Kirjoittaja Aihe: Ei käynnisty  (Luettu 4950 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Ei käynnisty
« Vastaus #30 : 11.04.04 - klo: 08.29 »
Jos kyseessä on tuo GS-15 moottori sähkärillä niin kannattaa ensimmäiseksi hommata se käsihehku. Sähköstartti on susikappale jokaisessa niistä ;).

Kaverin konetta kun ajettiin sisään laitettiin Firepower F7 tulppa kiinni kun ei viileämmällä suostunut lähtemään ja kaadettiin kymppiprossasta tankkiin. Ja se neula oli jotain 3 kiekkaa auki. Sitten sillä ajeltiin sisäänajo.
Kaveri tosin ihmetteli, miksi tuo kone kuumeni vaikka pääneula oli 6 (!!!) kierrosta auki ja yhä kiljui. Syynä oli liian kuuma tulppa. Ei ollut vaihtanut F6:seen takaisin. Nyt toimii moitteettomasti, tosin sähköstartista on kerran mennyt rattaat ja nyt meni moottori.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Hätäkeskus

  • Tulokas
    • Profiili
Ei käynnisty
« Vastaus #31 : 11.05.04 - klo: 15.57 »
Joo mulla on kokemusta autosta toimi näin: Irroita filtteri kokonaan siis ilmansuodatin ja sitten avaat kurkkua aika paljon mutta ei liikaa siis tyhjäkäyntiä ja sitten säädät pääneulan 1 kierokkselle jos ei niin 1½ tai 2 tai 2½!! :D,  Minulla oli tuo auto ja  sama vika niin lähti 1,5 kiekkaa auki pääneulaa ,niin hyrähti käyntiin, muuten älä luovuta ekalla kertaa koska koneen on ensin lämmettävä, ite mulla kesti 10 min kunnes se käynisty ja ei se jatkossa tarvii niin kauuaa odottaa! Ja jonkun kuukauden päästä kone tottuu siihen ja pääneula on kulunu niin kokeile nostaa, itelläni kesti 1 vuosi kunnes se käynisty 3 kierokksella. Muuten mitä soppaa (polttoainetta) käytät? suosittelen qvik fire 10% tai 16% Kiitos ajastasi!! :mrgreen:
Voin myös auttaa yksityisesti vaikka sähköpostilla tai msn
tukiainenjoel@hotmail.com