Kyl täytyy sanoa, et Slash joko tuuppina tai nelkkuna olisi hyvä vaihtoehto tossa kohtaa.
Kun jatkaa harrastusta ensimmäisellä _oikealla_ rc-autolla Nikon jälkeen, niin nuo Traxxaksen vehkeet on siihen todella hyviä ja on niillä porukka ajanut kilpaakin.
HBX:n voit unohtaa, jos muovi ruostuisi niin sen kemiallinen merkki olisi HBX.
Omistan itse 4x4 PE-Slashin ja jos mietin sen etuja aloittelevalle harrastajalle (lyhennettynä kaneetteihin, koska nuori sukupolvi on laiskaa lukemaan pitkiä saarnoja), Slash is so F*CKING good because:
-Kulkee vakio-setupilla hyvin ja omiaan bashaukseen/piharalleihin
-RTR paketissa hyvä 2,4GHz radio aloittelijalle, löytyy kaikki perussäädöt, trimmit,expot, jne.
-Loputtomasti alustan ja välitysten säätömahdollisuuksia, alumiinista lisäpalikkaa, blingblingiä, koreja,jne.
-Kestää aivan järjettömän paljon sikaa
-Edullisempi ylläpitää ja ajaa
-Talvi tulee, niin voit ajaa ulkona JA monessa paikkaa myös sisällä.
-Lipo-akut ja harjaton kone antaa tarpeen vaatiessa niin paljon kyytiä, että ei tule pysymään lapasissa. Moni nitrolla ajava on edelleen radalla ihmeissään, kun noita 1:10, 1:8, ym. harjattomilla varustettuja autoja ja etenkin sähkökonversioita polttiksista vilistää ohi vasemmalta sekä oikealta ja lähes äänettömästi.
Kaiken lisäksi rahaa tuppaa jäämään vielä käteenkin verrattuna polttiksen hankintaan ja sillä ajamiseen = Osta enemmän (lipo)akkuja, osta parempi laturi, pari settiä renkaita ja vanteita ja nöyryytä kaverisi polttista.