Kirjoittaja Aihe: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010  (Luettu 8827 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« : 16.08.10 - klo: 19.30 »
Tälläinen TP-10:n kapina on pyörähtänyt käyntiin jo harjoitusten merkeissä.

Mukana kisassa Suomalaisista molemmat Teemut ja Muncin Sami. No muitakin pitäis olla mukana mutta en tiedä tarkaan ketä on oikeesti kisapaikalle lähtenyt.

Kisojen saitti :
http://ec2010.se/

Tulos seuranta :
http://www.myrcm.ch/se/vast8/20100816_001349/1-10_IC200/index.html

Alustava raportti kisapaikalta :
"Täällä tarvitaan Toppatakki, pitkät kalsarit ja vene"

No kisaviikon sää ennuste vaikuttaa hmmm... "monipuoliselta":
http://www.accuweather.com/fi/se/vastra-gotaland/gothenburg/forecast.aspx
« Viimeksi muokattu: 16.08.10 - klo: 19.43 kirjoittanut LasHi »
RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa NPu

  • TamUA
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #1 : 16.08.10 - klo: 22.40 »
On siellä varmaankin ainakin Christer A edellisten lisäksi paikalla. Tampereen edustus jäi Samin harteille.

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #2 : 17.08.10 - klo: 12.32 »
Suomi väriä löytyy eristä:

Erä 4 Sami
Erä 8 Teemu S ja Crisu
Erä 9 Teemu L

Sami sai treeni kierros 9:n ajettua ja nousi samalla ranking listalla sijalle 4.
« Viimeksi muokattu: 19.08.10 - klo: 08.24 kirjoittanut LasHi »
RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #3 : 19.08.10 - klo: 08.18 »
19 harjoitus erä kierrosta ajettu ja Suomi pojat löytyy listalta seuraavasti :

13. Sami
15. Teemu L
31. Teemu S
84. Crisu

Mutta kaikilla on jo aika hyviä vetoja alla joten kun saavat koko 10 min ajettua täyteen niin lista vielä muuttuu  ....  ;)

Tänään ajetaan vielä 6 treeni kierrosta ja huomenna alkaa varsinaiset tosi hommat.
« Viimeksi muokattu: 19.08.10 - klo: 08.25 kirjoittanut LasHi »
RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #4 : 19.08.10 - klo: 21.23 »
Meinasin laittaa kärjen järjestyksen mutta lista onkin tuolla tulos seurannassa puuta heinää joten taitaa olla paree odottaa huomista viimeistä harjoitus erää jos svedut sitten sais oikean listan aikaiseksi.


RedRC on jo myös huomannut että kisat on käynnissä :
http://www.redrc.net/2010/08/european-200mm-championships-practice-update/#more-34345


Uusi tulos seuranta sivu :
http://www.myrcm.ch/se/vast8/19082010_467604/EC2010/index.html

Eka Control practise kierros meneillä ja suomalaiset ryhmissä.
no. 4. Sami 8. Crisu ja 9. Teemut
« Viimeksi muokattu: 20.08.10 - klo: 11.22 kirjoittanut LasHi »
RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #5 : 20.08.10 - klo: 17.43 »
Kovaa kisaa.

Huiput 110km/h. suora 85 metriä!!!
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #6 : 20.08.10 - klo: 18.02 »
Tsemppiä suomalaisille!

