Itse pääsin tänään kurittamaan triplaa oikeen tosissaan, makeeta menoa. Hyppää todella nätisti, nautinto ajaa ja kovaa.
Päivän päätteeks jysäytin vasemman etualatukivarren ripustukset ja samassa rytäkässä napsahti etuiskarin kaula poikki siitä "hatun" alta. No ei haittaa, päivä oli loistava ja C5 pelas edelleen mainiosti kun sen sai säädettyä Byronin nesteeseen :mrgreen:
Meikäläisenkin ajotaidot ja kierrosjat parani kummasti, meni jopa useampi tankillinen ettei tarvinnu nostajaa vaikka tykitin ihan täysillä koko ajan niin paljon ku meikä nyt ylipäänsä pystyy. Kyllähän se toki lenteli välillä vähän sinne tänne mutta menipä välillä tosi nätistkin kahdella (siis neloshyndät).
Rocks!
Vähän säädöistä:
- komposiitti palat ja 1.0mm jouset toimi tänään erinomaisesti
- preloadia edessä 14mm ja takana 12mm, paljon mutta erittäin hyvä (40/35)
- edessä TCD, keskellä 7K
- iskarit alhaalla ulkona, toimi paremmin mulla kuin sisällä
- ohjaus neutraalilla
Muuten stock