Vastaa samaa: väärä hammaskosketus, mutta pistän täsmennyksiä:
-vino kosketus, pintapaine kohtaa joka hampaasta kulman ensin, ja hampaat leikkautuu toiseen suuntaan vinosti irti. Saman vian alkava versio työntää hulluna pinionia irti. Jatkettuna tuhoaa laakerit. Toisinpäinkin: loppuunajettu laakeri päästää akselilinjan vinoon! (TT01 autossa spurrilaakeripesien syöpymä samoin)
- liikaväljä kosketus, tappaa hampaitten päät ja kuopat jää näkyviin hyödyttöminä.
- liian kireä kosketus, pintapaine sulattaa tai haurastaa spurrin, ja ratas usein tuhoutuu syvemmälle kuin hammaskokojen pohjat, symmetrisesti. Nahiseva ääni, huono rullaus. Jatkettuna tuhoaa laakerit.
- Elävä kiinnitys, joku joustaa, ja jälki on kuin moottoriviilan jälkeen, puhtoisen sileä
- hammastyypit melkein, muttei ihan samat. Kuten tuumanen 48dp ja millinen mod06
Tällä saat jopa hetken ajaa, mutta alusta asti ruma laulavan nariseva ratasääni ja heikko rullaus.