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #7 : 20.08.10 - klo: 21.16 »
1     Dirk Wischnewski    DE    D755    MSC Kirchhain    28     7:00.573    1 [2]
2     Martin Christensen    DK    DK0055    NMRC    28     7:03.167    1 [2]
3     Marc Rheinard    DE              28     7:05.299    1 [2]
4     Robert Pietsch    DE    D-695         28     7:05.736    1 [2]
5     Mark Green    GB    GB-403         28     7:06.976    1 [2]
6     Alexander Hagberg    SE    S-174    MK Eskil    28     7:07.285    1 [2]
7     Adrian Berntsen    NO    N-166    BMRK    28     7:08.952    1 [2]
8     Manuel Huber    AT    A1006    MAC-Amstetten    28     7:10.172    1 [2]
9     Crister Anderson    FI    FIN-139         28     7:10.347    1 [2]
10     Jilles Groskamp    NL    NL-503         28     7:10.749    1 [2]
11     Kyle Branson    GB    GB-0232         28     7:10.940    1 [2]
12     Michael Salven    DE    D-002         28     7:11.167    1 [2]
13     Mikael Fransson    SE    S-045    Wäxjö MS    28     7:11.399    1 [2]
14     Francesco Martini    IT              28     7:12.472    1 [2]
15     Teemu Leino    FI    FIN-075         28     7:13.300    1 [2]
16     Daniele Ielasi    IT              28     7:14.593    1 [2]
17     Frank Andersen    NO    N-037    Oslo Modellbilklubb    28     7:14.966    1 [2]
18     Adam Catchpole    GB    GB-0193         27     7:00.385    1 [2]
19     Gerard Kandelhart    AT    A-1047         27     7:00.551    1 [2]
20     Per-Ola Hård    SE    S-001    Wäxjö MS    27     7:00.948    1 [2]
21     Nacho Lopez Llunch    ES    E-184         27     7:01.177    1 [2]
22     Martin Lissau    DK    DK-068         27     7:01.273    1 [2]
23     Eric Dankel    DE    D-813         27     7:01.718    1 [2]
24     Georg Ellingsen    NO    N-124    Lørenskog MBK    27     7:02.735    1 [2]
25     Nikita Yuryev    RU    RU-125         27     7:04.529    2 [1]
26     Teemu Saarinen    FI    FIN-060    HyUA    27     7:05.075    1 [2]
27     Stig Berntsen    NO    N-108    SMK    27     7:05.480    1 [2]
28     Rico Kröber    DE    D-1048         27     7:06.662    1 [2]
29     Eduardo Dulac    PT    P-754         27     7:06.770    1 [2]
30     Bernd Rausch    DE    D-088         27     7:06.806    1 [2]
31     Arco de Jong    NL    NL-273         27     7:07.155    2 [1]
32     Maxim Claes    BE    B-071         27     7:07.519    1 [2]
33     Thomas Eytard    FR    F-945         27     7:07.730    1 [2]
34     Alex Thurston    GB    GB-0456         27     7:08.521    2 [1]
35     Petter Sølvberg    NO    N-228    Spydeberg MK    27     7:08.717    1 [2]
36     Joakim Nicolaisen    NO    N-205         27     7:09.491    2 [1]
37     Pedro Rombouts    NL    NL-612         27     7:09.512    1 [2]
38     Werner Ersland    NO    N-220    KMBK    27     7:09.780    1 [2]
39     Quentin Leoux    FR    F-1096         27     7:09.932    1 [2]
40     Stig O Alstad    NO    N-202    LMBK    27     7:10.875    2 [1]
41     Tom Erik Haaversen    NO    N-208    KMBK    27     7:11.157    1 [2]
42     Uwe Baldes    DE    D-465         27     7:13.642    1 [2]
43     Jerome Renaux    BE    B-030         27     7:14.309    1 [2]
44     Patrick Shäfer    DE    D-392         27     7:14.890    1 [2]
45     Ralf Krause    DE    D-887         27     7:15.695    1 [2]
46     Claus Ryeskov    DK    Dk-076    Hillerød    27     7:16.039    2 [1]
47     Staffan Karlsson    SE    S-015    Västerås MS    26     7:00.365    1 [2]
48     Bjørn Dahl    NO    N-229    Oslo Modellbilklubb    26     7:01.468    2 [1]
