit**taa jos otetaan kortti pois 10 vuotta liian aikaisin :grin:
Mut joo kyllä on terveestä ajaa niitten perässä, kun ajavat suoralla tiellä jossa rajoitus 60km/h niin viittä kymppiä ja mutkaan hidastavat 20km/h :grin: johon itse normaalisti ajan sen 60km/h :roll:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2493 : 11.02.15 - klo: 21.27 »
- Kolmas mitä ihmettelen on moottoritiellä pitkät päällä ajaminen, vaikka valot häikäisevät vastaantulijoita ???  :shocked:
Kun räppää itse pitkät päälle kattopitkien kanssa (4 x Xenon pitkät), niin jotkut onneksi tajuavat, mutta toisinaan näkee idiootteja jotka ajavat edelleen itsepintaisesti pitkillä vaikkeivät mitään näekään...  :shocked:
Mitä sä niitä vastaantulevan valoja tuijotat? Kato omaa kaistaa eteenpäin. Maaseudulla ei niitä katuvaloja tuolla motareilla ole ja pimeällä lyhyillä vain ei näe riittävän pitkälle, jos meinaa ajaa yli sitä 60kmh.

Taidat olla just se torsti joka välkyttelee pitkiä vaikka minusta katsoen tie kaartaa vasemmalle ja mun valot valaisee sitä penkkaa. On se kumma että miten mun valot, jotka on alhaalla (HA), on suunnattu oikein (sekä sivu että pysty), jopa polttimot (H7) on asennettu oikein häikäsee sua. Kun sun ylhäällä oleva megapatteristo ei välkyyteltynä tai päällä olevana häikäse mua, vaikka sojottaa suoraan kohti.

Menisit silmälääkäriin taitaa olla pimeä näkö mennyt. Ja tommoset sokeet tuolla ajaa isoja autoja...

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2494 : 11.02.15 - klo: 21.34 »
^No niin just. Scrap suuri asiantuntija vauhdissa :grin: :grin: :grin:
Miljoonien kilometrien tuntia :tongue:
« Viimeksi muokattu: 11.02.15 - klo: 21.41 kirjoittanut Andrimus »

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2495 : 11.02.15 - klo: 22.52 »
- Kolmas mitä ihmettelen on moottoritiellä pitkät päällä ajaminen, vaikka valot häikäisevät vastaantulijoita ???  :shocked:
Kun räppää itse pitkät päälle kattopitkien kanssa (4 x Xenon pitkät), niin jotkut onneksi tajuavat, mutta toisinaan näkee idiootteja jotka ajavat edelleen itsepintaisesti pitkillä vaikkeivät mitään näekään...  :shocked:
Mitä sä niitä vastaantulevan valoja tuijotat? Kato omaa kaistaa eteenpäin. Maaseudulla ei niitä katuvaloja tuolla motareilla ole ja pimeällä lyhyillä vain ei näe riittävän pitkälle, jos meinaa ajaa yli sitä 60kmh.

Taidat olla just se torsti joka välkyttelee pitkiä vaikka minusta katsoen tie kaartaa vasemmalle ja mun valot valaisee sitä penkkaa. On se kumma että miten mun valot, jotka on alhaalla (HA), on suunnattu oikein (sekä sivu että pysty), jopa polttimot (H7) on asennettu oikein häikäsee sua. Kun sun ylhäällä oleva megapatteristo ei välkyyteltynä tai päällä olevana häikäse mua, vaikka sojottaa suoraan kohti.

Menisit silmälääkäriin taitaa olla pimeä näkö mennyt. Ja tommoset sokeet tuolla ajaa isoja autoja...

