Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 640987 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1470 : 30.06.05 - klo: 19.55 »
Tuleehan sinne rakoa, mutta se mistä se joustaa...  :wink:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1471 : 30.06.05 - klo: 20.24 »
Ai sä oot saanu sen ainoon yksilön joka ei jousta yhdestä rungon joustavimmista kohdista?

No se on hyvä.
Kannattaa pitää siitä hyvää huolta koska se voi olla keröilyharvinaisuus.
 :wink:

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1472 : 30.06.05 - klo: 20.33 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Kannattaa pitää siitä hyvää huolta koska se voi olla keröilyharvinaisuus.
 :wink:

Ei se ole ;)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1473 : 30.06.05 - klo: 20.53 »
Ai niitä harvinaisuuksia on jo kaks vai?

On se kumma kun tota kaverin autoo tossa lattialla kokeilee niin kyllä se vaan joustaa vauhtipyörän aukon kohdalta.
Edelleenkin niinkuin muutkin krossarit. 4millin karkastua terästäkö ne teidän alustat on?

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1474 : 30.06.05 - klo: 21.02 »
Kai tuo päivä koittaa sitten minullekin, ku nyt pentele päästäs ajamaan ekaks  taas!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1475 : 30.06.05 - klo: 21.11 »
:lol:

Otetaanpas nyt siitä autosta tukeva ote ja TAIVUTETAAN sitä autoa.

Kyllä taipuu...

Ja kuvitelkaapas huviksenne minkälainen voima auton runkoon kohdistuu kun tulee hyndästä nokka edellä maahan.
Fysiikan lait on vaan niin kummallisia että ei tarvii loppujenlopuks kovin kummosta iskua kun yks alumiinin palanen taipuu, vaikka olis kuinka tuettu toisesta reunasta.

Älkää ny isot miehet viittikö ihan höpöjä höpistä.

Se joustaa ja sillä silava.

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1476 : 30.06.05 - klo: 21.24 »
Niin joustaa rautakankikin.

Mutta kyllä toi k3:n alusta on paaaljon jäykempi kuin monen muu mitä on tullut tässä puristeltua. Mutta ihan jo sen hinnan takia pidän siinä fioronin jäykistimiä.

edit. turhat pelleilyt pois, kun kansa ei ymmärrä  :roll:
allekiroitus

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1477 : 30.06.05 - klo: 21.28 »
Ajelkee pojat. Mulla levis V-Spec ku ilmanputsarista oli päässy elementti ruttuun ja päästi hiekat läpi.  R.I.P. Oli joku merkkiä X ilmanputsari lainassa kun emäntä oli heittäny mun O.S. putsarin roskiin vahingossa. Laiskuudesta rangaistaan. Ennollut viitsinyt tilata uutta suodatinta... No nyt on tilauksessa uusi V-Specci ja O.S. 203 putsari.. Jos joku tarttee V-Specin lohkoo ja kantta joskus nii mulla on ylimääräsenä.  Ja kauppiaat hieroo käsiään :mrgreen: Ei voi sanoa kuin että Elämä on ja tyhmyydestä rangaistaan :)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1478 : 30.06.05 - klo: 21.33 »
Oho...

Eli siis myönnät kuitenkin että se runko taipuu...
Ja jopa niin helpolla että toisen kolaroimana on mutkalla.

Ei se ny kolarista mutkalle mene, enkä ihan heti usko että mikään runko menee mutkalle vaikka radan suurimmasta hyndästä kuinka leipoo keulan maahan.
Joustaa se kyllä mutta ei jää siihen asentoon.

Sitä en kiistä etteikö olisi jaykempi kuin menen muun auton rungot, mutta väite ettei se jousta on vähintäänkin surkuhupaisa.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1479 : 30.06.05 - klo: 21.42 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Oho...

Eli siis myönnät kuitenkin että se runko taipuu...
Ja jopa niin helpolla että toisen kolaroimana on mutkalla.

Ei se ny kolarista mutkalle mene, enkä ihan heti usko että mikään runko menee mutkalle vaikka radan suurimmasta hyndästä kuinka leipoo keulan maahan.
Joustaa se kyllä mutta ei jää siihen asentoon.

Sitä en kiistä etteikö olisi jaykempi kuin menen muun auton rungot, mutta väite ettei se jousta on vähintäänkin surkuhupaisa.

Oliko kyse nyt joustaako alusta, ei.. Tai okei, osittain oli! Mutta kyse oli siitä että joustaako alusta sen verran että kytkin kello /spurri voi paukahtaa!
Ja minä ainakin vastasin että ei voi! :P Heh.. On se meinaan jäykkä, mutta kyllä se tietysti hieman taittuu! Sehän on selvä!  :mrgreen:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1480 : 30.06.05 - klo: 21.51 »
Niinkuin jo sanoin niin spurrin hajoominen johtui monesta tekijästä.
Varsinkin siitä että oli välys pielessä. Kytkinlaakerit oli loppu, jotka luultavimmin hajotti ton kellon siinä rysäyksessä tiukan välyksen avittamana.