49     Bengt Andersson    SE    S-062    Väst_8    26     7:03.093    1 [2]
50     Alexander Naumov    RU    RU-122         26     7:03.728    2 [1]
51     Martin N.O Hansen    DK    DK-089    NMRC    26     7:03.925    2 [1]
52     Johnny Magnussen    NO    N-225    OMK    26     7:04.055    2 [1]
53     Toni Gruber    DE    D-969         26     7:04.085    1 [2]
54     Marc Sascha Hagele    ES    E-631         26     7:04.264    2 [1]
55     Michael Meisinger    AT    A-1279         26     7:04.649    1 [2]
56     Rolf Dahl    NO    N-219    Oslo Modellbilklubb    26     7:05.104    1 [2]
57     Nicolas Rosado    FR              26     7:05.362    1 [2]
58     Munck Sami    FI    FIN-215    TamUA    26     7:06.130    1 [2]
59     Ingeborg Gommers    NL    NL-269         26     7:07.957    2 [1]
60     Ole Bro    NO    N-218    OMK    26     7:08.550    1 [2]
61     Mackan Göransson    SE    S-173    Västerås MS    26     7:08.743    1 [2]
62     Lars Haugen    NO    N-175    Oslo Modellbilklubb    26     7:09.357    2 [1]
63     Thomas Livbom    SE    S-026    WMS    26     7:09.643    2 [1]
64     Göran Persson    SE    S-195    Väst-8    26     7:10.701    2 [1]
65     David Lopez Garcia    ES    E-444         26     7:12.306    1 [2]
66     Teddy Vandal    FR    F-1060         26     7:12.567    1 [2]
67     Stephan Grund    DE    D-065         26     7:13.405    2 [1]
68     René Püpke    DE    D-682         25     7:02.309    1 [2]
69     Bruno Coelho    PT    P-183         25     7:02.630    1 [2]
70     Alexey Egorov    RU    RU-121         25     7:02.779    2 [1]
71     Thomas Gidlund    SE    S-018    Västerås MS    25     7:03.485    2 [1]
72     Henrik Christensen    DK    D-110    Odense RC    25     7:03.567    2 [1]
73     Morten Johansen    NO    N-230    LMBK    25     7:04.000    2 [1]
74     Erika Hellquist    SE    S-040    Wäxjö MS    25     7:04.013    2 [1]
75     Nikolaj Hviid    SE    S-003    Staffanstorp    25     7:04.135    2 [1]
76     Martin Åberg    SE    S-076         25     7:06.579    2 [1]
77     Luke Longley    GB    GB-0574         25     7:09.870    1 [2]
78     Marius Nicolaisen    NO    N-204         25     7:14.142    1 [2]
79     Toropchenkov Igor    RU    RU-123         24     7:00.669    1 [2]
80     Anton Edush    RU    RU-135         24     7:04.211    2 [1]
81     Ian Billet    GB    GB-0628         24     7:12.395    2 [1]
82     Robert Motyl    PL    POL-296         24     7:24.196    2 [1]
83     Maciej Brzozowski    PL    POL-1303         23     7:08.726    2 [1]
84     Andrzej Trella    PL    POL-1046         23     7:11.595    1 [2]
85     Jan Kristiansen    NO    N-223    Lørenskog modelbilklubb    22     7:12.680    1 [2]
86     Miranda Mário    PT    P-538         20     7:08.693    1 [2]
87     Daan Jacobs    NL    NL-201         18     4:53.378    1 [2]
88     Juraj Hudy    SK    SK-008         18     5:06.034    1 [2]
89     Helge Johannessen    NO    N-052    Lørenskog Modellbilklubb    17     4:34.956    1 [2]
90     Markus Hellquist    SE    S-041    Wäxjö MS    15     7:02.486    2 [1]
91     Martin Hudy    SK    SK-034    Team Xray    15     7:08.933    1 [2]
92     Niclas Brunsberg    SE    S-         14     7:05.398    2 [1]
93     Mickael Brandt    SE    S-052    Uppsala RC    14     7:06.199    2 [1]
94     Blazej Orlowski    PL    POL-1071         11     2:59.554    2 [1]
95     Anthony Bruyer    FR    F-1009         9     7:17.389    2 [1]
96     Manuel Singer    AT    A-1100         7     2:10.826    1 [2]

Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #8 : 21.08.10 - klo: 09.46 »
Johan menee keli mielenkiintoiseksi. Aamulla kun on enään 2 aikaajo kierrosta ja päivälle on luvattu sade kuuroja.
Versinkin kun tätä keli kameraa katsoo niin parast aikaa on märkää :
http://goteborg.trafiken.nu/TrafikenNu_Templates/Camera.aspx?id=611

Kamera on reilun kilsan päästä kisapaikasta ja "katsoo" juuri kisapaikan suuntaan.

Joten tulos parannuksiin on vaikeeta uskoa mutta nousujen kautta kaikki on mahdollista.

Samaa näytää kisan online streemikin että vauhdit ei oo kovia:
http://www.myrcm.ch/main?pSr=1&dId[E]=4160

Edit.
Kun puhuu että vaan sataa mutta viimeistä kierrosta kun mennään niin ryhmä 2:ssa ollaan jo ennusteen mukaan 26 läpin vauhdissa niin saattapa tuo aika ajo lista mennä vielä uusiksi.
Samilla oli eilen pariin kertaan hyvässä 27 läpin vauhdissa joten jokohan se tänään onnistuu...  ;)
« Viimeksi muokattu: 21.08.10 - klo: 12.13 kirjoittanut LasHi »
RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #9 : 21.08.10 - klo: 13.14 »
Äsken tuli rankka sade kuuro eli eka AE oli määräävä.
 
Säätietojen mukaan oli odotettavissa jo eilen, että ekassa pitää onnistua.

« Viimeksi muokattu: 22.08.10 - klo: 11.30 kirjoittanut CAi »
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #10 : 21.08.10 - klo: 15.20 »
Näköjään sade sekotti loput erät tältä päivää. No huomenna on uus päivä ja Suomalaiset löytyy seuraavista nousu eristä:

1/16 A Sami
1/4  B TeemuS
1/2  A TeemuL ja Crisu

Joten nyt toivotaan vaan hyviä nousuja niin tiedä vaikka Vinaalissa olis enemmänkin Suomi väriä ...  ;)

Edit.
Niin unohtui laittaa linkki videoihin kisasta :
http://news.efra.ws/
« Viimeksi muokattu: 21.08.10 - klo: 15.39 kirjoittanut LasHi »
RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #11 : 22.08.10 - klo: 11.32 »
Sami nousi 1/8 finaaliin !!!
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #12 : 22.08.10 - klo: 13.33 »
Teemu nousi puolikkaan B ryhmään joka alkaa hetken kuluttua.
RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #13 : 23.08.10 - klo: 08.40 »
No saatiin sitä Suomi väriä tuonkin kisan finaaliin... Hienoa.

Kisan nopein mies tais kuitenkin olla linkin kuski kun ajoi vielä finaalissa uskomattoma 14.7 läpin :
http://www.redrc.net/wp-content/uploads/2010/08/EcFri-DirksWonderBook.jpg


1    Martin Christensen   DK
2    Alexander Hagberg   SE
3    Robert Pietsch   DE
4    Dirk Wischnewski   DE
5    Frank Andersen   NO
6    Manuel Huber   AT
7    Teemu Leino   FI
8    Daniele Ielasi   IT
9    Marc Rheinard   DE
10    Gerard Kandelhart   AT

19    Crister   FI

20    TeemuS   FI

42    Sami   FI

« Viimeksi muokattu: 23.08.10 - klo: 09.24 kirjoittanut LasHi »
RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #14 : 23.08.10 - klo: 20.21 »
hienosti pohjoismaat edustettuna finaalissa dachin lisäksi. italialaisia vain yksi, joka pienoinen yllätys (kuten mm.ssä jossa niitä ei ollut yhtään), eikö espanjassa ja ranskassa ajeta 200mm yhtään - offroadia nykyisin enemmänkö?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #15 : 23.08.10 - klo: 22.33 »
Tästä listasta näkyy millä autolla/moottorilla finalistit olivat liikenteessä.