Nimenomaan se pimeän näkö häiriintyy kirkkaista valoista = pimeännäkö pysyy parempana jos ei oo niin älyttömästi niitä valoja. Mua kans motarilla häikäsee vastaantulijan valot, jos vastaantulija pitää pitkiä päällä niin pidän minäkin. Ja mulla lisäpitkät on vielä säädetty ihan päin vittua joten häikäsee aika varmasti vastaantulijaa.
Ja vielä mitä tuohon näköön tulee niin itse ainakin nään ajaa motarilla lyhyet päällä 140km/h, toki oletuksena kirkas sää.
Ja ajan usein kun tulen töistä siinä viiden aikaa niin vain päivä-ajovalot päällä ja siitäkään ei porukat tykkää kun vilauttelevat valoja, niin vilautan minäkin! :grin:

Mutta jos teillä nyt semmonen ongelma että toista häikäsee vastaantulijan pitkät ja tämä vastaantulija ei nää ajaa ilman pitkiä niin molempien kannattaa varmaan ostaa lämpökamera kypärät ja ajaa ne päässä tuolla pimeellä mottarilla, ei tarvi kummankaan käyttää mitään valoja :evil: :grin:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa Pastirolli

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2496 : 12.02.15 - klo: 11.20 »
Näin kun valoista on puhe niin ärsyttää kolmannen sukupuolen edustajat eli sumuvalot päällä ajelijat vaikka sumua ei ole. Kaippa se  sitten aiheuttaa kivaa värinää housuihin kun saa pitää sumareita ajonaikana päällä samalla kun häikäisee vastaantulevia. Sumareiden valokeila on niin leveä että se ottaa silmiin vaikkei niitä valoja katselisikaan.
Kaikenlaisia projekteja talon täydeltä

Poissa P.R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2497 : 18.02.15 - klo: 19.14 »
Jälleen kerran aiheettomat numeropalvelulaskut ja niistä jälkeenpäin lähetetyt karhukirjeet.
Eikö näitä saada millään kuriin!?!?!
Numeropalvelu ja perintätoimisto on yhtä ja samaa porukkaa,ja karhukirjeen lähettävät samantien.
Keinohan se on tämäkin nyhtää rahaa yrittäjiltä kun joku torspo maksaa kuitenkin.
Sapettaa vaan kun olis muutakin tekemistä kuin kirjoitella reklamaatioita ja tehdä rikosilmoituksia :angry:
Kumma juttu että poliisikaan ei voi tehdä asialle mitään vaikka rikosilmoituksia tulee kymmenittäin joka halvatun päivä.
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Poissa SavageRS

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2498 : 18.02.15 - klo: 20.03 »
Näin kun valoista on puhe niin ärsyttää kolmannen sukupuolen edustajat eli sumuvalot päällä ajelijat vaikka sumua ei ole. Kaippa se  sitten aiheuttaa kivaa värinää housuihin kun saa pitää sumareita ajonaikana päällä samalla kun häikäisee vastaantulevia. Sumareiden valokeila on niin leveä että se ottaa silmiin vaikkei niitä valoja katselisikaan.

Joo, tuota on porukalla aina naurettu että mitä siinä 3m:n päässä on niin tarkkaa katsottavaa, että tarvitsee olla sumarit päällä ? :shocked:
Sumarit päällä ei näe yhtään mitään kauemmaksi, syö pitkiltä valoilta mielettömästi pituutta...ainakin itelle on tärkeää nähdä kauemmas kun siihen 3m:n päähän. Sumarit lisälyhkäsinä...ei toimi, ihan eri asia. Ja vaikka näkisitkin sen villisian siinä 3m:n päässä ojan penkalla, niin et ehdi tehdä mitään 100km/h vauhdissa. Toisaalta et näe myöskään sitä hirveä kaukovalojen valokeilassa...taas rysähtää kun oli sumarit päällä. No kaipa ne ovat nämä sumareiden polttelijat niitä samoja jotka salakaatavat niitä hirviä ym. autolla metsästyskauden ulkopuolla... :roll:
MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2499 : 22.02.15 - klo: 14.45 »
Ottaa päähän turun lonestar ravintola.. Ihan ykkös wingsit yleensä .
Omistajan vaihdon myöntä meni sekin.
En muista koska olisin noin huonon ja turpeen asiakaspalvelijan tavannut.
Ei oo mun vika jos on menkat:)

