Kahtelin vähän mitä mulla on tossa diy slässissä mikä on ollut työn alla jo toista vuotta :)
http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=0&products_id=4175 tuo olis sopivan pitunen
http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&keyword=Rod+Ends+%28Long%29+Lsii+%286%29 tollaset päihin
ja trx ruuveja mulla on läjä mitä varmaan sopii tohon ja tarvittaessa pultti(e:mutteri siis XD) vielä toiseeen päähän.
Mulla on vaan yks tollanen 36mm linkki vai mikä lie turnbuckle kun toinen on slässissä niin löytysköhän joltakulta? Ei jaksais tollasta yksinään tilata mistään. Vaihdossa voin pistää vaikka 50 ja 54mm bucklet (2kpl kumpaakin ja avaamattomissa pusseissa) kun sellaset tilasin joskusmyös tohon ja oli vähän pitkät eikä mitään tekoa.
Eiköhän tähän 1/10 nakit istu ihan hyvin. Yokohomoja mulla on 4kpl ja näyttäs olevan aavistuksen isommat mitä alkuperäset, mutta en tiedä onko niin huono asia. Tosin tekniikan päälle ottaa kyllä enemmän. Mutta kait tuo kerran ainakin pitää savustaa (eihän siitä tule mitään, että uutta autoa alkaa heti tissuttelemaan ettei sähköt pala mitkä siinä pitäis kestää) ja ottaa takuusta uudet (ja myydä pois) sen jälkeen voi sitten miettiä sähköjen päivitystä
e: Sehän meni nopsaa kiitos nestorin voipi olla, että tämä pirssi saadaan iskuun ennen viikonloppua.
e2: Otetaas vähän pakkia oikea linkin pituus onkin sitten n.64mm (kokonaispituus päiden kanssa) ja tuo 36mm linkkitanko ainakin noiden mun päiden kanssa on liian lyhyt. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis vai miten se meni. Ei nyt tietenkään sytyttänyt, että voin fiilata ja höylätä noista pitemmistä linkeistä tavaraa pois :D.
Ja nuo on ohkasia linkkejä vähän alta 3mm. Uusissa trx:n tuupeissa taitaa olal 4mm. Molemmat kyllä varmaan kestää sen minkä kestää ja sieltä antautuu jotain muuta seuraavaksi.
Pitää palailla astialle jahka saan auton taas kasaan. Tarkotus olis mennä pitkän tauon jälkeen montulle ulkoiluttamaan isää ja poikaa. Ei varmaan lapasia tämän alle kyllä uskalla laittaa? Tuntuisi ainakin lukeman perusteella savunkerjäämiseltä.