Jeps, Kyoshon Mad Force Cruiserista sen verran, että...
Auto ostettiin meille keväällä ja saman tien päivitettiin paremmalla radiolaitteistolla, tasauspyörästöjen rattailla, kardaaneilla, alumiinisilla ohjausvivuilla sekä titaanisilla kiinnitysruuveilla.
Autolla on nyt päristelty vajaa gallona.
Auton miinukset tällä hetkellä:
- alkuperäiset iskunvaimentimet ehdottomasti.
-hieman hankalasääätöinen moottori.
- edelläkin mainittu pomppiminen, mutta autohan on monsteri....ei rata-auto, M8 tai mikään mukaan vakavasti otettava kilpuri.
Auton plussat:
-Minusta auto on kestävämpi kuin oletin. Tietenkin ajotapa vaikuttaa autoon kestävyyteen ja enkä tässä yritäkkään vakuutella, että Mad Force olis kestävin ja parhain monsteri, mutta mitä minulla on ollut kokemuksia Kyoshon RTR autoista niin tämä on niistä paras.
-Kaikki viritysosat ja varastoon ostetut ns. kuluvat osat on hankittu ihan kotimaisesta Kyosho kaupasta ja osien nopea toimitus oli positiivinen yllätys.
Meidän ajoissa autosta ei ole vielä särkynyt osia. Normaaleja huoltoja toki tehty mm. laakeroinnin uusimista, vetokäynnistimen puhdistusta jne. Auton ehjänä pysymiseen on varmasti vaikuttanut se, että meidän ajopaikalla ei ole tehty isoja hyppyreitä joten ajaminen on ollut siten aika maltillista.
Terveisin
38-vuotias mekaanikko ja 13-vuotias kuski