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2500 : 23.02.15 - klo: 16.27 »
HW Xerun 150A, ei vittu mikä p*ska :angry: 4s ja 6s toimii hienosti mutta sit ku haluisin ajaa 5s niin alkaa pätkimään. Eka hyytyy ihan ku pois akut loppu, ja sit pätkäsee samalla tavalla kuin lipo-cutoff, vähän aikaa ku venaa ni on taas täydet tehot käytössä seuraavat 3 minuuttia. 5s olis just se paras mettä ajoon, tehoja tarpeeks mut ei mee niin kovaa. Ja vika ei ole akuissa, itsekin luulin et vika on akuissa niin siksi myin vanhat turnigyt pois ja ostin traxxasin laatu lipot mutta ei. Castle toimi kyl hyvin niillä Turnigyilläkin. Toisaalta ei tääl Kolilla voi oikee missää ajella ellei sit mee tonne rinteille mut en tiiä onko siellä sit enää valoja ku ei oo laskettelijoita.. Parempi vaan keskittyä tuohon juoma puoleen ja haudata tuo HW:n p*ska tonne mettään :roll:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa lamppu8

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2501 : 23.02.15 - klo: 18.57 »
Veikkaan että noparin asetukset on niin, että se automaattisesti tunnistaa millainen akku on kytkettynä (2S, 4S , 6S).
Tuossa noparissa automaattitunnistus toimii vain 2S, 4S ja 6S-akuilla. 5S-akkua luullaan 6S-akuksi, eli low voltage cutoff napsahtelee päälle ihan turhan aikaisin.
--> aseta nopariin manuaalisesti 5S-akku käyttöön niin 99% varmuudella ongelma korjaantuu.

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2502 : 23.02.15 - klo: 20.04 »
Mutta entäs sitten kun ajan 4s tai 6s? Tulee taas varmaan sama ongelma 4s akulla. Mulla kun ei ole kuin 1x 4s, 1x 5s ja 1x 6s. Täytyy ottaa se koko cutoff vittuun, kiva kun ollaan tuolla huudeilla ja se napsahtaa päälle (oli käytöössä sitten 4s tai 6s akku), hyvä siinä sitten kantaa tollasta 100 kilosta autoa koriin :roll: Pikku revossa silloin ku ei ollu cutoff päällä niin hyvin pysty ajaa kotiin eikä tarvinnu kantaa. Sen kyllä huomaa sit ku akut alkaa loppumaan eli aika turha tuo cutofff
« Viimeksi muokattu: 24.02.15 - klo: 10.15 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2503 : 24.02.15 - klo: 14.51 »
V***u tota loskasohjon määrää.
pöö

Poissa lamppu8

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2504 : 24.02.15 - klo: 21.24 »
Mutta entäs sitten kun ajan 4s tai 6s? Tulee taas varmaan sama ongelma 4s akulla. Mulla kun ei ole kuin 1x 4s, 1x 5s ja 1x 6s. Täytyy ottaa se koko cutoff vittuun, kiva kun ollaan tuolla huudeilla ja se napsahtaa päälle (oli käytöössä sitten 4s tai 6s akku), hyvä siinä sitten kantaa tollasta 100 kilosta autoa koriin :roll: Pikku revossa silloin ku ei ollu cutoff päällä niin hyvin pysty ajaa kotiin eikä tarvinnu kantaa. Sen kyllä huomaa sit ku akut alkaa loppumaan eli aika turha tuo cutofff

No näinhän se on, ettei tuolla noparilla pysty kovin kätevästi kaikkia noita akkuja käyttämään. Vaihtoehtoina on automaattitunnistus jolloin, 5S-akkua ei pysty kunnolla käyttämään, tai sitten pitää säätää noparille oikeat asetukset joka halvatun kerta kun akkua vaihtaa.

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2505 : 24.02.15 - klo: 21.35 »
Miksei tuossa oo semmosta asutusta kuin auto lipo 2-6s?  Se ois niinku oikeesti hyvä.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa Repomies

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2506 : 24.02.15 - klo: 21.39 »
Kelkka perkle surautti rattaat sileäksi 3s lipon kanssa :/ alkaa loppua varaosat kesken just ko sai ajokuntoon ja videomateriaalia nimeksikkään... 10 min ajoa ja 2 viikkoa rakentelua :grin:
Kasa ruuveja, muttereita ja pikku peltilärpäkkeitä muovilaat...eiku pussissa.

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2507 : 26.02.15 - klo: 18.11 »
No nyt se p*ska ei enää toimi edes 6s akun kanssa, pätkäsee kun akuista puolet ajettu ja ku vähän aikaa venaa niin pelittää taas :angry: Mamban säätimessä tuo auto lipo toimii erinomaisesti ajo sitten 4s, 5s tai 6s mutta HobbyWingissä ei. Pitää ottaa se näköjään pois käytöstä kokonaan ku ei toimi. Jos ne akut siitä hajoo niin poltetaan koko säädin ja ostetaan uus :evil:
Toinen mitä ihmettelen ja mikä myös vit**taa niin että miksi siellä Kolilla oli niin hyvä ajaa, jäällä kun ajo niin kääntöympyrä oli noin 1.5 metriä ei kääntyi kiitettävästi suksien kanssa. Mutta kun tultii takas tänne jumalan selän taakse niin menee ku juna, ei käänny mihkää :sad: Lumen koostumuksesta sen täytyy kyl varmaan johtua. Vit**taa kyl asua täällä etelässä missä 5cm lunta sekä loskaa ja p****a riittää, Keski suomessa sentään oli lunta parhaimmillaan n. 70cm ja oli kiva kävellä lumikengillä mutta täällä taas pärjää jo Crocseilla ja alkaa olee sen verran lämminkii että voi istua terassilla shortseissa margarita kädessä :roll:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2508 : 26.02.15 - klo: 18.31 »
Mikä lumi ja missä? Onks joku nähnyt tai tarvinnut.
Vene ollut vesillä koko "talven" ja kalaan on päässyt. Ei valittamista :tongue:

Poissa Majuri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2509 : 26.02.15 - klo: 18.56 »
Siellä etelässähän toiset näkee unia lumesta.
Täällä ei enää radallakaan ole kuin 40 - 60 cm sitä valkoista
jota sais olla vähän muuallakin(vaikka Raision suunnallakin)
Toiset tekee mitä osaa , mie teen mitä haluan
Mahdoton vie hieman enemmän aikaa

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2510 : 26.02.15 - klo: 19.06 »
No meinattiin et Raisioon pääsis vääntää rataa uuteen uskoon lähiaikoina ja turun härkiksellä on jo täys tohina päällä. Koko paikka on näköjään möyritty uuteen uskoon.
Majuri taitaa kirota ja toivoa vielä niitä jäärata kisoja;)

Poissa Majuri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2511 : 26.02.15 - klo: 19.09 »
Täälläkään ei ole jäitä missä ajella.


Etelässähän onkin ihan eri kelit, on se niin väärin  :cry:
Toiset tekee mitä osaa , mie teen mitä haluan
Mahdoton vie hieman enemmän aikaa

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2512 : 07.03.15 - klo: 21.23 »
Harmaa sää ja ainainen joka paika märkyys, niin ei viitti ärceellä kurvailla menemään.

Tuompa pitkästä aikaa hitlerin näytille. 
pöö

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2513 : 13.03.15 - klo: 14.25 »
kerpele kun jotkuu apinat ei tiedä mitkä on päivä ajovalot  :angry: ite oon laittanut jopa ihan E hyväksytyt led päivä ajovalot ja silti jotkuu vilauttaa mulle valoja ku mulla ei muka olis valot päällä. Ihan vaa vittuilakseni vilautan takasin :evil: Ja broidi kun oli kerran mukana ja vähän kännissä niin laittoi tehokkaasta taskulampusta strobon päälle ja näytti sitä autoa päin, ei vilauttanut enää uudestaan :grin:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa Pastirolli

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2514 : 13.03.15 - klo: 17.25 »
kerpele kun jotkuu apinat ei tiedä mitkä on päivä ajovalot  :angry: ite oon laittanut jopa ihan E hyväksytyt led päivä ajovalot ja silti jotkuu vilauttaa mulle valoja ku mulla ei muka olis valot päällä. Ihan vaa vittuilakseni vilautan takasin :evil: Ja broidi kun oli kerran mukana ja vähän kännissä niin laittoi tehokkaasta taskulampusta strobon päälle ja näytti sitä autoa päin, ei vilauttanut enää uudestaan :grin:

Jotkut eivät tajua että niitä päiväajovaloja pidetään päällä vain päivällä. Ei illalla/yöllä tai päivällä satessa/sumussa.

