Kirjoittaja Aihe: LRP  (Luettu 1219 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ferpor

  • Jäsen
    • Profiili
LRP
« : 15.12.03 - klo: 12.49 »
Onko kellään kokemuksia LRP:n kamojen tilaamisesta euroopasta, eli halvemmista hankintapaikoista? :lol:

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
.
« Vastaus #1 : 16.12.03 - klo: 08.38 »
Kannatta yleensä tukea suomalaista maahantuojaa tai jälleenmyyjää, ostamalla suomesta. Muuten joudutaan kohta kaikki tilaamaan ulkomailta..ja mä en ainakaan jaksa
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa Juha

  • Jäsen
    • Profiili
LRP
« Vastaus #2 : 16.12.03 - klo: 09.08 »
Hyvä huomio JQ. Todellakin kannattaa miettiä kannattaisiko tukea Suomalaisia myyjiä. Hinta erokin voi loppujen lopuksi jäädä pieneksi ja sekin varmaan kompensoituu sillä, että suomesta hankkiminen on kumminkin turvallisempaa ja helpompaa.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
LRP
« Vastaus #3 : 16.12.03 - klo: 09.14 »
Ulkomailta kannattaa tilata yleensä vain silloin jos hintaero on selkeä (ei muutamia euroja), esim. jossain harvinaisemmissa erikoistuotteissa käy helposti niin (ja joita harvemmin Suomessa edes myydään).

Jos kuitenkin oot esim. LRP Quantum -säädintä ostamassa niin kannattaa ostaa Suomesta, takuu toimii nopeasti maahantuojan kanssa ja tuskin hintakaan on kovin suuri verrattuna Saksaan. Itse en luottaisi siihen että lähetän rikkinäisen säätimen Saksanmaalle ja saisin viikon sisään uuden... :wink:

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Re: .
« Vastaus #4 : 16.12.03 - klo: 09.48 »
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
Kannatta yleensä tukea suomalaista maahantuojaa tai jälleenmyyjää, ostamalla suomesta. Muuten joudutaan kohta kaikki tilaamaan ulkomailta..ja mä en ainakaan jaksa


Olen täydellisesti samaa mieltä!
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.