Noniin....
Ohjaimen trimmit keskelle.
Epa ja muut kaikki säädöt tehdas asentoon, eli epa tietysti joka suuntaan 100
Jos on subtrim niin sekin keskelle.
Sitten uusi bindaus eikä koske hetkeäkään kaasuun tai rattiin ennenkuin bindaus on valmis ja autosta sähköt sammutettu.
Virrat päälle.
Mikäli radiot päällä ollessa servot osoittavat väärin niin servovarsi irti servosta ja käännä se siihen neutraali asentoon ja laita uudestaan paikoilleen.
Vasta nyt trimmistä hienosäädät ohjauksen jne kohdalleen.
Mikäli autossa on käytössä jonkinsortin failsafe niin ota se pois bindauksen ajaksi.
Mikäli näiden jälkeen ei homma pelitä niin sitten on jotain tehty pieleen tai jotain on pielessä.
Kiitos avusta

Tuosta videosta ei varmaan selviä ohjaimen ominaisuuksia enkä tarkalleen alan sanastoa oikeen ymmärräkkään. Mutta ohjaimessa ei ole kun trimmi kaasulle ja ohjaukselle jotka näkyy ledeinä ratin vasemmalla puolella. Ja lisäksi napit ratin alapuolella kuinka paljon renkaat kääntyy. (rtr paketin ohjain + vastari). Olen melko varma että kyseessä on Etronx Pulse -mallin paketti.
Olen bindannut ohjaimen ja vastarin niinkun ohjeissa sanotaan (bindijohto törkätään vastarissa ohjausliittimeen).
Kun virrat olen sammuttanut ja laittanut takaisin päälle servot ovat täysin oikeassa asennossa ja toimii niinkun pitääkin.
Mutta ongelma tulee siinä vaiheessa kun sammutan ohjaimesta virran (vastarille jätän virran päälle). Servo kääntää renkaat suoraan ja kaasun täysille.
Käsittääkseni tässäkin halpismallissa on jonkin sortin failsafe mutta en ole millään ilveellä löytänyt ohjeita sen opettamiseen. Ansmannin failsafe ei ainakaan toiminut ollenkaan.
Parin kaverin sama paketti toimii kuitenkin toisin, eli kaasu menee pois ja ohjaus käntyy sivulle...
Olen miettinyt että voisiko vika johtua siitä kun alussa aukasin servon ja koitin vähän kosteus suojata sitä. -mutta epäilyttää kun servo muuten pelaa normaalisti