toivotaan että KUN se hetki koittaa että mäntäpistiäinen käy kylässä,ei sitten tule itku.tommoisilla kokeiluilla tahtoo aina pikkuisen pissiä omille jaloille.voi se toimikkin jonkin aikaa mutta itse kokeílujen ja erehdysten kautta olen oppinut että ei pidä missään tapauksessa nostaa paineita vakio turbolla ja vakio softalla jne.
audin kone on kyllä kestävä mutta ei sekään ikiliikkuja ole,väärillä setupeilla.
Mikään ahdin kone ei kestä määräänsä enempää ahdon nostoa jos ei soppa lisäänny ja bensa-vehkeissä ajoitus muutu samassa suhteessa.
Detonaatio sen tappaa jos näihin kohtiin ei kiinnitä huomiota.
Pienet muutokset on ok mutta pikku hiplailulla jos tekee dynotuksen kanssa 700e laskua ja sai 20hv niin olipa kiva :lol:
Oli sitten Audi tai Mersu
Tiedä sitten mistä tuo 700e lasku tulee dynotuksessa..
Itsellä voimaa on tullut pelkällä paineiden nostolla n.60hp ja 150nm lisää. Dynossa kävin juuri siksi että selviää onko seokset kohdillaan, myöskään nakutusta ei esiintynyt kun aivan inasen kylmällä koneella.
Seuraava askel virittämisessä on sitten k-jetin heivaaminen mäkeen, myöskin suuttimet pitäis vaihtaa isommiksi. Eikä tuossa ahtimessakaan taida tuotto kovin paljoa pidemmälle riittää.
No joo,ehkä "pikkasen" yläkanttiin,mutta ihan sohaisu mielessä.Saa keskustelua aikaan.
Eniwei,paineitahan voit nostaa ehkä edelleen. Mutta niinkuin itsekkin sanoit,suuttimet ja boxi ei sitten enää pysy mukana.
Ota sytkää pois 2-3astetta niin loppuu se nakutus kylmänäkin.Tehoa et juurikaan uhraa.
Yleensä kun naputes kuuluu "rähinä" päällä niin alkaa tuhon merkit.
Vakiokoneessa kun painetta nostaa,saa kyllä pomppua tehoon.Siitä ylöspäin se alkaa olemaan kalliimpaa ja vaikeampaa.Alkuun saa 100e ja 30hv.Pian se on 1000e ja 10hv. :lol:
Tuttu sabluuna...