Ja niinkuin jo sanoin niin kovassa rysäyksessä auto joustaa reilusti enemmän kuin käsin vääntämällä.

Ja muutenkin jos sattuu saamaan tollasen osan rikki niin se on erittäin monen asian yhteenlaskettu tulos, mukaan luettuna järkyttävän tuuba säkä.

Poissa MarGox

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1481 : 01.07.05 - klo: 10.11 »
Mistähän noita yhdestä palasta tehtyjä etu/taka jäykistimiä voisi suomenmaasta ostaa netitse?
Kyosho Inferno MP-7.5 Sports RTR Exclusive

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1482 : 01.07.05 - klo: 10.18 »
http://www.iso-hepa.com/do?action=group&id=20

tuolta löytyy, kannattaa soittaa ja tarkistaa.
Power-Save-Racing Team

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1483 : 01.07.05 - klo: 14.46 »
Minullekkin tuli nyt Infernoon Fioronin, rungonjäykistimet ja ohjauspalat ;) kyllä nyyyt kelpaa  :)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1484 : 01.07.05 - klo: 15.15 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Minullekkin tuli nyt Infernoon Fioronin, rungonjäykistimet ja ohjauspalat ;) kyllä nyyyt kelpaa  :)


No tod! Ja mopo kulkee  8)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1485 : 02.07.05 - klo: 00.06 »
Toi yx kisaaja heebeli tuolla jenkkifoorumissa kirjoitti että sillä oli menny sileeks spurri ja kytkinkello 777:sta just jossain paikalliskisoissa kun kellon kiinnitysruuvi oli irronnut. Tämä vaan viitaten siihen aiempaan keskusteluun hajonneesta spurrista. Kaks kovaa vastakkain niin tulos on tämä.

Poissa tume

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1486 : 02.07.05 - klo: 21.02 »
Kannattaako ostaa inferno TR15 ekax polttiksex :?:

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1487 : 02.07.05 - klo: 21.58 »
Ihan hyvä harjoitteluauto, .15 koneet ei liian isoja ja tehokkaita harjoitteluun

Itse pääsin tänään testaa triplaa lavangossa, loistava sää ja ihan mukavat fiilikset. Aika samanlainen ajotuntuma kuin edellisessä, vähän ketterämpi toki. Laitoin ohjauksen neutraalille ettei lähtenyt niin herkästi lapasesta, tosin kääntyvyys tietty kärsi hieman. Hyppää paremmin ja helpommin, mutta sillä osastolla pientä säätöä toki vielä.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1488 : 03.07.05 - klo: 14.47 »
Ja ainakin nuo Jartsan fioronipalikat vaikutti autoon aika liikuttavasti ;). Ennenkuin muu tekniikka antoi aihetta kynsien menoon. Kääntyvyys lisääntyi huomattavasti fioronin ohjauspaloilla. Semmoset kun sais omaan vitosämpäriinkin niin...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1489 : 03.07.05 - klo: 17.42 »
Itse pääsin tänään kurittamaan triplaa oikeen tosissaan, makeeta menoa. Hyppää todella nätisti, nautinto ajaa ja kovaa.
Päivän päätteeks jysäytin vasemman etualatukivarren ripustukset ja samassa rytäkässä napsahti etuiskarin kaula poikki siitä "hatun" alta. No ei haittaa, päivä oli loistava ja C5 pelas edelleen mainiosti kun sen sai säädettyä Byronin nesteeseen :mrgreen:
Meikäläisenkin ajotaidot ja kierrosjat parani kummasti, meni jopa useampi tankillinen ettei tarvinnu nostajaa vaikka tykitin ihan täysillä koko ajan niin paljon ku meikä nyt ylipäänsä pystyy. Kyllähän se toki lenteli välillä vähän sinne tänne mutta menipä välillä tosi nätistkin kahdella (siis neloshyndät).
Rocks!

Vähän säädöistä:
- komposiitti palat ja 1.0mm jouset toimi tänään erinomaisesti
- preloadia edessä 14mm ja takana 12mm, paljon mutta erittäin hyvä (40/35)
- edessä TCD, keskellä 7K
- iskarit alhaalla ulkona, toimi paremmin mulla kuin sisällä
- ohjaus neutraalilla
Muuten stock

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1490 : 03.07.05 - klo: 22.40 »
Ai niin, ei nyt varmaan kauheesti kiinnosta kisojen jälkimainingeissa mutta aamupäivällä hajos kaasuservo ja auto lähti ohjuksena pitkin radan laitoja, onneks kippas selälleen mutta oli aika "tamppaaminen" että sai C5 sammumaan 40.000 kps .. Onneks vastaava servo löyty pakista ja pääs jatkaa. On se vaan niin että noi on kulutuskamaa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1491 : 03.07.05 - klo: 22.51 »
Ei tarvii tampata kun tökkää sormen pakoputkeen... sammuu nopeesti ja turvallisesti. Putki tietysti saattaa olla kuuma, mut painaa puken vaikka housun lahjetta vasten niin ei polta.

Mikä servo sulla oli kaasussa?

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1492 : 04.07.05 - klo: 00.19 »
Niin, olishan se niin onnistunut mutta se on niin nopee tilanne kun kone huutaa jengaa siinä... ja 100-130 astetta eikä takuu et olis sammunut pakaristakaan ainakaan heti, vauhtipyörä oli siinä lähempänä auto selällään. Vanhempi käytetty Hitec 645MG, nyt samanlainen tilalla, ehkä se oli saanu tälleissä siipeensä. Avasin mutta ei mitää oleellista näkynyt, sekaisin se oli kyllä. Vahinkoa ei näyttänyt tulevan sen kummemmin.

OT Lupaa hienoa alkuviikkoa Lavankoon, oli kyllä mahtava tänäänkin. Itse olen ruottissa risteilemässä ja odottelen uusia osia Kyöstiin ... Auto sinänsä on mainio, ja tuo TCD edessä - kun siihen tottuu - pitää linjat todella hyvin ajaessa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1493 : 04.07.05 - klo: 00.28 »
Juu tilanne on tosiaan nopee ja ensimmäisenä iskee paniikki siitä että polttoaine loppuu letkuista ja kone kilahtaa.

On vaan sattunu mun kohdalle jo muutama kerta että on tarvinnu jonkun auto sammuttaa kun se huutaa kaasupohjassa.
Pari kertaa on sattunu olemaan hanskat kädessä, joten olen tökkässy sormen pilliin, mutta pari kertaa ei tietenkään hanskoja ollu jolloin nostin polven ylös ja tökkäsin pillin vasten jalkaa. Kone sammuu todella nopeasti... 1-2 sekuntia, ja mikä parasta kone saa paljon polttoainetta sisäänsä joka viilentää ja voitelee samalla. Vauhtipyörästä kun yrittää sammuttaa niin ei siinä hädässä osu millään kengänkärki kohalleen ja muutenkin se sutii kenkään raidan, eikä meinaa sammua millään. Sammuu vasta kun sen kengän on saanu siihen uraan ja saa painettua tarpeeks kovaa... tuostakin on kokemuksia, ja pahoja sellasia kun kaverin koneesta meni laakeri kiertokangesta. Siitä opin heti että äkkiä auto oikeinpäin ja pilli tukkoon.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1494 : 04.07.05 - klo: 00.32 »
Auts! No tota pitäs selkeesti äksiisi harjotella niinku intissä :wink:
No, onneks kone pelas loppupäivän ainakin hienosti joten siltä osin voinee henkästä helpotuksesta vaikka eihän ne vahingot aina näy heti.

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1495 : 04.07.05 - klo: 08.28 »
Tilanne on kuitenkin erittäin inhottava ja täydellä kaasulla autossa on melkoisesti hurjasti liikkuvia osia. Itse olen kyllä muistaakseni aina kyseisessä tilanteessa tukkinut pakoputken. Jos toimenpiteen tekee nopeasti, niin ei paljaaseen sormaankaa kummoista palovammaa tule. Tietenkin jos lähettyvillä sattuu olemaan jotain väliin, niin voihan senkin tempaista sormea suojaamaan. Olen joillakin nähnyt myös teroitetun puu kepin aina mukana. Tämän kun tunkee pillin päähän, niin ongelmia ei pitäisi olla. Täytyneekin lisätä kyseinen työkalu varustelistalle.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1496 : 07.07.05 - klo: 22.08 »
Nonnii, Seiskapuolkki on nyt uudella omistajalla, kiitokset hänelle ja hyviä ajohetkiä. 777 on taas iskussa, huomenna Lavankoon käymään jos sää sallii.

Poissa Jooseppi

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1497 : 08.07.05 - klo: 15.31 »
Saakohan mistään ostettua uutena pelkkää inferno 7,5:sta ilman radiolaitteita! Ja tuleekohan pelkkä auto paljon näitä readyset -paketteja edullisemmaksi? Noita readysetteja kun näkyy olevan joka paikassa tarjolla.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1498 : 08.07.05 - klo: 16.48 »
Ei saa enää mistään. Joko 7.5 RTR tai 777. Suosittelen 777:aa

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1499 : 08.07.05 - klo: 17.23 »
Muuten toi triplaseiska vois olla hyväkin(se on kyllä hyvä), mutta voi olla vähän(siis tosi)kallis, vaihtoehto :?  :roll:
- Tapsa