Kirjoittaja Aihe: Mistä hyvä rc-auto?  (Luettu 5295 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa lol-ukkeli

  • Jäsen
    • Profiili
Mistä hyvä rc-auto?
« : 28.03.11 - klo: 14.32 »
Elikkäs itte oon ajatellu ostavan jossain vaiheessa uuden rc auton.oon selaillu netis kaiken näkösii autoja, mutta ei tunnu löytyvän hyvää. tehoja autossa saisi olla ja kestävä! mikä olisi hyvä polttomoottori rc-auto?

Poissa harrikal

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mistä hyvä rc-auto?
« Vastaus #1 : 28.03.11 - klo: 14.42 »
Lrp rtr polttis trukki voisi olla kova sana.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mistä hyvä rc-auto?
« Vastaus #2 : 28.03.11 - klo: 14.52 »
tuolla kysymyksen asettelulla pelkään ettei saada aikaan kuin huutoäänestys, jos sitäkään.

nyt kun olet selaillut sitä nettiä niin onko syntynyt minkäänlaista ajatusta siitä minkä tyyppinen auto saattais ylipäänsä olla mahdollinen ja paljonko noin suurinpiirtein olis laittaa rahaa (100, 500 vai 1500?) , entä minkälaisia ajopaikkoja olet ajatellut
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa lol-ukkeli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mistä hyvä rc-auto?
« Vastaus #3 : 28.03.11 - klo: 14.56 »
jotai buggy/truggy oon ajatellu ja hintaa on sii jossai 100-300e tai siit ehk vähä ylöspäin.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mistä hyvä rc-auto?
« Vastaus #4 : 28.03.11 - klo: 15.23 »
varmaan ymmärrät ettei tolla budjetilla oikein saa kovaa kulkevaa ja kestävää buggya/truggya muuten kuin ehkä käytettynä
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jekku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mistä hyvä rc-auto?
« Vastaus #5 : 28.03.11 - klo: 15.30 »
varmaan ymmärrät ettei tolla budjetilla oikein saa kovaa kulkevaa ja kestävää buggya/truggya muuten kuin ehkä käytettynä

Samaa mieltä kuin yllä. Tuolla summalla kannattaa hankkia  parempi auto käytettynä.
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

Poissa lol-ukkeli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mistä hyvä rc-auto?
« Vastaus #6 : 28.03.11 - klo: 15.51 »
Miltä sivustolta löytää autoja käytettynä? Ja kertokaa jotakin hyviä merkkejä ja malleja jotta osaan etsiä oikean laista ja laittakaa linkkiä jostakin kalliimmista autoista meinaan täytyy katsoa rahatilannetta niin kyllä kai sieltä vielä venyy rahaa kalliimpeihinkin autoihin :cheesy: meinaan itse kun tykkään hyppiä ja ajaa lujaa enkä mitään lussu vauhtia
« Viimeksi muokattu: 28.03.11 - klo: 15.55 kirjoittanut lol-ukkeli »

Poissa PikkuPiru

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mistä hyvä rc-auto?
« Vastaus #7 : 28.03.11 - klo: 16.37 »
Voisitko tehdä vähän tarkempaa työtä itse ja lukea näillä sivuilla olevia topic:eja eri autoista.


Toiseks, täälä rc10 sivuilla löytyy ihan etusivulta MYYDÄÄN kategoria mistä saattaa löytyä hyvä käytetty buggy/truggy sulle.


Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Mistä hyvä rc-auto?
« Vastaus #8 : 28.03.11 - klo: 16.47 »
http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-polttomoottoriautot/hpi-trophy-35-rtr-1-8-buggy-hpi10508

Äkkiseltään katottuna ainakin halvimmasta pääst oleva polttiskrossari mikä nyt mitenkään edes mahtuu tuohon budjettiin.

Mutta...
Kun näköjään tietämys RC-autoista on tätä tasoa niin aika ehdottomasti lähtisin suuntaamaan sähköauton suuntaan.
Jos tiedonkeruu "taidot" ovat sillä tasolla että pitää kysellä mistä läytyy käytettyjä autoja jne niin jotenkin tulee mieleen ettei polttiksen kanssa tule mitenkään toimeen.

99% tapauksista polttis ei missään nimessä ole se paras vaihtoehto ekaksi autoksi.
1% ehkä... silloin kun tekniikan osaaminen jne on edes jollain tasolla... Jos vielä sittenkään.

Poissa Manny

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä hyvä rc-auto?
« Vastaus #9 : 05.04.11 - klo: 09.16 »
mun eka polttis on Traxxasin Slayer ja aivan SAIRAAN tyytyväinen hankintaan (toki kaikkinainen vertailukohta [omakohtainen] puuttuu mutta luulempa ettei toi nyt ihan surkeimmasta päästäkään ole :D )

Ford F350 Uplift mofo party plan
ɹǝʎɐןs sɐxxɐɹʇ

Poissa RC-man

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Mistä hyvä rc-auto?
« Vastaus #10 : 09.11.11 - klo: 10.44 »
mun eka polttis on Traxxasin Slayer ja aivan SAIRAAN tyytyväinen hankintaan (toki kaikkinainen vertailukohta [omakohtainen] puuttuu mutta luulempa ettei toi nyt ihan surkeimmasta päästäkään ole :D )

Olen itse uusi harrastaja ja pohtinut uuden "lelun" hankkimista. Täytyy varmaan katsella "Myydään" -kategoriaa, jos sieltä löytyisi edullisesti.

Katselin myös, että esim. Roboshop myy aika kivannäköisiä vehkeitä.

Onko kukaan sieltä tilannut?

Täältä lisää...

Poissa tactical

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mistä hyvä rc-auto?
« Vastaus #11 : 09.11.11 - klo: 12.17 »
Onhan noi roboshopin aparaatit kivan näköisiä mutta siihen se sitten jääkin. Noilla hinnoilla ei voi saada kunnon autoa. Olohuoneajeluun ehkä. Suosittelen lämpimästi seurailemaan "myydään"-palstaa. Sieltä löytyy autoja jotka vanhanakin pesevät nuo roboshopin rakkineet mennen tullen. Ja niillä on edes jonkinlainen jälleenmyyntiarvo jos homma ei sitten kiinnostakaan.
Losi Twenty Two, Hitec 2.4. Hong Nor SCRT10 - Hitaasti ja epävarmasti liikkuva shikaani.

Poissa RC-man

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Mistä hyvä rc-auto?
« Vastaus #12 : 09.11.11 - klo: 14.06 »
Onhan noi roboshopin aparaatit kivan näköisiä mutta siihen se sitten jääkin. Noilla hinnoilla ei voi saada kunnon autoa. Olohuoneajeluun ehkä. Suosittelen lämpimästi seurailemaan "myydään"-palstaa. Sieltä löytyy autoja jotka vanhanakin pesevät nuo roboshopin rakkineet mennen tullen. Ja niillä on edes jonkinlainen jälleenmyyntiarvo jos homma ei sitten kiinnostakaan.

Kiitos vastauksesta.

Ajattelinkin, että nuo ovat aika halpoja. Täytyy tutkailla "Myydään" -osiota. Jonkin verran rahaahan tämä vie. Mutta niinhän kaikki muutkin harrastukset.

Poissa tactical

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mistä hyvä rc-auto?
« Vastaus #13 : 09.11.11 - klo: 14.18 »
Takaan että kunnon autolla ajotunnin hinta on edullisempi kuin noilla halppiksilla.
Losi Twenty Two, Hitec 2.4. Hong Nor SCRT10 - Hitaasti ja epävarmasti liikkuva shikaani.