Slipperin rakentaminen, kardaanin asentaminen, etu- ja takapään liittäminen runkoon.
Tässä kohdassa menee loput hop-up osat paikoilleen. Kitin mukana tulee muovinenkardaani, joka toimii vakio sähköjen kanssa mahdollisesti ihan OK. Minä vaihdoin sen alumiiniseen, koska laitoin harjattomat sähköt autoon.
Kardaanin lisäksi tarvisee etupään diffipinjonin ulostuloon liitos osan kardaania varten TRX6888X.
Toisessa kuvassa spurrin yläpuolella näkyvän muoviosan vaihdoin myös alumiiniseen, se osa on slipperin laakerin
tukipalikka TRX6893X.
Viimeiseksi jää korin maalaaminen, sitä ennen laitetaan koritolpat ja renkaat. Koritolpat lyhensin 8mm pitkiksi
että kori ei näyttäisi niin typerältä. Jos meinaa lyhentää tolppia reiät kannattaa syventää 2,5mm poranterällä niiden ollessa täysipitkiä.
Tässä myös ilmestyy loput sähköosat autoon Hobbywing XeRun AXE540L R2 2800KV FOC system, joka on normi nopari tilassa. Kuljettaa autoa sopivalla vauhdilla 2S akulla ja 3S akulla auo on jo mielipuolinen.
Ainoa miinus tuossa axe noparissa on ettei siinä ole ole minkään näköistä jarrunsäätö mahdollisuutta normaali tilassa, jarrujen voimakkuuden joutuu säätämään radiosta. Radiona minulla FlySky GT3B.
Kuvat: