Kirjoittaja Aihe: Hpi Bullet MT 3.0  (Luettu 23242 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Illusmare

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #30 : 23.06.11 - klo: 19.02 »
... Joka ei ole waterproof.
Nitromoottori(tai mikään polttomoottori) ei voi olla täysin vedenkestävä/-pitävä.

Sen takia suluissa.  :azn:

Kunpa tuo oma Bullet Fluxi ois waterproof. Eiköhän sekin tuu vedenkestävänä kohta.
HPI Bullet Flux ST

Poissa battery

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #31 : 27.09.11 - klo: 21.43 »
Ajattelin tätä seuraavaksi vehkeeksi riittääkö tuosta koneesta potkua monttukäyttöön vai kannattaako hommata mielummin joku puggi?

Poissa battery

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #32 : 14.10.11 - klo: 10.49 »
Mikä mahtaa olla vikana kone käy hetken ja sammuu, ja pystyy ajelemaan myös hissukseen jonkin aikaa kunnes sammuu. Vähän kun alkaa vedättämään niin kone hyytyy ihan kun ei saisi bensaa (boaaaaaa).
Vika on tullut nyt vasta ilmi, mikäköhän voi olla vikana?

Poissa rc manic

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #33 : 14.10.11 - klo: 11.46 »
Taitaa olla säädöt pielessä, jos tuntuu, että ei saa bensaa niin käännä vaikka yläneulaa isommalle.

Poissa JiiVee

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #34 : 14.10.11 - klo: 12.27 »
ja sen verta korjaan että se ei ole pensaa vaan nitroa tai ihan vaan polttoainetta.
pöö

Poissa battery

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #35 : 14.10.11 - klo: 16.41 »
ja sen verta korjaan että se ei ole pensaa vaan nitroa tai ihan vaan polttoainetta.
Ja jos sinua sen verta korjaan, että suurin osa siintä on metanolia eikä nitroa. Nitroa siinä on joko 10-25% välillä riippuen. Turha viisastella, ei se mitään puhdasta nitroa ole!

Poissa JiiVee

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #36 : 14.10.11 - klo: 17.00 »
ja sen verta korjaan että se ei ole pensaa vaan nitroa tai ihan vaan polttoainetta.
Ja jos sinua sen verta korjaan, että suurin osa siintä on metanolia eikä nitroa. Nitroa siinä on joko 10-25% välillä riippuen. Turha viisastella, ei se mitään puhdasta nitroa ole!

tää on tätä ku tehään seksuaalinen teko pilkkua kohtaan.  :police:
pöö

Poissa Joo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #37 : 22.04.12 - klo: 17.56 »
Mitenkäs on,onko kellään faktoja siitä,että pitääkö tämän ko. auton moottori hyvin säätönsä.
Uutta autoa olen suunnitelemassa ja auto ei tulisi kuin piha sutimiseen,niin ihan sen takia kyselisin.

Poissa Hiekkamonttu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #38 : 09.05.12 - klo: 22.01 »
Onko tässä metalliset rattaat, vai muoviset kuin kiinalaisessa soittorasiassa?
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa Teffo_89

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #39 : 13.12.12 - klo: 23.27 »
Moikka. Osaako kukaan kertoo hpi bullet mt3.0 moottorin tyhjänkäynnin sädön.?

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #40 : 22.12.12 - klo: 22.13 »
ai miinus -10 asteessa?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Teffo_89

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #41 : 04.04.13 - klo: 23.40 »
EI VAAN OLEN AUTOA PISTÄMÄSSÄ TEHDAS ASETUKSII NIIN OSAAKO KUKAANSANOO KUINKA MONTA KIERROSTA KIERRÄN NITRO/tYHJÄNKÄYNTI.

Poissa Ipperu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #42 : 19.09.15 - klo: 20.51 »
Aika hiljainen ketju? Auto ei taida olla ihan suosituimmasta  päästä Suomessa...?

Auto (käytetty ) ollut pari viikkoa  ja tänään otin eka " savut" , kun sain vihdoin käyntiin uudella tulpalla.  Sähköautoja ollut tähän asti. Säätöyritystä oli, mutta suorituskyky  jäi vastaamaan suunnilleen Stampedea harjallisena...huh huh. Pitäisi tämän ehkä paremmin kulkea..😁😁

Anyway, säätövinkkejä otetaan vastaan...
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10

Poissa wille86

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #43 : 20.09.15 - klo: 00.05 »
Aika hiljainen ketju? Auto ei taida olla ihan suosituimmasta  päästä Suomessa...?

Auto (käytetty ) ollut pari viikkoa  ja tänään otin eka " savut" , kun sain vihdoin käyntiin uudella tulpalla.  Sähköautoja ollut tähän asti. Säätöyritystä oli, mutta suorituskyky  jäi vastaamaan suunnilleen Stampedea harjallisena...huh huh. Pitäisi tämän ehkä paremmin kulkea..😁😁

Anyway, säätövinkkejä otetaan vastaan...

Tuosta vaikka mallia https://www.youtube.com/watch?v=ma2_CghxiUk
Savage Flux XL, Savage XL 5.9, Losi 5ive T

Poissa Ipperu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #44 : 20.09.15 - klo: 08.59 »
Kiitos vinkistä! Täytyy varmaan säätää tuota alaneulaa seuraavaksi. Käynti ääni on vähän röpöttävä, ei sellainen kireä kuten kuuluisi, ja auto ei kiihdy eikä kulje. Yritin tosiaan vaan sitä pääneulaa säätää.  Käänsin sitä laihemmalle ja savutuskin ehkä väheni, mutta kulku puoli ei muuttunut...
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10

Poissa wille86

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #45 : 20.09.15 - klo: 10.56 »
Laitat vaan neulat tehdasasetukselle ja siitä aloitat sitten yläneulan säätämisellä ja kun yläneula kohdallaan niin sitten vasta alaneula johon ei välttämättä tarvitse edes koskea

Toi edellinen video oli big blokille tässä olis small blockin ohjeistusta

https://youtu.be/UgcsspHeg1g

https://www.youtube.com/watch?v=IwefQGQB8lc

Savage Flux XL, Savage XL 5.9, Losi 5ive T

Poissa Ipperu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #46 : 20.09.15 - klo: 15.10 »
Tein eilen kyllä kaikki ohjeiden mukaan ja kiersin yläneulaa laihemmalle milleittäin tehdasasetukselta,mutta kone vaan "mooasi" ja savua tuli kyllä vielä jonkin verran  ja meno oli niin laiskaa että hiekalla ei edes lähdöissä sudittanut. Voisiko olla niin,että edellinen omistaja on ajellut liian laihalla ja kone kulunut väljäksi?   Kone ei tod kiertäny iloisesti millään säädöllä. Noissa videoissa  auto menee huonoilla säädöilläkin paljon paremmin. Voisiko syynä olla se,että käytin 16%sta polttoainetta?
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10

Poissa Ipperu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #47 : 20.09.15 - klo: 16.03 »
Lisäys vielä : ilmanputsari ja tulppa ovat uusia.
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10

Poissa wille86

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #48 : 20.09.15 - klo: 17.33 »
kannattaa tuonne aloittelijan polttiskysymykset osioon laittaa kysymystä ongelmasta.
Savage Flux XL, Savage XL 5.9, Losi 5ive T

Poissa Ipperu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #49 : 20.09.15 - klo: 21.13 »
Koitetaan vielä säätää ja kerron lisää kokemuksia, kun saan auton kulkemaan edes siedettävästi.
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10

Poissa Ipperu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #50 : 03.10.15 - klo: 15.31 »
Non niin! Auto saatu vihoviimeinen muutaman prkleen säestämänä ja "mikä sille nyt tuli" -ihmetyksen jälkeen kulkemaan. Äkäinen peli, nopeudessa kyllä yllätti. Luulin ettei pärjää mitenkään castlen 5700kv combolla olevalle stampedelle, mutta mitä sehän kelasi kun ravihenvonen kuin vauhtiin pääsi, herranen aika meinasi lähteä käsistä! :roll:Kiihtyvyydessä ehkä tulee turpiin , mutta nopeutta löytyi yllättävästi (samoin kuin ääntä). Pirun hauska auto -eka polttis. :smiley:
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10

Poissa Ipperu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #51 : 03.10.15 - klo: 19.49 »
Se auttoi, kun käänsi alaneulaa melkein kierroksen kiinni ja samoin yläneulaa. Ohjehan oli, että älä koske alaneulaan. .. Auto oli myös päivän sisällä ennen starttia. Oli noista säätövideoista se hyöty, että tietää miltä kuulostaa ja miten saa savuttaa säädöissä oleva auto. Tuli kyllä mietittyä paljon kaikkea muuta kuin säätöjä, kun moottori ei pysynyt käynnissä ja "mooaten" sammui...ei ne kokeneemmat turhaa niistä säädöistä näköjään jauha. :azn:
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10

Poissa wille86

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #52 : 03.10.15 - klo: 20.10 »
Jos on tehdas säädöissä neulat niin silloin ei välttämättä tarvii alaneulaan koskee, toi on ainakin savagessa pätenyt aika hyvin.
Savage Flux XL, Savage XL 5.9, Losi 5ive T

Poissa Ipperu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #53 : 03.10.15 - klo: 21.56 »
Ei ollut tehdassäädöissä.  Siksi olin aika hukassa. Auto tuli minulle ns. "suoraan käytöstä".  Ensitöikseen sai puhdistaa kauttaaltaan  ja vaihtaa kulutusosia. Ihmettelin vaan kun nyt pari tankkia olen ajellut/ säädellyt ja ilmanputsari edelleen puhdas JA sekin pitäisi joka tankin jälkeen nitrolla puhdistaa. -ohjeiden mukaan. Taidan ostaa kasan suodattimia ja vaihtaa vain uuden tilalle, kun vanha menee likaiseksi.
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10

Poissa Ipperu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« Vastaus #54 : 01.11.15 - klo: 18.41 »
Jouduin pari viikkoa sitten tilaamaan  uuden vetarin taakse, kun asfaltti/sora - pinnalla ajelussa katkesi juuresta renkaan päästä. Ei siis varsinainen vetari vaan siitä poikittaisesta pinnistä mikä tulee sinne akseliin ei ollut mitään enää jäljellä.Onkohan muilla ollut ongelmia nitroversiossa?  Auttaako heavyduty-vetarit asiaa? Vai pitääkö asfalttia välttää? Flux -versioissa ainakin on jotain ongelmia ollut...
« Viimeksi muokattu: 01.11.15 - klo: 18.54 kirjoittanut Ipperu »
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10