Final results
1. Martin Christensen – 172 Laps in 45:00.455 (Capricorn/Capricorn)
2. Alexander Hagberg – 171 Laps in 45:09.326 (Xray/Max)
3. Robert Pietsch – 169 Laps in 45:14.492 (Mugen/Novarossi)
4. Dirk Wischnewski – 167 Laps in 45:15.503 (Xray/Orcan)
5. Frank Andersen – 165 Laps in 45:04.610 (Xray/Max)
6. Manuel Huber – 165 Laps in 45:04.934 (Xray/Max)
7. Teemu Leino – 131 Laps in 45:01.945 (Xray/Team Orion)
8. Daniele Ielasi – 83 Laps in 23:39.144 (Shepherd/IDM)
9. Marc Rheinard – 5 Laps in 1:18.971 (Shepherd/Novarossi)
10.Gerard Kandelhart – 0 Laps in 0:00.000 (Xray/Orcan)

Autoissa Capricorn ja Shepherd ovat tuoreina 1/10 ratapolttismerkkeinä kiilaamassa mukaan kärkikahinoihin.   
Perinteinen finaalimerkki Kyosho näyttäisi olevan "taidepaussilla".
Xray'tä ehti finaaliin 6 kpl.

Moottorimerkkejä mahtui finaaliin peräti kuusi.
« Viimeksi muokattu: 23.08.10 - klo: 22.36 kirjoittanut jarkko »
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #16 : 24.08.10 - klo: 09.06 »
Taidepaussilla on myös Serpent, aika perinteinen sekin. Myös Sirio näyttää pudonneen kyydistä?

Vaihdoin muutaman email viestin Kyoshon Adrien Bertinin kanssa Orionin moottorista ja Kyoshon välityksistä, mahtoikohan olla kisoissa - en tajunnut kysyä, no ei ainakaan finaalissa.
« Viimeksi muokattu: 24.08.10 - klo: 09.12 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #17 : 24.08.10 - klo: 11.28 »
Orion = Sirio.
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #18 : 24.08.10 - klo: 11.32 »
Siis itsessään Sirio -merkkisenä. No eipä tuolla väliä sinänsä, tuli vaan mieleen kun oli vielä vuosi pari sitten "kova nimi" ja näkyvä. On kai osa noista muistakin merkeistä Sirion tehtaan tekemiä. Christerillä oli kuulemma Sirio, vähän kai vaan huonoa tsägää ettei päässyt finaaliin asti. Onnittelut hänelle hienosta ajosta jälleen ja hänen tiimilleen!

Mutta onko CAi niin että Sirio on siirtynyt jotenkin enemmän tuon Orionin brändin taakse? Kuin vain valmistajana.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa NPu

  • TamUA
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #19 : 24.08.10 - klo: 12.20 »
No juu, eihän noita moottoreiden valmistajia kovin montaa ole. Capricorni taisi aikasemmin perustua Sirioon, uusi Novarossiin. IDM on tuunattu Picco ja Max tuunattu Novarossi. Tuskin Orcan:kaan omavalmite on.
« Viimeksi muokattu: 24.08.10 - klo: 12.25 kirjoittanut NPu »

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #20 : 24.08.10 - klo: 12.47 »
Maaliin pääsy ei ollut moottorista kiinni. Sirio moottori toimi hyvin ja oli todella nopea koko viikon.

Syynä oli toinen takaiskari mikä päästi öljyt pihalle heti ekoilla kierroksilla ja auto oli ajamaton loput 19 minuuttia sen jälkeen. Lisäksi auto dumppasi lähdössä ja 3. lähtöpaikka muuttui viimeiseksi.

Antti tai Chrisu tietää enemmän asiasta ja kilpailun kulusta.

Kyllä Sirion on edelleen ihan oma merkkinsä ja voimissaan.
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #21 : 24.08.10 - klo: 12.53 »
Joo, juttelin jo Antin kanssa ja ei ollut moottorista kiinni (enkä sitä koskaan epäillytkään siis). Eiköhän tuo sama päde kaikkiin muihinkin merkkeihin/moottoreihin vaikkei just finaalissa olisi edustettuna ollutkaan. Peace
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #22 : 24.08.10 - klo: 14.34 »

On kyllä tasan totta, että semin onnistumiseen ja nousuun vaikuttaa hyvin paljon muutkin asiat kuin se minkä merkkisiä tuotteita on käytössä.

Se tilasto, mitä tuotteita kärkikuskit käyttävät pitäisi varmaan tehdä paljon suuremmasta joukosta, esim. alkuerien 50 nopeinta, jolloin sattuma ei olisi niin paljoa vaikuttamassa "tilastoon".

Tämä pätee ratapolttiksen ohella yhtä lailla polttiskrossissa.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #23 : 24.08.10 - klo: 14.42 »
Tietämättä mitään polttis asioista, niin sivusta katsoen kyllä tämä laji on teknisesti todella vaativaa sekä teknisesti, taktisesti että ajamisen kannalta.

Tätä kautta menestymiseen vaikuttaa lähes x määrä eri asioita.

Itseasissa sähkö on todella helppoa ko. lajiin verrattuna.
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #24 : 26.08.10 - klo: 13.51 »
Tietämättä mitään polttis asioista, niin sivusta katsoen kyllä tämä laji on teknisesti todella vaativaa sekä teknisesti, taktisesti että ajamisen kannalta.

Tätä kautta menestymiseen vaikuttaa lähes x määrä eri asioita.

Itseasissa sähkö on todella helppoa ko. lajiin verrattuna.

Joo kyllä nitropolttisluokissa on aivan oma viehätyksensä johtuen erien pituudesta tankkauksineen.

Se mikä itselle oli lievähkö yllätys niin että Tattarisuolla pystyttiin viemään TP10 kilpailu läpi varsin täysipäainoisesti sateisesta säästä huolimatta eli tämä rataluokka ei olekaan niin arka sateelle kuin voisi kuvitella. oikeastaan olemalla sadekeli -spesialisti voisi hyvin onnistua silloin kuin muilla on vaikeampaa. tietysti kilpaileminen ei ole aivan sama kuin kuivalla, mutta ei siis lainkaan mahdotonta ja jopa mielenkiintoista joskus - kunhan ei koko ajan sada paljoa so. kuuro(ja) tai vain vähän koko ajan, ja rengastukseen löytyy oikeat vaihtoehdot kuten kuviollinen kumirengas (radalla paljon vettä) ja/tai sadekelin foamit (kostea rata). paljon kuraisempaa ja ikävämpää vastaavissa oloissa kilpaileminen olisi krossiradalla ollut vaikka luulis että siellä se onnistuisi paremmin (ei ainakaan savipohjaisella radalla kokemukseni mukaan)

olihan se ilmanputsari INS-BOXin sisällä vähän märkä mutta kun radalla ei ole kauheasti likaa niin en suurempaa ongelmaa havainnut, ja kai tuotakin olisi voinut suojata (esim. krosssarityyppinen suodatin sateella). vastarin käärin talouspaperiin ja laitoin muovipussiin vastarikotelon sisään (onneksi sellainen oli autossa, aina ei ole) ja vesi ei päätynyt elektroniikkaan asti. kiitos JQlle vinkistä jossain toisessa kisatopikissa (Salon sadekisa varmaankin) ;)
« Viimeksi muokattu: 26.08.10 - klo: 13.57 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: European Championship 1:10 IC 18-22 August 2010
« Vastaus #25 : 26.08.10 - klo: 17.34 »
oikeastaan olemalla sadekeli -spesialisti voisi hyvin onnistua silloin kuin muilla on vaikeampaa.

==> vrt. Naumov ja muu tiimi naapurimaasta. Kun sataa, herrat pärjäävät todella hyvin!!

-A-