Tuo strobojuttu on sitten vaarallista puuhaa. Järkikin sanoo ettei niin saa koskaan tehdä.
Kaikenlaisia projekteja talon täydeltä

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2515 : 13.03.15 - klo: 17.54 »
Mulla ne palaa aina, vaikka on ajovalot päällä niin päivä-ajovalot palaa kans. Varsinaisia parkkeja ei enään oo vaan ku on parkit päällä niin ne palaa kans.
Tuo strobojuttu on varmasti vaarallista yöllä mut en sitten tiiä kirkaassa auringonpaisteessa. Ja minkäs noille känni ääliöille voi...

Ja sitten tympii noi jotka pitää sumareita kirkkaalla kelillä päällä :undecided: me meinattiin laittaa semmoset räikeen vihreet ledit, jotka ei varsinaisesti häikäse mutta on niin vi*tumaisen väriset, ne kun pistää päälle niin luulis että vastaantulija sammuttaa sumarinsa :grin:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa Zufee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2516 : 13.03.15 - klo: 18.11 »
Kyllä suakin ahdistaa näköjään aika paljon, kun pitää tuollaisia murehtia.

Sinä murehdit sumareita, ja murehdit kun muut murehtii sun päivävaloja.. Anna olla ja räpsyttää, ne on menneet jo autosi ohi, ennen kuin ehdit edes kissaa sanoa. :)

Poissa Pastirolli

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2517 : 13.03.15 - klo: 18.18 »
Onkohan Jyväskylässä netti poikki kun ei rcjkl vastaa osatiedustelusähkäriin?
Kaikenlaisia projekteja talon täydeltä

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2518 : 13.03.15 - klo: 19.31 »
Mulla ne palaa aina, vaikka on ajovalot päällä niin päivä-ajovalot palaa kans. Varsinaisia parkkeja ei enään oo vaan ku on parkit päällä niin ne palaa kans.
Tuo strobojuttu on varmasti vaarallista yöllä mut en sitten tiiä kirkaassa auringonpaisteessa.

Niin..oletkos ajatellut, että joitakin voi ärsyttää sekin, kun autossasi  palaa päivävalot ajovalojen kanssa  :grin:

« Viimeksi muokattu: 14.03.15 - klo: 13.15 kirjoittanut ylikar-h »

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« Vastaus #2519 : 14.03.15 - klo: 04.49 »
Kyllä suakin ahdistaa näköjään aika paljon, kun pitää tuollaisia murehtia.

Sinä murehdit sumareita, ja murehdit kun muut murehtii sun päivävaloja.. Anna olla ja räpsyttää, ne on menneet jo autosi ohi, ennen kuin ehdit edes kissaa sanoa. :)

En nyt sanoisi että ahdistaa, kuhan vaa sanoin että häikäsee mutta ite oon ostamassa 55w tai 75w xenonit niin sitten p*skat haittaa jos joku tulee sumarit päällä vastaan kun ne valasee koko tienoon toisin kuin nyt tommoset diamond xenon look polttimot jolla hädin tuskin näkee tien varsinkii jos sataa vettä ja on perus pimeä syys yö.

Jos teillä tommosia asenteita valojen käyttöön niin itse laitan ajovalot päälle vasta sitten kun katuvalot syttyy, eli päivällä satoi tai paistoi niin valoja en pidä päällä enkä myöskään yöllä kaupungissa.
Ja nuo päiväajovalot on siis ihan E hyväksytyt eli on ihan lailliset, aluks piti ostaa ebaysta euron maksaavat RGB ledi nauhat mistä saa muutettua värin vaikka pinkiksi niinkuin nykyiset parikit mutta sain nuo sitten kaverilta ilmaseks ja laitoin kii, ei ainakaan tuu leimalla valituksia :grin: täytyy niihin kyl vetää vielä sininen "tummennus" spray päälle niin tulee vähän hoienommat vielä :roll:
« Viimeksi muokattu: 14.03.15 - klo: 04.57 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage