Mukavat rallit oli jälleen kerran, kiitokset järjestäjille! Nyt oli pitävämpää rengasta kokeilussa, iskareissa oli öljyt sisällä, ja auton alustaa säätelin päivän aikana lähemmäs netistä kopioitua setuppia. Auton keulapää oli kyllä turhan ahdas ruuvattava tällaisille nakkisormille, mutta kun otti kaikki palikat irti niin sen jälkeen pystyi jokaista osaa säätämään erikseen isolla vasaralla. Kokoamisvaiheessa tuli probleemia kun ei ruuvit menneet pohjaan saakka mutta onneksi kanssa-autoilijat huomasivat että ylimääräisiä osia lojui vielä pöydällä;-) ja sen jälkeen härvelin sai takaisin nippuun.
Tuosta rima-asiasta sen verran että kolmiomalli tosiaan voisi olla parempi kuin suorakulmainen/neliömallinen, sillä auto ei törmää siihen niin jämäkästi. Tarranauhaa pohjaan että rima tarttuu mattoon kiinni niin hyvä tulee. Riman väri voisi olla esim valkea taikka musta niin erottuisi hyvin punaista/oranssia/vihreää/harmaata mattoa vasten. Valkea ei tosin taida kovin kauaa pysyä valkeana kun siihen tarttuu renkaista kumia, mutta kannattaa varmaankin kokeilla useampaa vaihtoehtoa ennen kuin täräyttää 200 metriä rimaa yhdellä värillä. Myös noita tarranauhoja on montaa erilaista mallia tarjolla, joten niitäkin kannattaa testailla pienemmissä pätkissä...